Przetargi.pl
Sukcesywny wywóz oraz utylizację odpadów stałych oraz płynnych z obiektów administrowanych przez Zamawiającego

Jastrzębski Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie Zdrój, ul. Dworcowa 17D
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4751495 , fax. 032 4764793
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jastrzębski Zakład Komunalny
    ul. Dworcowa 17D 17D
    44-330 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4751495, fax. 032 4764793
    REGON: 27685062900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny wywóz oraz utylizację odpadów stałych oraz płynnych z obiektów administrowanych przez Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywny wywóz oraz utylizację odpadów stałych w ilości do 3650 m3 oraz płynnych w ilości do 56 m3 z obiektów administrowanych przez Zamawiającegozgodnie z poniższymi wymaganiami Zamawiającego: I. Wymagania dotyczące wywozu i utylizacji odpadów stałych (kod CPV: 90.51.32.00-8 - usługi wywozu stałych odpadów miejskich): 1) Wykonawca zobowiązany jest ustawić dla potrzeb Zamawiającego poniższą ilość kontenerów na odpady stałe w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, tj. : a) na targowisku miejskim przy ul. A. Bożka w Jastrzębiu Zdroju: - w okresie od 1 stycznia do ostatniego dnia lutego, od poniedziałku do czwartku dwa kontenery o pojemności 7 m3, każdy z tych kontenerów, a w piątki trzy kontenery o pojemności 7 m3, każdy z tych kontenerów; - w okresie od 1 marca do 30 czerwca, od poniedziałku do czwartku trzy kontenery o pojemności 7 m3, każdy z tych kontenerów, a w piątki cztery kontenery o pojemności 7 m3, każdy z tych kontenerów; b) 2 kontenery na targowisku miejskim przy ul. Północnej w Jastrzębiu Zdroju o pojemności 1,1 m3, każdy z tych kontenerów; c) 2 kontenery na targowisku miejskim Szeroka na osiedlu 1000-lecia w Jastrzębiu Zdroju o pojemności 1,1 m3, każdy z tych kontenerów; d) 1 kontener na ul. Dworcowej 17D w Jastrzębiu Zdroju o pojemności 1,1 m3; e) 1 kontener na cmentarzu komunalnym przy ul. Połomskiej w Jastrzębiu Zdroju o pojemności 1,1 m3; f) 10 kontenerów na cmentarzu komunalnym przy ul. Okrzei w Jastrzębiu Zdroju o pojemności 7m3, każdy z tych kontenerów; g) 1 kontener przy Domu Przedpogrzebowym, ul. Okrzei 5 w Jastrzębiu Zdroju o pojemności 1,1 m3, h) 1 kontener na Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Norwida 50 w Jastrzębiu Zdroju o pojemności 1,1 m3. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów stałych, własnym sprzętem specjalistycznym i na własny koszt, z miejsc wymienionych w pkt 1 w terminie 24 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia konieczności wywozu odpadów, z wyjątkiem sobót, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy, dokonanego przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, z wyjątkiem miejsca, o którym mowa wyżej w pkt 1 lit. b), gdzie Wykonawca zobowiązany jest wywozić odpady stałe dwa razy w tygodniu, we wtorki i piątki, niezależnie od telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego, a także z wyjątkiem miejsca, o którym mowa wyżej w pkt 1 lit. c), gdzie Wykonawca zobowiązany jest wywozić odpady stałe dwa razy w tygodniu, w środy i piątki, niezależnie od telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości kontenerów, ich typu oraz ich lokalizacji. 4) Kontenery winny być przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy konserwowane, myte, dezynfekowane i utrzymywane w dobrym stanie technicznym. W okresie zimowym (od 1 stycznia do 31 marca) mycie i dezynfekcja kontenerów winny odbywać się 1 raz w miesiącu, w okresie letnim (od 1 kwietnia do 30 czerwca) mycie i dezynfekcja kontenerów winny odbywać się 2 razy w miesiącu, co 15 dni. 5) Odpady stałe winne być utylizowane (składowane) przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy na składowisku odpadów lub w innym miejscu do tego celu przeznaczonym, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. nr 25 poz. 150). 6) Wykonawca zobowiązany jest ponosić koszty opłat za korzystanie ze środowiska w wysokości określonej aktami wykonawczymi do ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. nr 25 poz. 150). II. Wymagania dotyczące wywozu i utylizacji odpadów płynnych (kod CPV: 90.51.35.00-1 - usługi uzdatniania oraz wywozu cieczy ściekowych): 1) Wywóz odpadów płynnych : a) z targowiska miejskiego przy ul. Północnej w Jastrzębiu Zdroju /dwa szamba/, b) z parkingu strzeżonego przy ul. Podhalańskiej w Jastrzębiu Zdroju /jedno szambo/, c) z ul. Dworcowej 17 D w Jastrzębiu Zdroju /jedno szambo/, d) z cmentarza komunalnego przy ul. Okrzei w Jastrzębiu Zdroju / dwa szamba/. e) ze Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Norwida 50 w Jastrzębiu Zdroju /trzy szamba/. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów płynnych, własnym sprzętem specjalistycznym i na własny koszt, z miejsc wymienionych w pkt 1 w terminie 24 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia konieczności wywozu odpadów, z wyjątkiem sobót, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy, dokonanego przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. 3) Odpady płynne winne być utylizowane przez Wykonawcę i na koszt Wykonawcy w miejscu do tego przeznaczonym, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. nr 25 poz. 150). 4) Wykonawca zobowiązany jest ponosić koszty opłat za korzystanie ze środowiska w wysokości określonej aktami wykonawczymi do ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. nr 25 poz. 150).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)w ciągu ostatnich trzech lat wykonali zamówienie o podobnym charakterze i porównywalnej wartości; b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie przedmiotu zamówienia (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) podpisane przez Wykonawcę oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym); c) Wykaz wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat zamówień o podobnym charakterze i porównywalnej wartości - załącznik nr 4 do SIWZ; d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) zezwolenie na wykonywanie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w przedmiocie zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. 2001 r. nr 62 poz. 628 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach