Przetargi.pl
Świadczenie pomocy prawnej na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie w zakresie obsługi prawnej Działu kontroli ZTM w Lublinie

Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-718 Lublin, al. Kraśnicka 25
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 29 00 , fax. 81 466 29 01
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie
    al. Kraśnicka 25 25
    20-718 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 29 00, fax. 81 466 29 01
    REGON: 06043356000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ztm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie pomocy prawnej na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie w zakresie obsługi prawnej Działu kontroli ZTM w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnych w okresie 24 miesięcy na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie w zakresie usług prawnych na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie, w zakresie obsługi prawnej działań podejmowanych przez Dział Kontroli i Nadzoru ZTM w Lublinie, w tym: 1.1.Kontroli umów dotyczących zasad korzystania z przystanków zlokalizowanych na terenie Miasta Lublin, 1.2.Kontroli dokumentów oraz warunków w nich określonych w zakresie przewozów regularnych i przewozów regularnych specjalnych osób w krajowym transporcie drogowym, 1.3.Prowadzenia postępowań administracyjnych w przedmiocie nałożenia kary pieniężnej za wykonywanie transportu drogowego niezgodnie z posiadanym zezwoleniem, 1.4.Kontrola nad obsługą serwisową automatów biletowych będących w kompetencji ZTM, 1.5.Kontrola nad eksploatacją urządzeń systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w zakresie zadań działu we współpracy z innymi działami, 1.6.Kontrola przedsiębiorców wykonujących przewozy regularne i przewozy regularne specjalne w krajowym transporcie drogowym w zakresie spełniania wymogów będących podstawą do wydania tych dokumentów, 1.7.Kontroli prawidłowości realizacji umowy w zakresie prowadzenia kontroli dokumentów przewozu i dokumentów poświadczających uprawnienia do ulgowych albo bezpłatnych przejazdów w pojazdach komunikacji miejskiej, 1.8.Kontroli warunków umów świadczenia przez wykonawców usług przewozu regularnego osób w ramach lokalnego transportu zbiorowego polegających na przewozie pasażerów na liniach komunikacyjnych w komunikacji miejskiej przebiegających na obszarze Gminy Lublin oraz gmin sąsiadujących, z którymi ZTM ma zawarte porozumienia, 1.9. Postępowań wyjaśniających prowadzonych w związku ze skargami, wnioskami i interwencjami wpływającymi do Działu Kontroli i Nadzoru ZTM w Lublinie, których ilość rocznie przekracza 1200 . 1.10. Interpretacji przepisów w odniesieniu do konkretnych spraw oraz udzielanie wyjaśnień w przypadku wątpliwości prawnych; 1.11. Udzielania konsultacji i sporządzanie opinii z zakresu przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1173 z poźn. zm.), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z poźn. zm.), ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U z 2011 r., Nr 5, poz. 13 z późn. zm.), ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) dla pracowników Zamawiającego w zakresie wykonywanych przez nich obowiązków służbowych, 1.12. Monitorowania zmian następujących w przepisach prawnych i informowanie o nich pracowników zamawiającego, 1.13. Dokonywanie oceny pod względem formalno-prawnym dokumentacji przedkładanej przez pracowników Zamawiającego w związku z prowadzonymi sprawami, 1.14. Opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych, opiniowanie odwołań przed SKO, 1.15. Opiniowanie projektów umów cywilnoprawnych oraz projektów pism, 1.16. Opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych, 1.17. Reprezentowanie przed organami i instytucjami administracji publicznej, 1.18. Zastępstwie w postępowaniach odwoławczych przed SKO, 1.19. Pomocy prawnej w zakresie windykacji kar pieniężnych nałożonych na przewoźników w związku z wykonywaniem transportu drogowego osób z naruszeniem warunków określonych w zezwoleniu. 2. Czynności, o których mowa w pkt.1 będą świadczone osobiście oraz przy pomocy faksu i poczty elektronicznej. 3. Wykonawca zobowiązuje się udzielać odpowiedzi na zadane pytanie w terminie 2 dni roboczych od daty ich otrzymania oraz do sporządzania opinii, projektów umów itp. w terminie 4 dni roboczych od dnia ich otrzymania. 4.Wykonawca będzie pełnił dyżury w siedzibie Zamawiającego w Lublinie, raz w tygodniu po 4 godziny w uzgodnionym przez strony umowy dniu w łącznym wymiarze 4 godzin tygodniowo. 5.Wykonawca będzie dostępny dla Zamawiającego codziennie w dni robocze w godz. 8:00 - 15:30 pod numerami telefonu oraz adresem poczty elektronicznej. 6. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania zamówienia przez osoby będące w trakcie wykonywania aplikacji radcowskiej, adwokackiej przez osoby nie posiadające uprawnień radcy prawnego czy adwokata. 7. Uwaga: Zamawiający nie przewiduje możliwości zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ztm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach