Przetargi.pl
Świadczenie bieżących czynności administracyjnych na terenie Targowiska Banacha oraz Targowiska Zieleniak w Warszawie

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02379 Warszawa, ul. Białobrzeska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 581 903 , fax. 226 581 903
  • Data zamieszczenia: 2016-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
    ul. Białobrzeska 11
    02379 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 581 903, fax. 226 581 903
    REGON: 14070016300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie bieżących czynności administracyjnych na terenie Targowiska Banacha oraz Targowiska Zieleniak w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest świadczenie bieżących czynności administracyjnych na terenie Targowiska Banacha przy ul. Grójeckiej 95 w Warszawie oraz Targowiska Zieleniak przy ul Grójeckiej 97 i terenów przynależnych, nieprzekraczających zakresu zwykłego zarządu, zmierzających do utrzymywania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jego przeznaczeniem, jak również do doradztwa Zamawiającemu w zakresie uzasadnionego inwestowania, usługę prowadzenia płatnej toalety na Targowisku Banacha; Do zakresu wymienionej obsługi należy zarządzanie nieruchomościami w rozumieniu ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami. Na użytek niniejszej specyfikacji pod pojęciem zarządzanie i administrowanie, należy rozumieć ogół czynności związanych z dbałością o nieruchomości, będące przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z ich substancją budowlaną i działkami przynależnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70332000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach