Przetargi.pl
Przebudowa drogi 005513F w miejscowości Kije

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 851 120, , fax. 683 854 686
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 683 851 120, , fax. 683 854 686
    REGON: 52676500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulechow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi 005513F w miejscowości Kije
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. „Przebudowa drogi nr 005513F w miejscowości Kije”. W ramach zadania należy wykonać m.in.:  rozebranie istniejącej nawierzchni asfaltowej,  rozebranie istniejącej podbudowy,  rozebranie nawierzchni chodnika,  rozebranie przepustu i budowę nowego,  przebudowę skrzyżowania z drogą wojewódzka nr 277,  przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową nr 1206F,  nasypy i wykopy na potrzeby niwelety drogi,  koryto drogowe pod nowe nawierzchnie,  wzmocnienie podłoża geosiatkami i geowłókninami,  nową podbudowę,  nowe nawierzchnie jezdni oraz chodników,  budowę zjazdów,  odwodnienie nawierzchni – kanalizację deszczową,  oświetlenie terenu,  wycinkę drzew oraz zagospodarowanie terenów zielonych wraz z nasadzeniem drzew,  wprowadzenie po wykonaniu robót budowlanych stałej organizacji ruchu. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, projekt wy-konawczy, projekt tymczasowej organizacji ruchu, projekt stałej organizacji ruchu, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, opraco-wane przez Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Budownictwa Zygmunt Sztuka z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Monte Cassino 3/3, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Realizacja zadania przewidziana jest z udziałem środków z Funduszu Dróg Samorzą-dowych. 4. Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów własnych, które zakupi i dostar-czy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbudowania wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamó-wienia uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Materiały rozbiórkowe sta-nowią własność Zamawiającego. Stosowane podczas realizacji robót materiały mu-szą posiadać, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, dopusz-czenie do stosowania w budownictwie. 5. W robotach drogowych nie dopuszcza się stosowania tłucznia pomiedziowego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiało-wych. Użycie przez Wykonawcę materiałów wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzy-ku związanym z użyciem określonych materiałów. 7. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie robót objętych umową wy-łącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). Postano-wienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 8. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 7 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących za-trudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 7 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obo-wiązków opisanych w ppkt 7 powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 7 powy-żej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 12. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 13. Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres prac objęty zamówieniem będzie wypłacane, na podstawie faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę i doręczonych Zamawiającemu, z zastrzeżeniem następujących rozwiązań szczegółowych: 1) pierwsza faktura może zostać wystawiona i dostarczona przez Wykonawcę Zama-wiającemu do 20 grudnia 2019 r. po zrealizowaniu części zakresu robót o wartości nieprzekraczającej środków przeznaczonych w budżecie Gminy Sulechów w roku 2019 na realizację zadania, 2) następne faktury, za wykonany zakres robót, wystawiane będą łącznie do 80% war-tości całkowitego, szacunkowego wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 7 ust. 2 umowy, nie częściej niż jeden raz w miesiącu, 3) końcowa faktura, obejmująca pozostałą część wynagrodzenia Wykonawcy, wysta-wiona zostanie po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy i dokonaniu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, przy czym każda z faktur może być wystawiona nie wcześniej, niż po dokonaniu bez zastrzeżeń odbiorów częściowych lub końcowego robót objętych rozliczeniem. 14. Zamawiający zastrzega obowiązek samodzielnego wykonania przez Wykonawcę: 1) robót ziemnych, 2) warstw konstrukcyjnych podbudów: z gruntu stabilizowanego cementem oraz kru-szywa łamanego, 3) montażu obrzeży i krawężników wraz z wykonaniem ław, 4) nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia, przez Zamawiającego, na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy , przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 3.1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 3.2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 3.3. Uproszczone kosztorysy ofertowe zawierające co najmniej następujące kolumny: liczba porządkowa, opis, jednostka miary, cena jednostkowa netto, wartość netto. W przypadku gdy Wykonawca zamieści w kosztorysach ofertowych podstawy na-kładów lub podstawy nakładów odmienne niż w złączonych do siwz przedmiarach robót, Zamawiający nie będzie brał zastosowanych podstaw nakładów pod uwagę przy ocenie ofert. Zamawiający zwraca uwagę, aby opisy robót w załączonych do oferty uproszczonych kosztorysach ofertowych były zgodne z opisami za-wartymi w załączonych do siwz przedmiarach robót. 3.4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówie-nia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamó-wienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobo-wiązany jest złożyć do oferty oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt IV, ppkt 1.1. 4. Dysponowanie zasobami innych podmiotów: 4.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępo-waniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finan-sowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiąza-ny jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowią-zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na po-trzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy dołączyć do oferty). 4.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowej lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4.3. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmio-tach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt IV ppkt 1.1. 4.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasa-dach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, musi, na we-zwanie Zamawiającego, przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt IV ppkt 1.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach