Przetargi.pl
Świadczenie obsługi prawnej w zakresie windykacji należności na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie.

Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-718 Lublin, al. Kraśnicka 25
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 29 00 , fax. 81 466 29 01
  • Data zamieszczenia: 2013-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie
    al. Kraśnicka 25 25
    20-718 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 29 00, fax. 81 466 29 01
    REGON: 06043356000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie obsługi prawnej w zakresie windykacji należności na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej na rzecz Zamawiającego - Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie w zakresie obsługi prawnej windykacji związanej z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością, obejmują reprezentowanie Zamawiającego jako pełnomocnik procesowy w postępowaniu sądowym o zapłatę należności przewozowej i opłaty dodatkowej. 2. Obsługa prawna obejmuje w szczególności: 2.1. udzielanie na piśmie i ustnie opinii i porad prawnych na potrzeby działu reklamacji i windykacji należności, 2.2. sporządzanie projektów umów i opiniowanie umów, w szczególności przeprowadzanie analizy prawnej i akceptowania umów prawnych zawieranych z firmami windykacyjnymi, 2.3 przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych i pism w zakresie windykacji należności, 2.4 pomoc w opracowywaniu zarządzeń, regulaminów, instrukcji, wytycznych, poleceń, zakresów czynności itp., 2.5. redagowanie pism o znaczeniu prawnym i urzędowym dla Zamawiającego, w zakresie windykacji należności, 2.6. opiniowanie pism przychodzących i wychodzących związanych ze sprawami prowadzonymi przez Zamawiającego z zakresu windykacji, 2.7. interpretację przepisów prawa w odniesieniu do konkretnych spraw oraz udzielanie wyjaśnień w przypadku wątpliwości prawnych związanych z zakresem działania Zamawiającego w obszarze windykacji należności, 2.8. udzielaniu pomocy prawnej pracownikom Zamawiającego w zakresie spraw związanych z windykacją należności, 2.9. prowadzenie korespondencji z komornikami, oraz innymi organami z zakresu windykacji, 2.10. osobiste uczestnictwo radcy prawnego/adwokata w ważnych spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego w zakresie spraw związanych z windykacją należności, 2.11. zapewnienie w ramach powyższych działań wszelkich wymaganych prawem czynności niezbędnych do skutecznej ochrony interesów Zamawiającego, 2.12. monitorowanie zmian następujących w przepisach prawnych i informowanie o nich pracowników Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się do reprezentowania Zamawiającego przed organami wymiaru sprawiedliwości, organami administracji publicznej i urzędami na podstawie odrębnie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa. Prowadzenie spraw obejmuje postępowanie we wszystkich instancjach. 4. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałego kontakt z Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz drogą telefoniczną. 4.1. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia stałych dyżurów w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 6 godzin tygodniowo. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty równoważnej. 8. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 9. Uwaga: Zamawiający nie przewiduje możliwości zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ztm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach