Przetargi.pl
Opróżnianie ulicznych koszy na odpady na terenie Gminy Pyskowice

Gmina Pyskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3326000 , fax. 32 3326002
  • Data zamieszczenia: 2014-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice
    ul. Strzelców Bytomskich 3 3
    44-120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 32 3326000, fax. 32 3326002
    REGON: 27625759300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opróżnianie ulicznych koszy na odpady na terenie Gminy Pyskowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:Opróżnianie ulicznych koszy na odpady na terenie Gminy Pyskowice. Zakres zamówienia obejmuje opróżnianie koszy ulicznych z odpadów o kodzie 20 03 01 (niesegregowane, zmieszane odpady komunalne), posadowionych zgodnie z załącznikiem nr 5a i 5b do SIWZ. Przy opróżnianiu koszy żółto - czerwonych oraz koszy na psie odchody należy stosować wymienne worki o odpowiedniej pojemności, o której mowa w załączniku nr 5a i 5b do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac zgodnie z ustalonym harmonogramem (załącznik nr 5a i 5b do SIWZ), w ilości 27422 opróżnień. Ilość ta może ulec zmniejszeniu do 5% z powodu konieczności likwidacji kosza w danej lokalizacji np. na skutek kradzieży lub dewastacji. Poprzez opróżnianie kosza należy rozumieć: usunięcie odpadów z wnętrza kosza oraz z terenu znajdującego się wokół kosza tj. w promieniu 2 metrów od kosza. W sytuacji gdy kosz zostanie przekrzywiony do obowiązków Wykonawcy należy ustawienie go w prawidłowej pozycji. Wykonawca zobowiązany jest do mycia wszystkich koszy wewnątrz i na zewnątrz pojemnika co najmniej raz w roku tj. od 23 do 31 marca 2015 roku oraz w dodatkowej ilości określonej w ofercie Wykonawcy. Ponadto Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o kradzieży lub zdewastowanym koszu. Fakt ten powinien być zgłoszony, w tym samym dniu, w którym zgodnie z harmonogramem realizowano zadanie. Kosze będą opróżniane zgodnie z załącznikiem nr 5a i 5b do SIWZ. Harmonogram w zakresie podstawowym określa załącznik nr 5a obowiązujący w następujących miesiącach: styczeń, luty, marzec, październik, listopad, grudzień. Harmonogram w zakresie rozszerzonym określa załącznik nr 5b do SIWZ obowiązujący w następujących miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień. Kosze przy lokalizacji z symbolem /*/ opróżniane będą w pierwszej kolejności tj do godz. 800, zaś pozostałe do godz. 1000 . Cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie obowiązki nałożone na Wykonawcę wymienione powyżej. Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowych opróżnień na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego poza ustalonym harmonogramem w ilości maksymalnej 555 opróżnień w ramach dodatkowych wywozów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do opróżniania koszy także w dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele i święta. Wymagany czas reakcji 3 godziny na zgłoszenie dokonane w godz. od 800 - 1600. Zamawiający zastrzega sobie prawo ustawienia w czasie trwania umowy, dodatkowych koszy na nowych lokalizacjach (przewidywana ilość około 12 sztuk). Postawienie koszy nie będzie należało do obowiązków Wykonawcy, a jedynie ich opróżnianie w częstotliwości wskazanej przez Zamawiającego (szacowana ilość opróżnień została uwzględniona w wywozach dodatkowych). Uwaga: Zamawiający przeprowadzał będzie wyrywkowe kontrole realizacji usługi. W razie stwierdzenia, że usługa nie została wykonana należycie tj. występują wady w wykonaniu przedmiotu umowy (kosz nie został opróżniony w wymaganym terminie, wokół kosza w promieniu 2 metrów zalegają odpady), Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę o występujących nieprawidłowościach, na potwierdzenie czego zostanie sporządzona notatka służbowa oraz dokumentacja zdjęciowa. Wykonawca zostanie każdorazowo obciążony karą o której mowa w umowie stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. Wytwórcą odpadów jest Zamawiający, natomiast Wykonawca realizacji usługi opróżniania ulicznych koszy jest odbierającym odpady komunalne. Wykonawca od momentu odbioru odpadów ponosi za nie wszelką odpowiedzialność oraz ponosi opłaty na rzecz ochrony środowiska zgodnie z ustawą o odpadach i innych obowiązujących przepisów. Cena jednostkowa netto oraz cena całkowita brutto umowy będzie maksymalnym wynagrodzeniem Wykonawcy jakie może uzyskać przy realizacji zamówienia, podana przez Wykonawcę na druku oferty. Cena ta ustalona jest na cały okres obowiązywania umowy i nie podlega zmianie. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na przedmiot zamówienia. Wynagrodzenie będzie wypłacane za prace wynikające z harmonogramu zgodnie z załącznikiem 5a i 5b do SIWZ oraz za faktycznie wykonane dodatkowe opróżnienia. Dodatkowe opróżnienia mają charakter bieżący i nieprzewidywalny, dlatego podana ich ilość ma charakter maksymalny w czasie trwania umowy. Faktyczne wynagrodzenie wykonawcy za opróżnienia dodatkowe wyliczone będzie na podstawie zrealizowanych opróżnień koszy i ceny jednostkowej netto za opróżnienie jednego kosza z formularza cenowego Wykonawcy powiększona o podatek VAT. UWAGA 1. Wykonawca zapewnia miejsca składowania odpadów komunalnych nie segregowanych, zebranych w trakcie realizacji zamówienia dla Regionu II, w skład którego wchodzi Gmina Pyskowice - zgodnie z Planem gospodarki odpadami dla województwa śląskiego 2014, zatwierdzonym Uchwałą Nr IV/25/2/2012r. z dnia 24 sierpnia 2012 roku. 2. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych właściwej dla Regionu II, w skład którego wchodzi Gmina Pyskowice - zgodnie z Planem gospodarki odpadami dla województwa śląskiego 2014
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: liczba myć koszy ulicznych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach