Przetargi.pl
Świadczenie usługi prawnej w okresie 21 miesięcy na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie w zakresie usług doradczych polegających na świadczeniu pomocy prawnej w toku przygotowania i prowadzenia procedury o udzielenie zamówienia publicznego

Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-718 Lublin, al. Kraśnicka 25
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 29 00 , fax. 81 466 29 01
  • Data zamieszczenia: 2014-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie
    al. Kraśnicka 25 25
    20-718 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 29 00, fax. 81 466 29 01
    REGON: 06043356000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ztm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi prawnej w okresie 21 miesięcy na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie w zakresie usług doradczych polegających na świadczeniu pomocy prawnej w toku przygotowania i prowadzenia procedury o udzielenie zamówienia publicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnych w okresie 21 miesięcy na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie w zakresie usług doradczych polegających na świadczeniu pomocy prawnej w toku przygotowania i prowadzenia procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający informuje, że prowadzone przez tut. Zarząd postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są różnorodne i charakteryzują się znikomą ilością tożsamych zamówień i ich powtarzalnością. 1. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia stałych dyżurów w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 4 godzin tygodniowo, w ramach których Wykonawca udzielać będzie konsultacji, które obejmować będą w szczególności : 1.1. Świadczenie pomocy prawnej w zakresie prawa zamówień publicznych dla pracowników zamawiającego w zakresie wykonywanych przez nich obowiązków służbowych, 1.2. Udział w przygotowywaniu materiałów i dokumentów dotyczących prawa zamówień publicznych, w tym podczas realizacji przedmiotu zamówienia z zakresu zamówień publicznych 1.3. Opiniowanie wewnątrzzakładowych projektów aktów prawnych, 1.4. Interpretacja przepisów w odniesieniu do konkretnych spraw oraz udzielanie wyjaśnień w przypadku wątpliwości prawnych, 1.5. Monitorowanie zmian następujących w przepisach prawnych i informowanie o nich pracowników zamawiającego, 1.6. Opiniowanie pism przychodzących i wychodzących związanych z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego o znaczeniu prawnym i urzędowym dla Zamawiającego, 1.7. Opiniowanie pod względem formalno- prawnym wniosków lub ofert składanych przez wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, 1.8. Sprawdzanie i opiniowanie dokumentów gwarancyjnych dotyczących wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy 1.9. Opiniowanie pod względem formalno-prawnym zawieranych umów, aneksów, udział w tworzeniu postanowień umownych zabezpieczających prawny interes Zamawiającego. 1.10. Udzielanie opinii w kwestii zasadności naliczania kar umownych wynikających z umów zawartych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z poźn. zm. ) 2. Wykonawca będzie również świadczył obsługę prawną codziennie w dni robocze w godz. 9:00 - 15:00 za pośrednictwem poczty elektronicznej w zakresie: 2.1. Opiniowania pod względem formalno- prawnym treści ogłoszeń o zamówienie publiczne, 2.2. Opiniowania pod względem formalno- prawnym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2.3. Opiniowania odwołań co do zasadności zarzutów zawartych w odwołaniach, sporządzania odpowiedzi na odwołanie, 2.4. Opiniowania pism przychodzących dotyczących prawa zamówień publicznych, które wymagają załatwienia przez Zamawiającego. 3. Wykonawca w ramach obsługi prawnej będzie również zobowiązany do : 3.1. Osobistego udziału na każde żądanie zamawiającego radcy prawnego/adwokata w negocjacjach prowadzonych przez zamawiającego. 3.2. Reprezentowania zamawiającego w sprawach o znaczeniu prawnym w kontaktach z wykonawcami oraz w innych czynnościach faktycznych i prawnych, niezbędnych do należytego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 3.3. Zastępstwa w postępowaniu odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą na podstawie każdorazowo udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa, 3.4. Zastępstwa w postępowaniu ze skargi przed Sądem Okręgowym na podstawie każdorazowo udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa. 3.5. Zastępstwa w postępowaniu z powództwa cywilnego przed sądami powszechnymi oraz organami administracji, na podstawie każdorazowo udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa, dotyczącymi roszczeń Wykonawców w ramach umów zawartych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z poźn. zm. ) z Pzp. 4. Zapewnienia w ramach powyższych działań wszelkich wymaganych prawem czynności niezbędnych do skutecznej ochrony interesów Zamawiającego. 5. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania zamówienia przez osoby będące w trakcie wykonywania aplikacji radcowskiej, adwokackiej przez osoby nie posiadające uprawnień radcy prawnego czy adwokata. 6. Uwaga: Zamawiający nie przewiduje możliwości zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ztm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach