Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 52-437 Wrocław, ul. Karmelkowa 29
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 79 70 400 , fax. 071 79 70 407
- Data zamieszczenia: 2013-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wrocławska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. Karmelkowa 29 29
52-437 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 79 70 400, fax. 071 79 70 407
REGON: 93111864300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego z większościowym udziałem samorządu województwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie obsługi prawnej w związku z pełnioną przez Zamawiającego funkcją Regionalnej Instytucji Finansującej (RIF) - obsługi prawnej RIF oraz programów powierzonych Zamawiającemu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i Samorząd Województwa Dolnośląskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej w związku z pełnioną przez Zamawiającego funkcją Regionalnej Instytucji Finansującej (zwanej dalej: RIF) - świadczenie obsługi prawnej RIF oraz programów powierzonych Zamawiającemu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i Samorząd Województwa Dolnośląskiego. Obsługa prawna RIF obejmuje w szczególności: a)wydawanie opinii prawnych, informacji prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, ze szczególnym uwzględnieniem pomocy prawnej z zakresu programów i projektów współfinansowanych z Funduszy Unii Europejskiej oraz krajowych środków publicznych, b)świadczenie pomocy prawnej w ramach procedury udzielania zamówień publicznych, w szczególności odnośnie wyboru trybu udzielania zamówienia oraz w toku postępowania, w tym w ramach formalnej oceny ofert, c)uzgadnianie umów zawieranych przez Zamawiającego oraz opracowywanie projektów umów nietypowych lub skomplikowanych pod względem prawnym, d)opiniowanie projektów aktów wewnętrznych (uchwał, zarządzeń), wydawanych w zakresie pełnienia przez Zamawiającego funkcji RIF, e)reprezentowanie przed sądami i innymi organami, f)opracowywanie wniosków zgodnie z procedurą określoną w ustawie Ordynacja podatkowa w sprawie wydawania decyzji dotyczących wiążących interpretacji przepisów podatkowych, g)informowanie o istotnych zmianach w przepisach prawnych dotyczących pełnienia przez Zamawiającego funkcji RIF. W ramach obsługi prawnej RIF oraz programów powierzonych Zamawiającemu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i Samorząd Województwa Dolnośląskiego, na dzień zawierania umowy o świadczenie obsługi prawnej RIF Wykonawca jest zobowiązany m.in. do: a)w zakresie pełnienia przez Zamawiającego funkcji RIF w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (zwanego dalej: PO IG), Działanie 1.4 - Wsparcie projektów celowych, Działanie 4.1 - Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Działanie 4.2 - Stymulowanie działalności B+R oraz wsparcie w zakresie wzornictwa przemysłowego, Działanie 4.4 - Nowe inwestycje o wysokim potencjale innowacyjnym, Działanie 6.1 - Paszport do eksportu, Działanie 8.1 - Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej, Działanie 8.2 - Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B, Działanie 5.4.1 - Wsparcie na uzyskanie, realizację ochrony własności przemysłowej, Pilotaż PO IG - Wsparcie na pierwsze wdrożenie wynalazku: 1.wsparcia pracowników informujących przedsiębiorców o możliwości udzielenia dotacji w sytuacji bieżących wątpliwości natury prawnej, 2.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z oceną wniosków o dofinansowanie, 3. wydawania opinii i informacji prawnych związanych z postępowaniem odwoławczym w zakresie oceny wniosków o dofinansowanie, 4.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z wątpliwościami natury prawnej wynikłymi w procesie przygotowania i podpisywania umów z beneficjentami, w szczególności w zakresie określania statusu wnioskodawców lub beneficjentów w aspekcie definicji MŚP, 5.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z Prawem wekslowym, 6.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania przez beneficjentów ustawy Prawo zamówień publicznych, 7.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania przez beneficjentów przepisów z zakresu ochrony środowiska, 8.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania przez beneficjentów przepisów z zakresu prawa budowlanego, 9.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie wydawania przez RIF zaświadczeń dotyczących pomocy de minimis, 10.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie realizowanej przez pracowników RIF weryfikacji umów o świadczenie usług z wybranym wykonawcą partnerem biznesowym oraz umów kredytowych, leasingu i cesji, 11.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie przygotowywanych aneksów, 12.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem monitorowania realizacji umów o udzielenie wsparcia zawartych w ramach działań z beneficjentami, 13.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem weryfikacji wniosków o wypłatę wsparcia, weryfikacją dokumentów finansowych, analizą raportów merytorycznych, 14.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z oceną kwalifikowalności wydatków w ramach umów o dofinansowanie, 15.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z oceną występowania konfliktu interesów w realizacji umów o dofinansowanie, 16.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem kontroli trwałości projektów realizowanych przez beneficjentów, 17.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z wątpliwościami natury prawnej wynikłymi w procesie wykrywania nieprawidłowości i rozwiązania umów z beneficjentami, 18.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z wątpliwościami natury prawnej wynikłymi w procesie zbierania danych i informacji dotyczących bezpieczeństwa, 19.zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego, 20.zastępstwa w postępowaniach egzekucyjnych prowadzonych przeciwko beneficjentom w celu odzyskania wypłaconego dofinansowania wraz z odsetkami i kosztami, 21.zastępstwa w innych postępowaniach prowadzonych w związku z realizacją programu, 22.wsparcia pracowników RIF w zakresie bieżących wątpliwości natury prawnej; b)w zakresie pełnienia przez Zamawiającego funkcji RIF w ramach programów zakończonych PHARE, Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich: 1. wydawania opinii i informacji prawnych związanych z Prawem wekslowym, 2. wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania przez beneficjentów ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie realizowanej przez pracowników RIF weryfikacji umów o świadczenie usług z wybranym wykonawcą oraz umów kredytowych, leasingu i cesji, 4.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie przygotowywanych aneksów, 5.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem monitorowania realizacji umów o udzielenie wsparcia zawartych w ramach działań z beneficjentami, 6.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z weryfikacją dokumentów finansowych, analizą raportów merytorycznych, 7.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem kontroli trwałości projektów realizowanych przez beneficjentów, 8.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z wątpliwościami natury prawnej wynikłymi w procesie wykrywania nieprawidłowości i rozwiązywania umów z beneficjentami, 9.zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego, w szczególności w sprawach o zwrot dofinansowania wypłaconego beneficjentom programów, podlegającego zwrotowi w związku ze stwierdzeniem uchybień w realizacji projektów, w tym naruszenia obowiązku zachowania trwałości projektu, 10.zastępstwa w postępowaniach egzekucyjnych prowadzonych przeciwko beneficjentom w celu odzyskania wypłaconego dofinansowania wraz z odsetkami i kosztami, 11.zastępstwa w innych postępowaniach prowadzonych w związku z realizacją programów, 12. wsparcia pracowników RIF w zakresie bieżących wątpliwości natury prawnej; c)w zakresie wdrażania Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (zwanego dalej: ZPORR) Działanie 3.4 Mikroprzedsiębiorstwa: 1.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z Prawem wekslowym, 2.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie stosowania przez beneficjentów ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie umów z beneficjentami, 4.wydawania opinii i informacji prawnych w zakresie przygotowywanych aneksów, 5.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem monitorowania realizacji umów o udzielenie wsparcia zawartych w ramach programu z beneficjentami, 6.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z procesem kontroli trwałości projektów realizowanych przez beneficjentów, 7.wydawania opinii i informacji prawnych związanych z wątpliwościami natury prawnej wynikłymi w procesie wykrywania nieprawidłowości i rozwiązania umów z beneficjentami, 8.zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego, w szczególności w sprawach o zwrot dofinansowania wypłaconego beneficjentom w ramach ZPORR Działanie 3.4 Mikroprzedsiębiorstwa, podlegającego zwrotowi w związku ze stwierdzeniem uchybień w realizacji projektów, w tym naruszenia obowiązku zachowania trwałości projektu, 9.zastępstwa w postępowaniach egzekucyjnych prowadzonych przeciwko beneficjentom w celu odzyskania wypłaconego dofinansowania wraź z odsetkami i kosztami,. 10.zastępstwa w innych postępowaniach prowadzonych w związku z realizacją programu, 11.wsparcia pracowników RIF w zakresie bieżących wątpliwości natury prawnej. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć obsługę prawną w Biurze RIF cztery razy w tygodniu, w tym: trzy razy w wymiarze ośmiu godzin oraz jeden raz w wymiarze czterech godzin, w terminie ustalonym z Zamawiającym, a dodatkowo w razie zaistnienia takiej potrzeby również w siedzibie Wykonawcy. Obsługa prawna świadczona jest przez co najmniej dwie osoby posiadające doświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale 4 pkt 4.1.3 lit. a) - c) SIWZ, z tym że na dyżurach w Biurze RIF, o którym mowa w zdaniu poprzednim, co najmniej dwa razy w tygodniu obecna jest jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale 4 pkt 4.1.3 lit. a) SIWZ, zaś na pozostałych dyżurach - jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale 4 pkt 4.1.3 lit. a) - c) SIWZ. Zamawiający dopuszcza wykonywanie czynności pomocy prawnej wyłącznie przez osoby posiadające w/w doświadczenie, wskazane w ofercie Wykonawcy - Wykazie osób, o których mowa w Rozdziale 5 pkt 5.1.3 SIWZ. Z uwagi na konieczność sprawdzania i akceptowania dokumentacji tworzonej lub przedkładanej w związku z obsługą wskazanych wyżej programów, osoby świadczące obsługę prawną świadczą w pozostałe dni tygodnia obsługę prawną we Wrocławiu w miejscu dostępnym środkami komunikacji miejskiej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie dodatkowe
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warr.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie pomocy prawnej na rzecz Zamawiającego - Biura Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2016-05-25 - KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA DLA 2 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU
Dodano: 2015-12-15 - Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Lubaniu oraz jednostek organizacyjnych powiatu
Dodano: 2015-12-11 - Świadczenie pomocy prawnej w zakresie postępowań o zamówienia publiczne dotyczących IT na rzecz Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu.
Dodano: 2015-11-27 - Usługi w zakresie specjalistycznego doradztwa prawnego
Dodano: 2015-04-21 - Obsługa prawna Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu Oddział Biura w Jeleniej Górze z s. w Jeleniej Górze przy Placu Ratuszowym 31/32
Dodano: 2015-04-09 - Obsługa prawna Gminy Chojnów
Dodano: 2015-01-28 - Świadczenie usług prawnych - obsługa prawna Gminy Wołów
Dodano: 2014-12-31 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego, podatkowego oraz reprezentacji prawnej
Dodano: 2014-12-23 - Świadczenie doradztwa prawnego na rzecz Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. w zakresie wydania opinii prawnej, której przedmiotem będzie analiza stanu prawnego w przedmiocie ograniczeń w dostępie do informacji publicznej tj. dokumentacji z negocjacji w sprawie koncesji na roboty budowlane i usługi z uwagi na tajemnicę przedsiębiorstwa oraz ochronę wynikającą z praw autorskich.
Dodano: 2014-10-29