Przetargi.pl
Sukcesywny wywóz ścieków bytowych z bezodpływowych zbiorników zlokalizowanych przy budynkach mieszkalnych pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Legnicy.

Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Jaworzyńska 199
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8506020 , fax. 076 8506468
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
    ul. Jaworzyńska 199 199
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8506020, fax. 076 8506468
    REGON: 01034470803677
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny wywóz ścieków bytowych z bezodpływowych zbiorników zlokalizowanych przy budynkach mieszkalnych pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Legnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wywóz ścieków bytowych z przydomowych zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych przy budynkach mieszkalnych administrowanych przez AZWRSP w Legnicy. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania: PRZEDMIOT I a) Powiat Legnica - ul. Jaworzyńska 199/Pałac/,199d, - ul. Żytnia 2,3,4,6,7,8 - Lipce 26 gm. Miłkowice - Krajów 15,15a, gm. Krotoszyce b) Powiat Złotoryja - Jastrzębnik 26, gm. Złotoryja, - Rzymówka 17, gm. Złotoryja, - Proboszczów 95, gm. Pielgrzymka. PRZEDMIOT II a) Powiat Głogów - Pęcław nr 9,35, gm. Pęcław, - Mileszyn nr 12, gm. Pęcław, - Bukwica /Pałac/, gm. Żukowice, - Brzeg Głogowski nr 102, gm. Żukowice - Witanowice 29,gm. Gaworzyce b) Powiat Polkowice - Sieroszowice /blok 7/,3, gm.Radwanice, - Kłębanowice nr 3, gm. Radwanice, - Strogoborzyce nr 7, gm. Radwanice. Nazwa przedmiotu zamówienia według nomenklatury i kod CPV: CPV- 90000000-7 (wywóz odpadów) 2. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia a) Zamówienie dotyczy wywozu ok. 1500 m? nieczystości płynnych dla przedmiotu nr I oraz ok. 2300 m3 dla przedmiotu nr II. Sukcesywny wywóz nieczystości będzie zgłaszany Wykonawcy drogą fax. Wykonawca zobowiązany jest do terminowego wywiązywania się z poszczególnych cząstkowych zleceń. Wykonawca ponosi koszty związane z wywozem nieczystości oraz koszty związany z rzutem odpadów do punktu zlewni, b) termin wykonania umowy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, c) pozostałe informacje zostały określone w załączonych istotnych postanowieniach umowy, która stanowią integralną część dokumentacji przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności posiadanie zezwolenia w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych (art. 7 ust 1.pkt 2 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Dz.U. z 1996 r. Nr 132 poz. 622 z późn. zm.). 1 .2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w szczególności na podstawie art.24 ust. 1 Prawa ZP. (Spełnienie warunku stwierdzone zostanie na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oświadczeń) Oferta Wykonawcy zostanie sprawdzona przez Komisję Zamawiającego na podstawie złożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie przeprowadzona na zasadach spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest załączenie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust. 2 Prawa ZP uprawnionego do wspólnej reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o stronach konsorcjum oraz określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do załączenia do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (zaświadczeń), potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu. 2.2. Załącznik nr 2 - Zezwolenia w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych (art. 7 ust 1.pkt 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Dz.U. z 1996 r. Nr 132 poz. 622 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć stosowne decyzje w zależności od ilości gmin opisanych w przedmiocie zamówienia. 2.3. Oświadczenia - stanowiące załącznik nr 3 do formularza ofertowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach