Przetargi.pl
Sukcesywny zakup paliw w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 64 44 972; 74 64 44 980, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 64 44 972; 74 64 44 980, , fax. -
    REGON: 57959500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.walbrzych.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny zakup paliw w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywny zakup paliw w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Gminy Wałbrzych i jej jednostek organizacyjnych.” Zamówienie zostało podzielona na 2 zadania: Zadanie nr 1 - zakup paliwa do pojazdów/maszyn/sprzętów budowlanych 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliwa (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów/ maszyn/ sprzętów budowlanych w ilościach wskazanych w załączniku nr 1 do projektu umowy, użytkowanych przez Zamawiających, przy pomocy kart paliwowych. 2. Benzyna bezołowiowa Pb 95, benzyna bezołowiowa Pb 98 oraz Olej napędowy (ON) muszą spełniać jakościowe wymogi Polskich Norm dotyczących paliw płynnych. 3. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity Dz.U. z 2015r.,poz.1680). 4. Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów polegać będzie na bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników pojazdów Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy, przy użyciu kart paliwowych wystawionych na numer rejestracyjny każdego z użytkowanych pojazdów (wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do umowy), a w przypadku maszyn i sprzętu budowlanego Zamawiającego tankowaniu paliwa do kanistrów przy pomocy kart paliwowych wystawionych na okaziciela tj. osoby odpowiedzialne (wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do umowy) na stacjach paliw Wykonawcy, w tym co najmniej na jednej stacji paliw położonej na terenie miasta Wałbrzycha w obrębie Śródmieście lub na stacji paliw położonej w odległości nie większej, niż 3km od obrębu Śródmieście, która to stacja będzie czynna przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Zadanie nr 2 - zakup paliwa do kontenerowej stacji paliw 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz sukcesywna dostawa do Zakładu Segregacji i Zagospodarowania Odpadów przy ul. Beethovena 43 w Wałbrzychu oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw o pojemności 5 000 l w systemie sprzedaży bezgotówkowej, w ilości około 5 000 litrów miesięcznie. Szacunkowe zapotrzebowanie oleju napędowego, a tym samym maksymalna łączna ilość w czasie trwania umowy wynosi 60 000 litrów. 2. Przedmiot umowy winien spełniać wszystkie wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity Dz.U. z 2015r. poz.1680), w tym o gęstości odpowiadającej porze roku w której następować będzie dostawa. Objętość dostarczonego oleju napędowego będzie ustalana w temperaturze rzeczywistej, a nie referencyjnej. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb partiami. 3. Wykonawca będzie realizował dostawy w dni robocze w godz. 8 – 18. 4. Dostawy odbywać się będą autocysternami. 5. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawy max. do 48h od czasu powiadomienia (zgłoszenia w formie elektronicznej). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w projekcie umowy, stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 755 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. 1) Oferta musi zawierać: a) „Formularz oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ, w oryginale (w przypadku oferty w formie pisemnej – oświadczenie w formie papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem, w przypadku oferty elektronicznej – w postaci elektronicznej opatrzone podpisem kwalifikowanym), c) dokument, o którym mowa w rozdziale VI pkt 5 SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (jeżeli dotyczy), d) Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach