Gmina Pomiechówek ogłasza przetarg
- Adres: 05-180 Pomiechówek, ul. Szkolna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 652 724 , fax. 22 765-27-10
- Data zamieszczenia: 2019-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pomiechówek
ul. Szkolna
05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie
tel. 227 652 724, fax. 22 765-27-10
REGON: 54659000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór operatora zarządzającego gminnym obiektem Parku dydaktyczno-rekreacyjnego Dolina Wkry w Pomiechówku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: wybór operatora zarządzającego gminnym obiektem Parku dydaktyczno-rekreacyjnego Dolina Wkry w Pomiechówku usytuowanego na działkach ewidencyjnych o numerach 351, 375, 376, 372 - Pomiechówek, 1049/1, 1046, 1045/3 Czarnowo, na obszarze o powierzchni 90456 m2, który będzie świadczył, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, usługi polegające na kompleksowym zarządzaniu technicznym, eksploatacyjnym i komercyjnym ww. obiektem wraz z obiektami towarzyszącymi (wieża widokowa, wiata wielofunkcyjna, podesty edukacyjne, ścieżka linowa, kładka wyniesiona nad ziemią), w tym organizowaniu na terenie Obiektu i/lub pozyskiwaniu imprez dydaktyczno-rekreacyjnych, kulturalnych i komercyjnych oraz zapewnieniu zakresu usług uwzględnionych w umowie z Operatorem przy zachowaniu wymienionych niżej warunków. 2. Dokumentacja projektowa Obiektu będącego przedmiotem zamówienia znajduje się pod linkiem: http://www.bip.pomiechowek.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=pokaz&id=386 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w Rozdziale III SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Tom II SIWZ. 4. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: 1) Działając na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 2) Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Tomie II SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp; b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań; c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70332000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór treści oświadczenia został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I niniejszej SIWZ (Formularz 3.4.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Sporządzenie map prawnych/dokumentacji geodezyjnej służącej do wydania decyzji stwierdzającej przejście z mocy prawa na własność Powiatu Piaseczyńskiego działek zajętych pod drogi powiatowe w trybie art. 73 lub art. 60 ustawy z dnia 13 października 1998r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz.872 ze zm.)”
Dodano: 2020-07-15 - Świadczenie bieżących czynności administracyjnych na terenie Targowiska Zieleniak w Warszawie
Dodano: 2020-03-13 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu.
Dodano: 2019-04-12 - „Wybór operatora zarządzającego Mazowieckim Centrum Sportów Zimowych –Kompleks Chorzele –Etap I”
Dodano: 2019-03-20 - Wybór operatora zarządzającego gminnym obiektem hali sportowej w m. Pomiechówek
Dodano: 2019-03-01 - Świadczenie bieżących czynności administracyjnych na terenie Targowiska Banacha oraz Targowiska Zieleniak w Warszawie
Dodano: 2018-11-26 - Pełnienie roli operatora obiektu Kramnic Miejskich stanowiącego własność Gminy Miasto Sochaczew położonego w Sochaczewie przy zbiegu ulic: Wąskiej – 1 Maja – Warszawskiej
Dodano: 2018-09-17 - Świadczenie bieżących czynności administracyjnych na terenie Targowiska Banacha oraz Targowiska Zieleniak w Warszawie
Dodano: 2017-11-24 - Pełnienie roli operatora obiektu Kramnic Miejskich stanowiącego własność Gminy Miasto Sochaczew położonego w Sochaczewie przy zbiegu ulic: Wąskiej – 1 Maja – Warszawskiej
Dodano: 2017-05-24 - Pełnienie roli operatora obiektu Kramnic Miejskich stanowiącego własność Gminy Miasto Sochaczew położonego w Sochaczewie przy zbiegu ulic: Wąskiej – 1 Maja – Warszawskiej
Dodano: 2017-04-27