Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów w roku 2020

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Rynkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 750 916 , fax. 684 750 916
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    Rynkowa 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 684 750 916, fax. 684 750 916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów w roku 2020, polegające na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z obiektów gminnych:  Urzędu Miejskiego w Świebodzinie;  Cmentarzy Wiejskich: Borów, Jeziory, Jordanowo, Lubinicko, Rusinów, Chociule;  Cmentarza Komunalnego w Świebodzinie;  Świetlic Wiejskich: Borów, Jeziory, Jordanowo, Lubinicko, Kupienino, Rozłogi, Rusinów, Rzeczyca, Wilkowo, Ługów, Glińsk, Grodziszcze, Raków, Rosin, Rudgerzowice, Nowy Dworek, Lubogóra, Kępsko, Chociule;  Centrum Profilaktyki i Uzależnień – ul. Bramkowa 2;  plaży w m. Wilkowo;  plaży w m. Nowy Dworek;  Wyrobisko koło Wieży Bismarcka;  z innych punktów wskazanych przez Zamawiającego (wywozy interwencyjne dodatkowe) na terenie Gminy Świebodzin. 1.1. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: a) Urząd Miejski w Świebodzinie: - odpady selektywne co najmniej raz w tygodniu, - odpady zmieszane co najmniej raz w tygodniu, b) cmentarz komunalny w Świebodzinie: - odpady zmieszane co najmniej dwa razy w tygodniu w okresach między świątecznych, - odpady ulegające biodegradacji co najmniej raz w miesiącu, c) cmentarze wiejskie: - odpady zmieszane co najmniej dwa razy w miesiącu, - odpady ulegające biodegradacji co najmniej raz w miesiącu, d) świetlice wiejskie: - odpady zmieszane co najmniej dwa razy w miesiącu, - odpady selektywne co najmniej raz w miesiącu, e) Centrum Profilaktyki i Uzależnień: - odpady zmieszane co najmniej dwa razy w miesiącu, - odpady selektywne co najmniej dwa razy w miesiącu, f) wyrobisko koło wieży Bismarcka: - na zgłoszenie Zamawiającego, g) Plaża w m. Wilkowo: - odpady zmieszane co najmniej raz w tygodniu, - odpady selektywne co najmniej dwa razy w miesiącu, h) Plaża w m. Nowy Dworek: - odpady zmieszane co najmniej raz w tygodniu, - odpady selektywne co najmniej dwa razy w miesiącu. Dodatkowy odbiór odpadów komunalnych z pojemników z w/w miejsc na zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego. 1.2. Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia i ustawienia pojemników/kontenerów:  do dnia 31.12.2019 r.: a) Na cmentarzach wiejskich: - w miejscowości Borów: 1 kontener o poj. 5 m³, 1 pojemnik o poj. 1100 L - w miejscowości Jeziory: 1 kontener o poj. 5 m3, 1 pojemnik o poj. 1100 L - w miejscowości Jordanowo: 1 kontener o poj. 10 m³, 1 pojemnik o poj. 1100 L - w miejscowości Lubinicko: 1 kontener o poj. 5 m³, 1 pojemnik o poj. 1100 L - w miejscowości Rusinów: 1 kontener o poj. 5 m³, 1 pojemnik 1 o poj. 100 L - w miejscowości Chociule: 1 kontener o poj. 5 m³ , 1 pojemnik o poj. 1100 L. zamykanych z możliwością swobodnego otwierania pokryw/klap. Kontenery o pojemnościach 5 m3 i 10 m3 w kolorze szarym. Pojemniki o poj. 1100 L w kolorze brązowym z napisem „Bio” – do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji. b) Na Cmentarzu Komunalnym w Świebodzinie– 12 kontenerów o poj. 10 m³ każdy, zamykanych z możliwością swobodnego otwierania pokryw/klap. 10 szt. kontenerów w kolorze szarym, oraz 2 szt. kontenerów w kolorze brązowym z napisem „Bio” do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji.  do dnia 30.04.2020 r.: c) Na plaży w miejscowości Wilkowo – 10 pojemników – na okres 5 miesięcy, tj. od 1 maja 2020 r. do 30 września 2020 r.: - 2 pojemniki koloru niebieskiego, z napisem „Papier”- do gromadzenia odpadów z papieru i tektury- poj. 0,24 m3 każdy, - 2 pojemniki koloru zielonego, z napisem „Szkło”- do gromadzenia odpadów ze szkła- poj. 0,24 m3 każdy, - 2 pojemniki koloru żółtego, z napisem „Metale i tworzywa sztuczne”- do gromadzenia tworzyw sztucznych, metali oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych- poj. 0,24 m3 każdy, - 2 pojemniki koloru brązowego, z napisem „Bio”- do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów- poj. 0,24 m3 każdy, - 2 pojemniki na odpady zmieszane- poj. 1100m3 każdy. d) Na plaży w miejscowości Nowy Dworek - 10 pojemników na okres 5 miesięcy, tj. od 1 maja 2020 r. do 30 września 2020 r: - 2 pojemniki koloru niebieskiego, z napisem „Papier”- do gromadzenia odpadów z papieru i tektury- poj. 0,24 m3 każdy, - 2 pojemniki koloru zielonego, z napisem „Szkło”- do gromadzenia odpadów ze szkła- poj. 0,24 m3 każdy, - 2 pojemniki koloru żółtego, z napisem „Metale i tworzywa sztuczne”- do gromadzenia tworzyw sztucznych, metali oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych- poj. 0,24 m3 każdy, - 2 pojemniki koloru brązowego, z napisem „Bio”- do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów- poj. 0,24 m3 każdy, - 2 pojemniki na odpady zmieszane - poj. 1100m3 każdy.  na telefoniczne lub e-mailowe zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego – Wyrobisko koło Wieży Bismarcka. Pojemniki przy świetlicach wiejskich, Centrum Profilaktyki i Uzależnień oraz przy Urzędzie Miejskim Zamawiający zapewnia we własnym zakresie. Szacunkowa średnia roczna ilość odpadów komunalnych przewidywana w 2020 r.:  odpady zmieszane - 873 Mg,  odpady biodegradowalne - 9 Mg,  odpady z papieru - 22 Mg,  odpady z metali i tworzyw sztucznych - 12 Mg,  odpady ze szkła - 9 Mg,  odpady wielkogabarytowe - 15 Mg. Podana ilość wywożonych odpadów oraz ilości pojemników/kontenerów jest szacunkowa i została podana w celu sporządzenia oferty. Faktyczna ilość odpadów oraz pojemników/kontenerów może nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego. 1.3. Pojemniki/kontenery będące w posiadaniu Wykonawcy, Wykonawca dostarczy do wskazanych miejsc na własny koszt w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Pojemniki/Kontenery mogą być nowe lub używane, jednak estetyczne i w należytym stanie technicznym i sanitarnym. 1.4. Wykonawca zapewni utrzymanie pojemników i kontenerów w stanie sprawności technicznej w okresie trwania umowy oraz zapewni dezynfekcję pojemników/kontenerów raz w roku. Termin dezynfekcji pojemników/kontenerów ustalony zostanie z Zamawiającym i przedstawiony w harmonogramie w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia Zamawiającego. 1.5. Wykonawca pokrywa koszty napraw, konserwacji oraz wymiany dzierżawionych pojemników/kontenerów w razie całkowitego ich zniszczenia lub kradzieży. 1.6. Odbiór odpadów komunalnych z pojemników/kontenerów z w/w miejsc musi być potwierdzony pisemnie wraz z pieczątką przez przedstawicieli Zamawiającego określonych w Wykazie przedstawicieli Gminy Świebodzin na kwicie potwierdzenia wywozu. 1.7. Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie przy pomocy środków transportu, zachowując wszystkie wymogi higieniczno–sanitarne obowiązujące w tym zakresie. 1.8. Wykonawca zapewni uprzątnięcie terenu w zasiekach i wokół miejsc przeznaczonych na ustawienie pojemników/kontenerów w dniu odbioru odpadów komunalnych. 1.9. Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia pojemników/kontenerów traktowanych jako prace dodatkowe w terminie do 12 h od zgłoszenia przedstawiciela Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia określonego w SIWZ. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: „Wadium: Odbiór odpadów z gminnych obiektów”. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach, należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Dokument wadium powinien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty, z oznaczeniem: „Wadium: Odbiór odpadów z gminnych obiektów”. 8. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli oryginał dokumentu wadium zostanie złożony wraz z ofertą (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty) przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, obejmować czas związania Wykonawcy ofertą i winny zawierać, w szczególności następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są uprawnieni do: a) odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Świebodzin zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.) oraz w innych przepisach regulujących.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony Kosztorys ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ. 3) Oświadczenie sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt 1 ROZDZIAŁU XI. SIWZ. 4) Pisemne zobowiązanie sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, o którym mowa pkt 2.1 ROZDZIAŁU XII. SIWZ. 5) Dokument wadium w przypadku wniesienia w formie, o której mowa w pkt 7 ROZDZIAŁU XVI. SIWZ. 6) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach