Przetargi.pl
Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod 19 08 05) oraz skratek (kod 19 08 01) z Oczyszczalni Ścieków w Koszęcinie

Gmina Koszęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 42-286 Koszęcin, ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 3576100 w. 120 , fax. 0-34 3576108
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koszęcin
    ul. Powstańców 10
    42-286 Koszęcin, woj. śląskie
    tel. 0-34 3576100 w. 120, fax. 0-34 3576108
    REGON: 54274100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod 19 08 05) oraz skratek (kod 19 08 01) z Oczyszczalni Ścieków w Koszęcinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Usługa w zakresie gospodarowania odpadami obejmująca odbiór odpadów z oczyszczalni ścieków w Koszęcinie, transport odpadów orz ich ważenie i przetwarzanie: a) ustabilizowane komunalne osady ściekowe (kod 19 08 05); b) skratki (kod 19 08 01). Zamawiający przewiduje w okresie trwania umowy następujące ilości odpadów: a) ustabilizowane komunalne osady ściekowe (kod 19 08 05) – ok. 400 Mg (ustabilizowane osady ściekowe będą wywożone w okresach zimowych tj. do 15 marca 2021 r. oraz od 15 listopada 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.); b) skratki (kod 19 08 01) – ok. 80 Mg (skratki będą wywożone do 31 grudnia 2021 r.). Wymagania Zamawiającego: - Wykonawca uwzględni w oferowanej cenie odbiór napełnionych kontenerów przez Zamawiającego (1 kontener dedykowany dla osadu ściekowego i 1 kontener dedykowany dla skratek), transport i przetwarzanie osadów oraz skratek, a także koszty związane z ewentualnym przystosowaniem ich do wymogów technologii objętej zezwoleniem w wyniku zmian własności fizykochemicznych i biologicznych ww. odpadów w trakcie trwania umowy. Właściwości fizykochemiczne komunalnych osadów ściekowych i skratek w roku 2020 określone są w załączniku nr 6 do SIWZ. - Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu kontenery na: a) osad ściekowy oraz kontener na wymianę o wymiarach: szer. 2,4m x dł. 6,5m x wys. 2,05m, w ilości co najmniej 2 sztuki; b) skratki oraz kontener na wymianę o wymiarach: szer.1,9m x dł. 3,20m x wys. 1,30m, w ilości co najmniej 2 sztuki. Wymieniona ilość sprzętu jest ilością minimalną, faktyczna ilość sprzętu jaką Wykonawca będzie musiał zastosować będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb tak aby odpady o kodzie 19 08 05, 19 08 01 z Oczyszczalni Ścieków w Koszęcinie były na bieżąco odbierane i przetwarzane zgodnie z SIWZ. Wymiary kontenerów podane w SIWZ są maksymalne. Kontenery muszą zapewnić odbiór jednorazowej partii poszczególnych rodzajów odpadów określonych w SIWZ. Po napełnieniu kontenera przez Zamawiającego odbiór komunalnych osadów ściekowych lub skratek będzie się odbywał w dni robocze od 08:00 do 15:00 na zgłoszenie telefoniczne lub e–mailem i musi się rozpocząć do 72 godzin (wliczając czas po godzinie 15:00 w dni robocze i dni wolne od pracy) od przekazania Wykonawcy informacji o konieczności wywozu. Jednorazowa partia osadu ściekowego do wywozu będzie wynosić ok. 20 Mg, skratek ok. 2 Mg. Wykonawca zapewni samochody do jego wywozu. Ostateczne rozliczenie ilości wywiezionych przez Wykonawcę osadów i skratek odbywać się będzie na podstawie wskazań wagi elektronicznej i zostanie potwierdzone dokumentem ważenia oraz wagowym zestawieniem po każdym transporcie. Koszt ważenia ponosi Zamawiający. Zamawiający będzie prowadził ewidencję odbieranych odpadów oraz sporządzał karty przekazania odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz 797 z późn. zm.), za pośrednictwem indywidualnego konta w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) . Za załadunek, transport i przetwarzanie komunalnego osadu ściekowego i skratek odebranych z Oczyszczalni Ścieków Koszęcin przy ul. Piaskowej 1 odpowiada Wykonawca. Transport Wykonawcy musi być przystosowany do przewozu ww. odpadów, tj.: musi mieć zabezpieczenia uniemożliwiające zanieczyszczenia tras przejazdu, oraz być: dopuszczony do poruszania się po drogach, szczelny (nie powodować wycieków), stabilny (uniemożliwiający osuwanie się odpadów oraz ewentualne ich pylenie), mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu odpadów i pozwalającą na ich odbiór z oczyszczalni w wymaganym terminie realizacji. Wymagane zabezpieczenia dotyczące transportu określają stosowne normy techniczne, oraz prawo o ruchu drogowym, oraz wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu osadów oraz warunków, jakich można się spodziewać na trasie przejazdu. Odbiór i transport ww. odpadów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy, dostosowanym do tego rodzaju ładunków. Ważenie Wykonawca będzie zlecał, na swój koszt i ryzyko, przetwarzanie odpadów odebranych od Zamawiającego zgodnie z art. 27 ust.2 ustawy z dn. 14 grudnia 2012r. o odpadach tj. wyłącznie podmiotom, które posiadają : − zezwolenie na zbieranie lub przetwarzanie odpadów o kodzie19 08 01 –skratki, − zezwolenie na przetwarzanie odpadów o kodzie 19 08 05 –ustabilizowane komunalne osady ściekowe, - wpisy do rejestrów niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Przekazanie Wykonawcy przez Zamawiającego odpadu objętego zamówieniem spowoduje przeniesienie odpowiedzialności za odpad na Wykonawcę z chwilą jego odbioru z obiektu Zamawiającego i w toku jego transportu. W momencie przekazania odpadu przez Wykonawcę następnemu posiadaczowi odpadu, który posiada zezwolenie lub decyzję wymienione w art. 27 ust. 2 ustawy o odpadach oraz posiada wpis do rejestru, niezbędne do wykonania określonych prac, z chwilą ich przekazania odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami przechodzi na następnego posiadacza odpadów. W przypadku o którym mowa w art. 175 Ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach Wykonawca podlega karze aresztu albo grzywny. Natomiast w przypadku nałożenia na Zamawiającego kar w związku z niewłaściwym gospodarowaniem odpadami, Zamawiający zastrzega sobie możliwość obciążenia nimi Wykonawcę, jeśli zostaną one nałożone z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, osoby lub podmiotu trzeciego działających na jego rzecz lub zlecenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze o 20 % od zamawianych. W przypadku, gdy ilość wytworzonych odpadów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza o 20 % od przedstawionej ilości, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych odbiorów odpadów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składanie przez Wykonawców ofert częściowych. Oferta musi być kompletna tzn. musi zawierać wycenę całości kosztów. Nieuwzględnienie w ofercie, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z SIWZ. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być dla niego istotne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje w trakcie realizacji zamówienia udzielania zaliczek. Zamawiający nie dopuszcza odzysku komunalnych osadów ściekowych poprzez ich stosowanie w rozumieniu art. 96 ustawy o odpadach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513700-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj.: wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z późn. zm.), w zakresie transportu odpadów o kodach – 19 08 05, 19 08 01;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: - Formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ; - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach