Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 02-379 Warszawa, ul. Białobrzeska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 226 581 903 , fax. 226 581 903
- Data zamieszczenia: 2020-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
ul. Białobrzeska 11
02-379 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 226 581 903, fax. 226 581 903
REGON: 14070016300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnochota.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie bieżących czynności administracyjnych na terenie Targowiska Zieleniak w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem umowy jest świadczenie bieżących czynności administracyjnych na terenie Targowiska Zieleniak przy ul Grójeckiej 97 i terenów przynależnych, nieprzekraczających zakresu zwykłego zarządu, zmierzających do utrzymywania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jego przeznaczeniem, jak również do doradztwa Zamawiającemu w zakresie uzasadnionego inwestowania. Do zakresu wymienionej obsługi należy zarządzanie nieruchomościami w rozumieniu ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami. Na użytek niniejszej specyfikacji pod pojęciem zarządzanie i administrowanie, należy rozumieć ogół czynności związanych z dbałością o nieruchomości, będące przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z ich substancją budowlaną i działkami przynależnymi. Targowisko Zieleniak – - usytuowane jest na działkach 60 i 62/1 z obrębu 2-03-09, o łącznej pow. użytkowej 6614m2 ; zabudowane jest trzykondygnacyjnym pawilonem handlowo-usługowym o pow. użytkowym 8 628 m2 (dwie kondygnacje naziemne i podziemny garaż): - parter- boksy i pawilony o łącznej pow. 1507,50m2 - I piętro – 4 lokale użytkowe o łącznej pow. 548,88 m2, - parking podziemny i pomieszczenia wspólne, - stanowiska samochodowe o łącznej powierzchni- 756 m2. Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną, wod-kan., c.o., klimatyzację i wentylację, instalację p.poż., windę osobową., płatny parking podziemny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70332000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie w wysokości 1 200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Sporządzenie map prawnych/dokumentacji geodezyjnej służącej do wydania decyzji stwierdzającej przejście z mocy prawa na własność Powiatu Piaseczyńskiego działek zajętych pod drogi powiatowe w trybie art. 73 lub art. 60 ustawy z dnia 13 października 1998r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz.872 ze zm.)”
Dodano: 2020-07-15 - Wybór operatora zarządzającego gminnym obiektem Parku dydaktyczno-rekreacyjnego Dolina Wkry w Pomiechówku
Dodano: 2019-04-18 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu.
Dodano: 2019-04-12 - „Wybór operatora zarządzającego Mazowieckim Centrum Sportów Zimowych –Kompleks Chorzele –Etap I”
Dodano: 2019-03-20 - Wybór operatora zarządzającego gminnym obiektem hali sportowej w m. Pomiechówek
Dodano: 2019-03-01 - Świadczenie bieżących czynności administracyjnych na terenie Targowiska Banacha oraz Targowiska Zieleniak w Warszawie
Dodano: 2018-11-26 - Pełnienie roli operatora obiektu Kramnic Miejskich stanowiącego własność Gminy Miasto Sochaczew położonego w Sochaczewie przy zbiegu ulic: Wąskiej – 1 Maja – Warszawskiej
Dodano: 2018-09-17 - Świadczenie bieżących czynności administracyjnych na terenie Targowiska Banacha oraz Targowiska Zieleniak w Warszawie
Dodano: 2017-11-24 - Pełnienie roli operatora obiektu Kramnic Miejskich stanowiącego własność Gminy Miasto Sochaczew położonego w Sochaczewie przy zbiegu ulic: Wąskiej – 1 Maja – Warszawskiej
Dodano: 2017-05-24 - Pełnienie roli operatora obiektu Kramnic Miejskich stanowiącego własność Gminy Miasto Sochaczew położonego w Sochaczewie przy zbiegu ulic: Wąskiej – 1 Maja – Warszawskiej
Dodano: 2017-04-27