Urząd Skarbowy w Prudniku ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kopernika 1A
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 4369902, 4369936 , fax. 0-77 4369908
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Prudniku
ul. Kopernika 1A 1A
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 0-77 4369902, 4369936, fax. 0-77 4369908
REGON: 53055388100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przetarg nieograniczony - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług ochrony osób, mienia i obiektu Urzędu SKarbowego w Prudniku przy ul. Kopernika 1a wraz z terenem przyległym i pomieszczeniami garażowymi oraz transportu i konwoju wartości pieniężnych na terenia miasta Prudnika. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie przewiduje się.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegac się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p., oraz spełniają warunki okreslone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i złożą dokumenty, o których mowa poniżej. Ocena spełniania warunkow udzialu w postepowaniu będzie prowadzona na zasadzie spelnia/nie spelnia na podstawie treści złożonych oświadczeń , zaświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonacy maja dostarczyć: oświadczenie wykonawcy że nie podlega wylkuczeniu z postepowania o udzielenie zamowienia publicznego na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz ze spełnia warunki okreslone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgloszenia de ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z oplacaniem podatków i oplat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potiwerdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem skladek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wczesniej nią 3 miesiące przed uplywem terminu skladania ofert, kopia polisy potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności gospodarczej, aktualna na dzień składania oferty koncesja potwierdzajaca posiadanie uprawnień do wykonywania usług ochrony osób i mienia oraz konwoju wartosci pieniężnych, aktualną informację z KRS w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 u.p.z.p. wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed uplywem terminu składania ofert, aktualną informację z KRS w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 u.p.z.p. wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wypełniony formularz ofertowy(stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ) umieszczony jako pierwsza strona oferty, W przypadku oferty składanej przez wykonawców którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkow konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) - aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców, wypełniony i parafowany wzór umowy (załacznik nr 5 do SIWZ), wykaz uług ochrony wykonanych w obiektach administracji rządowej lub samorządowej, wykonywanych w okresie ostatnich dwoch lat przed wszczęciem postepowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z wykorzystaniem wzoru który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające że usługi zostały należycie wykonane. wykaz osób które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia warz z dokumentami stwierdzającymio ze ww osoby posiadają uprawnienia do wykonywania usług ochrony osób i mienia. oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu niezbednymi do wykonania zamowienia urządzeniami, w tym umundurowaniem, srodkami przymusu bezpośredniego, srodkami łączności bezprzewodowej zapewniającej połączenie z firmą macierzystą oraz inncyh mających wpływ na zwiększenie skuteczności ochrony.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, zabezpieczenia technicznego obiektów oraz konwoju środków pieniężnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu
Dodano: 2016-07-06 - Usługa całodobowej ochrony
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie usługi w zakresie ochrony osób i mienia WORD w Opolu
Dodano: 2016-06-30 - usługa ochrony obiektu i mienia Urzędu Kontroli Skarbowej w Opolu przy ul. Drzymały 22
Dodano: 2016-06-08 - Świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony budynków i budowli posadowionych na działkach położonych na terenie miasta Bytom, woj. śląskie w obrębie Stolarzowice oznaczonych w ewidencji gruntów jako: nr 557/3, nr 554/3 z ark. mapy 3 d.4 o powierzchni 0,3084 ha. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.21.2016.U
Dodano: 2016-06-06 - usługa ochrony obiektu i mienia Urzędu Kontroli Skarbowej w Opolu przy ul. Drzymały 22
Dodano: 2016-05-31 - Świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony budynków oraz urządzeń, położonych w miejscowości Jastrzębie Zdrój (obręb Szeroka) pow. Jastrzębie Zdrój woj. śląskie znajdujących się na nieruchomości oznaczonej jako działka nr 478/80 o pow. ogólnej 1,0334 ha przy ul. Gagarina. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.19.2016.U
Dodano: 2016-05-25 - Usługa ochrony fizycznej Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu
Dodano: 2016-05-18 - Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Nysie
Dodano: 2016-05-17 - usługa ochrony obiektu i mienia Urzędu Kontroli Skarbowej w Opolu przy ul. Drzymały 22
Dodano: 2016-05-12