Przetargi.pl
przetarg nieograniczony

Urząd Skarbowy w Prudniku ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kopernika 1A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4369902, 4369936 , fax. 0-77 4369908
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Prudniku
    ul. Kopernika 1A 1A
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 0-77 4369902, 4369936, fax. 0-77 4369908
    REGON: 53055388100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług ochrony osób, mienia i obiektu Urzędu SKarbowego w Prudniku przy ul. Kopernika 1a wraz z terenem przyległym i pomieszczeniami garażowymi oraz transportu i konwoju wartości pieniężnych na terenia miasta Prudnika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie przewiduje się.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegac się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p., oraz spełniają warunki okreslone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i złożą dokumenty, o których mowa poniżej. Ocena spełniania warunkow udzialu w postepowaniu będzie prowadzona na zasadzie spelnia/nie spelnia na podstawie treści złożonych oświadczeń , zaświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonacy maja dostarczyć: oświadczenie wykonawcy że nie podlega wylkuczeniu z postepowania o udzielenie zamowienia publicznego na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz ze spełnia warunki okreslone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgloszenia de ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z oplacaniem podatków i oplat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potiwerdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem skladek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wczesniej nią 3 miesiące przed uplywem terminu skladania ofert, kopia polisy potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności gospodarczej, aktualna na dzień składania oferty koncesja potwierdzajaca posiadanie uprawnień do wykonywania usług ochrony osób i mienia oraz konwoju wartosci pieniężnych, aktualną informację z KRS w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 u.p.z.p. wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed uplywem terminu składania ofert, aktualną informację z KRS w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 u.p.z.p. wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wypełniony formularz ofertowy(stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ) umieszczony jako pierwsza strona oferty, W przypadku oferty składanej przez wykonawców którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkow konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) - aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców, wypełniony i parafowany wzór umowy (załacznik nr 5 do SIWZ), wykaz uług ochrony wykonanych w obiektach administracji rządowej lub samorządowej, wykonywanych w okresie ostatnich dwoch lat przed wszczęciem postepowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z wykorzystaniem wzoru który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające że usługi zostały należycie wykonane. wykaz osób które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia warz z dokumentami stwierdzającymio ze ww osoby posiadają uprawnienia do wykonywania usług ochrony osób i mienia. oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu niezbednymi do wykonania zamowienia urządzeniami, w tym umundurowaniem, srodkami przymusu bezpośredniego, srodkami łączności bezprzewodowej zapewniającej połączenie z firmą macierzystą oraz inncyh mających wpływ na zwiększenie skuteczności ochrony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach