Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych.

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, Wigierska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 563 50 00, , fax. 87 563 50 79
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o
    Wigierska 32
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 563 50 00, , fax. 87 563 50 79
    REGON: 36336992000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.suwalki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością: ­ Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o., ­ Gminy Miasta Suwałki, ­ Skarbu Państwa. 2. Zakres zamówienia obejmuje:  sprzątanie powierzchni eksploatacyjnych,  utrzymanie w czystości toalet i zabezpieczenie w środki higieny,  opróżnianie koszy na śmieci,  utrzymanie w czystości powierzchni przeszklonych wraz z myciem okien. 3. Szczegółowy zakres zamówienia i obowiązków Wykonawcy wyszczególniono w projektach umów stanowiące załącznik nr 6 i 7 do SIWZ 4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA DWIE CZĘŚCI. CZĘŚĆ I 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacyjnych w budynkach 32 i 32A przy ul. Wigierskiej w Suwałkach. 2. Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia: 2.1. Powierzchnia do utrzymania porządku i czystości w budynkach objętych zamówieniem: 924,68 m2 w tym: ­ Budynek przy ul. Wigierska 32 - 818,58 m2 ­ Budynek przy ul. Wigierska 32A - 106,10 m2 2.2. Ilość toalet w budynkach podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości: w tym: ­ Budynek przy ul. Wigierska 32 - 6 szt. ­ Budynek przy ul. Wigierska 32A - 2 szt. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje projekt umowy – Załącznik Nr 6 do SIWZ. 4. Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ ( załącznik nr 1 do umowy). Oznaczenie wg wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV : 90919200-4 usługi sprzątania biur CZĘŚĆ II 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością: ­ Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o., ­ Gminy Miasta Suwałki, ­ Skarbu Państwa. 2. Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia: 2.1. Powierzchnia do utrzymania porządku i czystości w budynkach będących własnością Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. objętych zamówieniem: 2 121,50 m2 w tym: ­ Przychodnia medyczna przy ul. Waryńskiego 27 618,00 m2 ­ Przychodnia medyczna przy ul. Putry 9 695,00 m2 ­ Przychodnia medyczna przy ul. Młynarskiego 9 150,00 m2 ­ Budynek przy ul. Utrata 1B 350,00 m2 ­ Budynek przy ul. Kościuszki 76 58,50 m2 ­ Budynek przy ul. Kościuszki 82 250,00 m2 2.2. Ilość toalet w budynkach podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości: ­ ul. Waryńskiego 27 - 7 szt. ­ ul. Putry 9 - 8 szt. ­ ul. Młynarskiego 9 - 2 szt. ­ ul. Utrata 1B - 5 szt. ­ ul. Kościuszki 76 - 1 szt. 2.3. Powierzchnia do utrzymania porządku i czystości w budynkach będących własnością Gminy Miasta Suwałki objętych zamówieniem: 1 812,24 m2 w tym: ­ Budynek przy ul. Sejneńska 13 1 627,42 m2 ­ Budynek przy ul. Hamerszmita 16 184,82 m2 2.4. Ilość toalet w budynkach podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości: ­ ul. Sejneńska 13 - 9 szt. ­ ul. Hamerszmita 16 - 2 szt. 2.5. Powierzchnia do utrzymania porządku i czystości w budynkach będących własnością Skarbu Państwa objętych zamówieniem: 585,00 m2 w tym: ­ Budynek przy ul. Pułaskiego 26A 350,00 m2 ­ Budynek przy ul. Noniewicza 91 235,00 m2 2.6. Ilość toalet w budynkach podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości ­ ul. Pułaskiego 26A - 1 szt. ­ ul. Noniewicza 91 - 5 szt. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje projekt umowy – Załącznik Nr 7 do SIWZ. 4. Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia określa załącznik nr 9 do SIWZ ( załącznik nr 1 do umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Część I - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). Część II - 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 2. Wadium należy wnieść w jednej z n/w form: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 tj. ze zm. ). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. Nr rachunku 14 1240 5211 1111 0010 6623 2587 przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w Sekretariacie ZBM przy ul. Wigierskiej 32 pok. 10 w terminie jw. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt. b-e przez konsorcjum z treści poręczeń lub gwarancji musi wynikać, że wniesione wadium dotyczy wszystkich członków konsorcjum. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z oferta, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach