Przetargi.pl
Świadczenie pomocy prawnej w zakresie postępowań o zamówienia publiczne dotyczących IT na rzecz Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu.

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-330 Wrocław, ul. Energetyczna 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7987777 , fax. 071 7987714
  • Data zamieszczenia: 2015-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
    ul. Energetyczna 4 4
    53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7987777, fax. 071 7987714
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie pomocy prawnej w zakresie postępowań o zamówienia publiczne dotyczących IT na rzecz Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Świadczenie pomocy prawnej w zakresie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego IT, realizowanych przez Oddział Informatyczny pełniący funkcję Centrum Kompetencji i Informatyzacji Sądownictwa obejmującej w szczególności: a) udzielanie porad prawnych, dotyczących stosowania przepisów prawa krajowego i unijnego, ze szczególnym uwzględnieniem prawa cywilnego materialnego i procesowego, prawa autorskiego i praw pokrewnych, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych oraz odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, prawa nowych technologii oraz innych aktów prawnych rangi ustawowej i aktów wykonawczych, b) opiniowanie i sporządzanie projektów umów, aneksów do umów i pism, ze szczególnym uwzględnieniem umów na dostawy, usługi w zakresie infrastruktury techniczno - systemowej i oprogramowania; c) prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne w trybie art. 15 ustawy PZP, w tym opiniowanie SIWZ wraz z załącznikami, opracowaniu lub weryfikacji pozacenowych kryteriów wyboru, weryfikacja dokumentacji z prowadzonego postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, w tym weryfikacja ofert i wniosków oraz ogłoszeń o zamówienie publiczne, opiniowaniu odpowiedzi na zapytania do treści SIWZ (pod względem formalnoprawnym), sporządzaniu lub weryfikacji projektów odpowiedzi na zarzuty instytucji kontrolnych w postępowaniach prowadzonych przez Zamawiającego, opiniowaniu rozstrzygnięć odwołań oraz przystąpień do odwołań, przygotowaniu projektu odpowiedzi na wniesione odwołania, opiniowaniu innych dokumentów wynikających z postanowień umowy stanowiących załącznik do SIWZ; d) udział w negocjacjach, rokowaniach prowadzonych przez Zamawiającego; e) sporządzanie opinii prawnych w zakresie, w tym dotyczących zawieranych i realizowanych umów w odniesieniu do przepisów prawa; f) reprezentowanie Zamawiającego i sporządzanie pism dokumentujących stanowisko Zamawiającego, w postępowaniach przed organami kontrolnymi, w tym przed Krajową Izbą Odwoławczą i Najwyższą Izbą Kontroli; g) reprezentacja przed sądem okręgowym na skutek skargi na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej. 2. Umowa będzie rozliczana na podstawie faktycznej ilości usług prawnych odebranych w danym miesiącu po cenie jednostkowej ryczałtowej za godzinę świadczenia usługi. Zaoferowana w ofercie cena ryczałtowa za 1 godz. świadczenia usług prawnych jest taka sama dla każdego rodzaju pomocy prawnej objętej przedmiotem zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje 1 800 godzin świadczenia usług
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wynosi: 9 000,00 zł złotych (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00 100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rowoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział we Wrocławiu nr 13 1130 1017 0021 1001 8990 0004 z zalecanym dopiskiem: wadium dot. Z - 362 - 25 15 oraz NIP Wykonawcy. 5. Oryginały gwarancji lub poręczeń muszą być złożone w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 124 w kasie czynnej w godz. 7.30 - 14.30. 6. W ofercie wskazanym jest podać formę i datę w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (odpowiednio). 8. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.sa.gov.pl/pl/nowosci/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach