Izba Administracji Skarbowej w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-057 Opole, ul. Ozimska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 454 00 67/70 , fax. 77 456 43 13
- Data zamieszczenia: 2020-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Opolu
ul. Ozimska 19
45-057 Opole, woj. opolskie
tel. 77 454 00 67/70, fax. 77 456 43 13
REGON: 00102292000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej i techniczno-informatycznej systemu do obsługi masowej korespondencji w Centrum Mandatowym w Nysie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej i techniczno-informatycznej Systemu do obsługi masowej korespondencji wraz z modernizacją/rozbudową istniejącej infrastruktury. Świadczenie kompleksowej usługi obsługi serwisowej i techniczno-informatycznej dla Systemu obejmujący m.in.: 1) świadczenie usług serwisowych urządzeń drukujących; 2) świadczenie usług serwisowych urządzeń kopertujących; 3) świadczenie usług serwisowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych w zakresie serwera i UPS; 4) dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz zapewnienie materiałów zapasowych w tym wszelkich części zużywających się przy wydruku i kopertowaniu (wyjątek stanowi papier i koperty, które dostarczane będą przez Zamawiającego); 5) wsparcie zarządzania kontraktem, 6) szkolenie i przekazywanie wiedzy; 7) wsparcie konsultanckie; 8) wsparcie techniczne dla użytkowników i dla systemu; 9) wsparcie obsługi zmian prawnych, organizacyjnych oraz zmian związanych z funkcjonalnością wykorzystywanych w Centrum Mandatowym systemów informatycznych wpływających na wydruk i kopertowanie pism; 10) utrzymanie i rozwój oprogramowania wspierającego System; 11) zapewnienie bieżącej eksploatacji systemu do obsługi masowej korespondencji opisanego w § 1 ust.1 umowy. Wykonawca musi zaprojektować i dostarczyć, zmodernizować infrastrukturę (w tym serwerową) niezbędną do sprawnej realizacji założonych zadań jednostki Zamawiającego oraz w celu zachowania wydajności Systemu. Modernizacja/ rozbudowa istniejącej infrastruktury obejmuje: 1) zaprojektowanie, określenie parametrów i zmodernizowanie istniejącej infrastruktury do sprawnej realizacji założonych nowych zadań tj. obsługi zoptymalizowanego wydruku i kopertowania nowych rodzajów pism, tj. pism behawioralnych wraz z sortowaniem wydruku i kopertowania pism behawioralnych skierowanych do tego samego odbiorcy i zawiadomień o wpisie do RNP wraz z sortowaniem wydruku i kopertowania upomnień oraz zawiadomień o wpisie do RNP skierowanych do tego samego odbiorcy, w tym w szczególności modernizacja i rozbudowa serwera niezbędnych do obsługi w/w nowych rodzajów pism; 2) opracowanie worklfow do obsługi wydruku i kopertowania nowych rodzajów pism, tj. pism behawioralnych wraz z sortowaniem wydruku i kopertowania pism behawioralnych skierowanych do tego samego odbiorcy i zawiadomień o wpisie do RNP wraz z sortowaniem wydruku i kopertowania upomnień oraz zawiadomień o wpisie do RNP skierowanych do tego samego odbiorcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Oferta złożona w niniejszym postępowaniu musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego, 2) dokument wniesienia wadium w oryginale (jeżeli wadium nie zostało wniesione w formie pieniężnej), 3) oświadczenie wstępne dotyczące warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ), 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji zasobów w trakcie realizacji zamówienia dotyczącym tego podmiotu (jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego) zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 5) pełnomocnictwa (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych) w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem, 6) pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem, 7) kopia umowy spółki cywilnej lub uchwała wspólników potwierdzona za zgodność z oryginałem, jeżeli umocowanie jednego ze wspólników do reprezentowania pozostałych wynika z tych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej i techniczno-informatycznej systemu do obsługi masowej korespondencji w Centrum Mandatowym w Nysie (II).
Dodano: 2020-11-03 - „Przygotowanie do druku i druk ulotek na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie opolskim”
Dodano: 2020-10-29 - Przygotowanie do druku, druk i dostawa ulotek i oznakowanych kopert na potrzeby promocji Opolskiej Karty Rodziny i Seniora
Dodano: 2020-08-11 - „Opracowanie graficzne, skład komputerowy, korekta językowa, przygotowanie do druku i druk publikacji: „Dziedzictwo Kulinarne Opolskie i Produkty Tradycyjne Województwa Opolskiego” oraz publikacji (broszury) "Program Odnowy Wsi – aktywni opolscy liderzy".” Tytuł część I – Opracowanie graficzne, skład komputerowy, korekta językowa, przygotowanie do druku i druk publikacji „Dziedzictwo Kulinarne Opolskie i Produkty Tradycyjne Województwa Opolskiego”. Tytuł część II – Opracowanie graficzne, skład komputerowy, korekta językowa, przygotowanie do druku i druk publikacji (broszury) "Program Odnowy Wsi – aktywni opolscy liderzy"
Dodano: 2020-07-29 - Przygotowanie do druku, wydruk i dostawa publikacji „Pszczółka Zosia w podróży”, przygotowanie do druku, wydruk i dostawa kolorowanki „Interreg Czechy – Polska zaprasza do zabawy” oraz przygotowanie projektu graficznego, druk i dostawa naklejek promocyjnych (samoprzylepnych)
Dodano: 2020-06-25 - Przygotowanie do druku oraz druk ulotek i plakatów informacyjnych nt. Marszałkowskiej Inicjatywy Sołeckiej
Dodano: 2019-11-19 - Przygotowanie do druku oraz druk wizytówek oraz ulotek na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie opolskim
Dodano: 2019-11-05 - Wydruk Planu zagospodarowania przestrzennego województwa opolskiego wraz z projektem graficznym, korektą językową i składem publikacji
Dodano: 2019-10-16 - Usługa drukowania plakatów, ulotek oraz okładek okolicznościowych na potrzeby projektu pn. „Wspieramy najlepszych III” realizowanego w ramach Poddziałania 9.1.5 RPO WO 2014-2020”
Dodano: 2019-04-03 - „Przygotowanie do druku oraz druk broszur oraz ulotek na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie opolskim”. Tytuł część I - Broszury; Tytuł część II - Ulotki nr 1; Tytuł część III - Ulotki nr 2.
Dodano: 2018-10-04