Przetargi.pl
Udzielenie Gminie Ślemień kredytu długoterminowego w kwocie 350 000,00 zł. słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00 100 na pokrycie planowanego deficytu budżetowego wynikającego z realizowanych zadań inwestycyjnych

Urząd Gminy Ślemień ogłasza przetarg

  • Adres: 34-323 Ślemień, Ślemień 430
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8654098
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ślemień
    Ślemień 430 430
    34-323 Ślemień, woj. śląskie
    tel. 033 8654098
    REGON: 07001013600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Gminie Ślemień kredytu długoterminowego w kwocie 350 000,00 zł. słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00 100 na pokrycie planowanego deficytu budżetowego wynikającego z realizowanych zadań inwestycyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje Udzielenie Gminie Ślemień kredytu długoterminowego w kwocie 350 000,00 zł słownie trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych na pokrycie planowanego deficytu budżetowego wynikającego z realizowanych zadań inwestycyjnych Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kwoty kredytu do rzeczywistych potrzeb w dniu złożenia wniosku o kredyt. 1. Wysokość kredytu 350 000,00 zł 2. Okres kredytowania od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2012 r. 3. Oprocentowanie bazowe według stawki WIBOR 3M oraz stała marża obowiązująca w okresie kredytowania, 4. Waluta kredytu : PLN polski złoty 5. Spłata kredytu następować będzie w okresach miesięcznych : 36 rat począwszy od dnia 29.12.2009 r. 6. Termin i forma zaciągnięcia kredytu: przelew w trzech transzach, 7. Spłata odsetek następować będzie miesięcznie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez Wykonawcę do Zamawiającego. Dniem spłaty odsetek jest ostatni dzień miesiąca. 8. Kredyt przeznaczony jest na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Ślemień w 2009 r. 9. Zamawiający ma prawo ograniczenia w skorzystaniu kredytu , o którym mowa w pkt. 3.1 SIWZ 10. Rezygnacja z części kredytu następuje w formie oświadczenia złożonego na piśmie do dnia 28.12.2009 roku. 11. Umowa kredytowa nie będzie zawierała innych prowizji z wyjątkiem prowizji od udzielenia kredytu. KOD CVP: 66.13.00.00 5 usługi udzielania kredytu. 3.2 Zamówienie odpowiada klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV 66.13.00.00-5 Uwaga: w celu umożliwienia oferentowi oceny zdolności kredytowej Zamawiającego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dołącza się: 1.Roczny bilans jednostki budżetowej sporządzony na dzień 31 grudnia 2008 r. 2. Sprawozdanie Rb-Z o stanie zobowiązań wg. tytułów dłużnych oraz gwarancji od poręczeń za okres od początku roku do dnia 30 czerwca 2009 r. 3. Sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce deficycie za okres od początku roku do dnia 30 czerwca 2009 r. Kopie w w dokumentów znajdują się w załączniku nr 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia. zapoznali się z warunkami przetargu zawartego w SIWZ wraz z jej załącznikami i przyjęli ją bez zastrzeżeń. Posiadają zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie Banku. Ocena spełnienia warunków, o których mowa w pkt.8.1 nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w pkt.9 niniejszej specyfikacji , przedłożonych przez Wykonawców w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Zaświadczenia z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji - Załącznik nr 4. Statut Banku. Wzór umowy kredytowej Dokument zezwalający na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z ustawą Prawo Bankowe. Dokumenty przedmiotowe Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz ze szczegółowym kosztorysem Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, przystępując do postępowania przetargowego zobowiązani są do przedłożenia dokumentów równoważnych, odpowiadających polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego t. Odpowiedniki zaświadczeń nz ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu Skarbowego. wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 9.3.1.1. i 9.3.1.2., można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie dostawcy lub wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.3.3.Dokumenty, o których mowa w podpunktach 9.3.1. i 9.3.2. są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 9.4.Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofert: 9.4.1.W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów, Zamawiający dopuści taką ofertę, gdy załączona do oferty Umowa Konsorcjum w sposób nie budzący wątpliwości określa: a) podmioty odpowiedzialne za złożoną ofertę i wykonanie zamówieniach, b) zasady reprezentacji ustanowiony pełnomocnik - do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy, składający wadium - wyłącznie, gdy wadium wnoszone zostaje w pieniądzu, c) zasady odpowiedzialności, w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej art. 369 k.c.za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, d) czas trwania umowy. 9.4.2.Nie dopuszcza się umowy, o której mowa w punkcie 9.4.1. w formie przedwstępnej oraz zawartej pod warunkiem zawieszającym. 9.4.3.W przypadku złożenia oferty przez Konsorcjum lub, do oferty należy załączyć dokumenty, określone w punkcie 9.1., wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów. 9.4.4.Załączone do oferty dokumenty wymienione w pkt. 9.2. będą traktowane jako wspólne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach