Przetargi.pl
„Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów w postaci zawartości piaskownika (kod 19 08 02) oraz skratek (kod 19 08 01) z Oczyszczalni Ścieków w Starych Babicach”.

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05082 Stare Babice, ul. Kutrzeby
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7229008, 7529253 , fax. 022 7229008, 7529253
  • Data zamieszczenia: 2017-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.
    ul. Kutrzeby 36
    05082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7229008, 7529253, fax. 022 7229008, 7529253
    REGON: 1602680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-babice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów w postaci zawartości piaskownika (kod 19 08 02) oraz skratek (kod 19 08 01) z Oczyszczalni Ścieków w Starych Babicach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów w postaci zawartości piaskowników (kod 19 08 02) oraz skratek (kod 19 08 01) z Oczyszczalni Ścieków w Starych Babicach, ul. Gen. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice. 2. Zarówno skratki jak i piasek są poddane procesowi płukania i odwadniania. 3. Ilość wytworzonych odpadów uzależniona jest od ilości i jakości ścieków odprowadzanych na oczyszczalnię (szacunkowa ilość odpadów to 65 ton w tym: 40 ton skratek i 25 ton piasku). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przekazywanych odpadów, co nie może stanowić podstawy do odstąpienia przez Wykonawcę od umowy i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. 4. Skratki i zawartość piaskownika są magazynowane u Zamawiającego w prostokątnych, metalowych pojemnikach o wymiarach dł. 120 cm x szer. 90 cm x wys. 110 cm (wysokość łączna z nóżkami pojemnika). 5. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego i terminowego odbioru odpadów, ze względu na brak możliwości pozwalających Zamawiającemu na dłuższe ich magazynowanie. Wykonawca odbierze odpady w ciągu 24h lub 48h (w zależności od złożonej oferty) od chwili zgłoszenia za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) lub faksu. Przewidywana częstotliwość odbioru odpadów to 2 razy w miesiącu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do załadunku odpadów z kontenerów Zamawiającego do własnego środka transportowego. 7. W celu zapoznania się z technicznymi możliwościami odbioru odpadów oferent przeprowadzi wizję lokalną na terenie Oczyszczalni Ścieków w Starych Babicach mieszczącej się przy ul. Kutrzeby 36 w dniu 21 grudnia 2017 r. o godzinie 12.00. 8. Zamawiający dołącza do opisu przedmiotu zamówienia wyniki analiz skratek i piasku oraz zobowiązuje się do ich wykonywania i przekazywania Wykonawcy z częstotliwością i zakresem zgodnym z obowiązującymi przepisami. 9. Zamówienie ma być realizowane zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach z późniejszymi zmianami (t.j. Dz. U. 2016 poz. 1987). 10. Wykonawca zgodnie z art. 27 ust. 3 ww. ustawy o odpadach przejmuje na siebie odpowiedzialność za zagospodarowanie odpadów, ich wykorzystanie lub unieszkodliwianie. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do wywozu odpadów z miejsca ich wytworzenia (tj. z Oczyszczalni Ścieków przy ul Kutrzeby 36 w Starych Babicach) do miejsca ich unieszkodliwiania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odpady będą odbierane przez Wykonawcę sukcesywnie własnym transportem. Każdorazowy odbiór odpadów będzie potwierdzony przez Wykonawcę za pomocą kopii dowodów z ważenia i na tej podstawie na koniec miesiąca Zamawiający wystawi Kartę Przekazania Odpadu. Koszt ważenia ponosi Wykonawca. 12. Wykonawca jest zobowiązany wskazać miejsce i sposób przetwarzania każdego rodzaju odpadu przekazanego w ramach umowy. Zamawiający będzie miał możliwość kontrolowania przebiegu przetworzenia odpadów w trakcie realizacji umowy przy udziale przedstawiciela Wykonawcy. 13. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy utrzymując w czystości miejsce odbioru opadu i drogi dojazdowej. Pojazdy transportujące odpad powinny być szczelne, sprawne i czyste (bez pozostałości odpadów na ogumieniu i burtach zewnętrznych). 14. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną za skutki ewentualnych wypadków podczas wywozu oraz naruszeń Ustawy o Odpadach i Ustawie o Ochronie Środowiska. 15. Awaria środka transportowego oraz warunki atmosferyczne nie zwalniają Wykonawcy ze świadczenia usług będących przedmiotem Zamówienia. 16. W przypadku zaistnienia sytuacji losowych, w tym awarii środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 24 godzin do podstawienia na własny koszt zastępczego środka transportu do odbioru odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90510000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Beneficjentem wadium jest Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne „EKO-BABICE” Sp. z o.o., które działa w imieniu i na rzecz Gminy Stare Babice. 2. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1 500 zł [słownie: tysiąc pięćset złotych] 3. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) Pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 359). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: „zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Zamawiający nie dopuszcza wniesienia (nie uzna za wniesione) wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej wystawionej przez UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który wniósł wadium w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim. Przyczyną wyłączenia z kręgu gwarantów wskazanego podmiotu jest spór sądowy zawisły na tle odmowy spełnienia świadczenia gwarancyjnego przez wymienione Towarzystwo Ubezpieczeniowe, mimo dopełnienia przez Zamawiającego wszelkich wymogów formalnych. Z uwagi na powyższe, istnieje uzasadniona obawa Zamawiającego, iż gwarancje ubezpieczeniowe wystawione przez ww. Towarzystwo nie spełnią swej roli wynikającej z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Warszawski Bank Spółdzielczy, Oddział w Starych Babicach 77 8015 0004 0314 8744 2030 0106 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 14 (sekretariat). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada: a) aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów o kodzie 19 08 02 oraz 19 08 01 zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2016 poz. 1987) lub potwierdzenie wpisu do Rejestru zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b (Dz. U. 2016 poz. 1987) z uwzględnieniem art. 232 przedmiotowej ustawy w ilości zapewniającej legalną realizację przedmiotu zamówienia, b) aktualne zezwolenie na transport odpadów o kodach 19 08 02 i 19 08 01 zgodnie z art. 233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. lub potwierdzenie wpisu do Rejestru zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy o odpadach (Dz. U. 2016 poz. 1987) w ilości zapewniającej legalną realizację przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający wymaga wpisu do właściwego rejestru zawodowego lub handlowego zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (Formularz stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ) każdy Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 12.1.1) SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1.1) SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu w przypadkach wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 Pzp oraz w przypadkach wskazanych w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 Pzp. 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; b) Sytuacji ekonomicznej i finansowej c) zdolności technicznej lubzawodowej 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt 12.2.2) SIWZ potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz odpowiednich dokumentów wskazanych w pkt 12.2.1) SIWZ potwierdzających spełnianie, w zakresie, w jakim powołuje się Wykonawca na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu. 7. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Prawo zamówień publicznych w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 10.2. SIWZ (dotyczy warunku zdolności technicznej lub zawodowej,o którym mowa w pkt 10.1.2).c) SIWZ). Dokumenty wymienione w pkt 12.2.2) SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach