Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
- Data zamieszczenia: 2021-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
Al. Niepodległości 49
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
REGON: 51592200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Świadczenie asysty technicznej dla platformy Infrastruktury Usług Informacji Przestrzennej w zakresie eksploatacji systemu ISDP, GPT oraz SOWA w 2021 roku” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania związanego z obsługą zasobu geodezyjnego i kartograficznego użytkowanego przez pracowników Wydziału Geodezji UM Tychy. Usługa ta składa się z dwóch części: 1. części ryczałtowej z tytułu opieki autorskiej płaconej w okresach kwartalnych, na którą składa się: 1.1. w zakresie nadzoru autorskiego: informowanie o zmianach w Oprogramowaniu, aktualizację platformy IUIP i SOWA – udostępnianie niezależnych uaktualnień nowych wersji modułów Oprogramowania, wzbogacających funkcjonalność i/lub cechy niefunkcjonalne (np. wydajność, stabilność) wersji poprzednich, wraz z opisem modyfikacji oraz instrukcją instalacyjną. Udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji w zakresie oprogramowania poprzez platformę Mantis. Warunkiem koniecznym jest to, żeby w okresie trwania asysty, obowiązywała bezwzględnie gwarancja na użytkowane oprogramowanie. Oznacza to odnowienie/wydłużenie gwarancji w sytuacji, w której jej okres ustał/ustałby przed upływem okresu świadczenia asysty, subskrypcję dla SOWY oraz udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji. 1.2. w zakresie serwisu oprogramowania: a) rozwiązanie problemów zgłaszanych przez użytkowników oraz administratorów lokalnych Oprogramowania w formie telefonicznej, mailem, faxem oraz przez system zdalnych formularzy zgłoszeń Helpdesk dla operatorów i administratorów Oprogramowania. Usługa świadczenia wsparcia serwisowego zawiera m.in.: możliwość zgłaszania problemów, związanych z użytkowaniem systemu, zadawania prostych pytań dot. obsługi aplikacji, konfiguracji zasilania, rozpoznawania błędów i ostrzeżeń wraz z analizą plików źródłowych, jeśli to konieczne, konfiguracji aplikacji użytkowych planu miasta, zarządzania serwerem ORACLE itp.; b) usuwanie błędów Oprogramowania w zakresie systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy. Przez błąd należy rozumieć usterkę polegającą na działaniu niezgodnym ze specyfikacją funkcjonalną modułów, na które została udzielona licencja. Błędy dzieli się na: krytyczne tj. takie, które uniemożliwiają korzystanie z Oprogramowania – czas naprawy – do 16 godzin roboczych od momentu zgłoszenia, z czasem reakcji na zgłoszony błąd krytyczny – do 8 godzin roboczych. Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; niekrytyczne tj. takie, które nie wstrzymują możliwości korzystania z Oprogramowania, ale uniemożliwiają wykonywanie za jego pomocą czynności niezbędnych w bieżącej pracy większości użytkowników – czas naprawy – do 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia, drobne usterki tj. takie, które nie wstrzymują możliwości korzystania z Oprogramowania i mają znikomy wpływ na wykonywanie za jego pomocą czynności niezbędnych w bieżącej pracy większości użytkowników – czas naprawy – do 30 dni roboczych od momentu zgłoszenia; c) pomoc w reinstalacji Oprogramowania, w przypadku wystąpienia awarii narzędzi/sprzętu serwera lub innej sytuacji, która wymaga wykonywania czynności instalacyjnych realizowana w formie konsultacji telefonicznych, mailowych oraz przy użyciu narzędzia zdalnego dostępu; d) weryfikowanie procesów automatycznego zasilania, obejmujące prowadzenie weryfikacji wyników procesów zasilania danych, zwłaszcza w przypadkach, kiedy zostały zdefiniowane jako zadania inicjowane cyklicznie w sposób automatyczny (np. zasilanie danych SWDE), awaryjne odtwarzanie zawartości baz danych sprzed zasilania, w sytuacjach tego wymagających (np. zdekompletowanie danych wynikłe z nagłego przerwania procesu zasilania). Weryfikacja procesów zasilania odbywać się będzie 1 raz w tygodniu; e) wykonanie przeglądu konserwacyjnego sprzętu i Oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miasta Tychy. Usługa obejmuje wykonanie jednego przeglądu konserwacyjnego sprzętu i Oprogramowania wraz ze sporządzeniem raportu. 1.3. w zakresie zgodności z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych: bieżącej aktualizacji dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych osobowych, a w szczególności: a) opisu struktury zbiorów danych wskazujący zawartość poszczególnych pól informacyjnych i powiązania między nimi; b) wykazu pól informacyjnych, w których przetwarzane są dane osobowe wraz z opisem ich znaczenia; c) wykazu tabel z danymi osobowymi w oprogramowaniu wraz opisem ich znaczenia. Wykonawca dostarczy zaktualizowaną dokumentację w terminie do jednego miesiąca od daty podpisania umowy serwisu i nadzoru autorskiego oraz zobowiązany jest do podpisania odrębnej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. 2. części nie objętej ryczałtem, w zakresie wykonania prac wykraczających poza ramy opieki autorskiej, mających na celu wykonanie pełnej reinstalacji Oprogramowania w siedzibie Zamawiającego w przypadku, gdy sytuacja tego wymaga, po uzgodnieniu przez Strony zakresu oraz w przypadku przeprowadzenia wizyt konsultacyjno-szkoleniowych jak również wykonanie drobnych prac wdrożeniowych na zlecenie Zamawiającego w zakresie pełnego wykorzystania Oprogramowania w ramach puli do 50 godzin prac dodatkowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie serwisu rocznego systemu RATUSZ na rok 2024.
Dodano: 2024-01-04 - Serwis i opieka autorska nad systemem obiegu dokumentów PROTON w jednostkach Gminy Miasta Tychy w 2024 roku wraz z dostawą licencji BROKER NU
Dodano: 2023-12-28 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego systemu zabezpieczenia aplikacji i usług dostępnych z sieci publicznej, tj. dla urządzeń firmy F5 wraz z zainstal. oprogr.
Dodano: 2023-10-27 - Usługa serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT2000i
Dodano: 2023-06-26 - ZP/SP/7/2023_Usługa objęcia nadzorem autorskim modułów oprogramowania aplikacyjnego Infomedica Plus oraz AMMS Plus oraz świadczenie usług serwisowych oprogramowania w Szpitalu Joannitas w Pszczynie
Dodano: 2023-05-25 - świadczenie usług wsparcia systemu RIS
Dodano: 2021-04-23 - Usługa serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym systemem KSAT2000i
Dodano: 2021-03-24 - Świadczenie usług serwisowych systemów Infomedica/AMMS
Dodano: 2021-02-17 - Świadczenie usług serwisu i nadzoru autorskiego nad systemami pakietu Ratusz dla Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy oraz jednostek obsługiwanych w ramach obsługi wspólnej w 2021 roku
Dodano: 2021-02-15 - Opieka autorska nad systemami podatkowo-księgowymi
Dodano: 2021-02-03