Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów w roku 2021

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Rynkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 750 916 , fax. 684 750 916
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    Rynkowa 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 684 750 916, fax. 684 750 916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów w roku 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie kompleksowe usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów w roku 2021, polegające na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z obiektów gminnych:  Urzędu Miejskiego w Świebodzinie;  Cmentarzy Wiejskich: Borów, Jeziory, Jordanowo, Lubinicko, Rusinów, Chociule;  Cmentarza Komunalnego w Świebodzinie;  Świetlic Wiejskich: Borów, Jeziory, Jordanowo, Lubinicko, Kupienino, Rozłogi, Rusinów, Rzeczyca, Wilkowo, Ługów, Glińsk, Grodziszcze, Raków, Rosin, Rudgerzowice, Nowy Dworek, Lubogóra, Kępsko, Chociule;  Centrum Profilaktyki i Uzależnień – ul. Bramkowa 2;  plaży w m. Wilkowo;  plaży w m. Nowy Dworek;  z innych punktów wskazanych przez Zamawiającego (wywozy interwencyjne dodatkowe) na terenie Gminy Świebodzin. 1.1. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: a) Urząd Miejski: - odpady zmieszane co najmniej dwa razy w miesiącu - odpady selektywne co najmniej raz w miesiącu b) cmentarz komunalny: c) cmentarze wiejskie: - odpady zmieszane co najmniej dwa razy w miesiącu d) świetlice wiejskie: - odpady zmieszane co najmniej dwa razy w miesiącu - odpady selektywne co najmniej raz w miesiącu e) Centrum Profilaktyki i Uzależnień: - odpady zmieszane co najmniej dwa razy w miesiącu - odpady selektywne co najmniej raz w miesiącu f) Plaże w m. Wilkowo i Nowy Dworek (w okresie od 1 maja 2021 r. do 31 października 2021 r.): - odpady zmieszane co najmniej raz w tygodniu - odpady selektywne co najmniej raz w miesiącu g) Prace interwencyjne (dodatkowe wywozy): - na zgłoszenie Zamawiającego Dodatkowy odbiór odpadów komunalnych z pojemników z w/w miejsc na zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego. 1.2. Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia i ustawienia pojemników/kontenerów:  w terminie do dnia 31.12.2020 r.: a) Na cmentarzach wiejskich: - w miejscowości Borów: 1 kontener o poj. 5 m³, - w miejscowości Jeziory: 1 kontener o poj. 5 m3, - w miejscowości Jordanowo: 1 kontener o poj. 10 m³, - w miejscowości Lubinicko: 1 kontener o poj. 5 m³, - w miejscowości Rusinów: 1 kontener o poj. 5 m³, - w miejscowości Chociule: 1 kontener o poj. 5 m³. zamykanych z możliwością swobodnego otwierania pokryw/klap. b) Na Cmentarzu Komunalnym w Świebodzinie – 12 kontenerów o poj. 10 m³ każdy, zamykanych z możliwością swobodnego otwierania pokryw/klap.  do dnia 30.04.2021 r.: c) Na plaży w miejscowości Wilkowo – 7 pojemników – na okres 6 miesięcy, tj. od 1 maja 2021 r. do 31 października 2021 r.: - 1 pojemnik koloru niebieskiego, z napisem „Papier”- do gromadzenia odpadów z papieru i tektury- poj. 0,24 m3 każdy, - 1 pojemnik koloru zielonego, z napisem „Szkło”- do gromadzenia odpadów ze szkła- poj. 0,24 m3 każdy, - 1 pojemnik koloru żółtego, z napisem „Metale i tworzywa sztuczne”- do gromadzenia tworzyw sztucznych, metali oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych- poj. 0,24 m3 każdy, - 1 pojemnik koloru brązowego, z napisem „Bio”- do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów- poj. 0,24 m3 każdy, - 3 pojemniki na odpady zmieszane- poj. 1100 m3 każdy, d) Na plaży w miejscowości Nowy Dworek - 7 pojemników na okres 6 miesięcy, tj. od 1 maja 2021 r. do 31 października 2021 r.: - 1 pojemnik koloru niebieskiego, z napisem „Papier”- do gromadzenia odpadów z papieru i tektury- poj. 0,24 m3 każdy, - 1 pojemnik koloru zielonego, z napisem „Szkło”- do gromadzenia odpadów ze szkła- poj. 0,24 m3 każdy, - 1 pojemnik koloru żółtego, z napisem „Metale i tworzywa sztuczne”- do gromadzenia tworzyw sztucznych, metali oraz odpadów opakowaniowych wielomateriałowych- poj. 0,24 m3 każdy, - 1 pojemnik koloru brązowego, z napisem „Bio”- do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów- poj. 0,24 m3 każdy, - 3 pojemniki na odpady zmieszane- poj. 1100m3 każdy, e) pojemniki i kontenery do gromadzenia odpadów podczas prac interwencyjnych (np. imprezy okolicznościowe, nielegalne wysypiska, akcje sprzątania świata itp.). Szacunkowa średnia roczna ilość odpadów komunalnych przewidywana w okresie trwania umowy: - odpady zmieszane - 389,5 Mg - odpady biodegradowalne - 3,5 Mg - odpady z papieru - 5 Mg - odpady z metali i tworzyw sztucznych - 9,1 Mg - odpady ze szkła - 3,1 Mg - odpady wielkogabarytowe - 1 Mg. Podana ilość wywożonych odpadów oraz ilości pojemników/kontenerów jest szacunkowa i została podana w celu sporządzenia oferty. Faktyczna ilość odpadów oraz pojemników/kontenerów może nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego. 1.3. Pojemniki/kontenery będące w posiadaniu Wykonawcy, Wykonawca dostarczy do wskazanych miejsc na własny koszt w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Pojemniki/Kontenery mogą być nowe lub używane, jednak estetyczne i w należytym stanie technicznym i sanitarnym. 1.4. Wykonawca pokrywa koszty napraw, konserwacji oraz wymiany dzierżawionych pojemników/kontenerów w razie całkowitego ich zniszczenia lub kradzieży. 1.5. Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie przy pomocy środków transportu, zachowując wszystkie wymogi higieniczno–sanitarne obowiązujące w tym zakresie. 1.6. Wykonawca zapewni uprzątnięcie terenu w zasiekach i wokół miejsc przeznaczonych na ustawienie pojemników/kontenerów w dniu odbioru odpadów komunalnych. 1.7. Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia pojemników/kontenerów traktowanych jako prace interwencyjne w terminie do 12 h od zgłoszenia przedstawiciela Zamawiającego. 1.8. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku. 1.9. Przekazywanie Zamawiającemu sprawozdania zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (art. 9n). 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: „Wadium: Odbiór odpadów z gminnych obiektów”. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach, należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Dokument wadium powinien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty, z oznaczeniem: „Wadium: Odbiór odpadów z gminnych obiektów”. 8. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli oryginał dokumentu wadium zostanie złożony wraz z ofertą (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty) przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, obejmować czas związania Wykonawcy ofertą i winny zawierać, w szczególności następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są uprawnieni do: a) odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Świebodzin zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 z późn. zm.) oraz w innych przepisach regulujących.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony Kosztorys ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ. 3) Oświadczenie sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt 1 ROZDZIAŁU XI. SIWZ. 4) Pisemne zobowiązanie sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, o którym mowa pkt 2.1 ROZDZIAŁU XII. SIWZ. 5) Dokument wadium w przypadku wniesienia w formie, o której mowa w pkt 7 ROZDZIAŁU XVI. SIWZ. 6) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach