Przetargi.pl
SUKCESYWNE WYKONYWANIE USŁUG Z ZAKRESU KONSERWACJI BIEŻĄCEJ W ROKU 2012 W SĄDZIE APELACYJNYM W SZCZECINIE W CELU UTRZYMANIA DOBREGO STANU TECHNICZNEGO I ESTETYCZNEGO BUDYNKU SĄDU I JEGO OTOCZENIA

Sąd Apelacyjny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-165 Szczecin, ul. Mickiewicza 163
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4849409 , fax. 091 4849408
  • Data zamieszczenia: 2012-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Szczecinie
    ul. Mickiewicza 163 163
    71-165 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4849409, fax. 091 4849408
    REGON: 81273402100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE WYKONYWANIE USŁUG Z ZAKRESU KONSERWACJI BIEŻĄCEJ W ROKU 2012 W SĄDZIE APELACYJNYM W SZCZECINIE W CELU UTRZYMANIA DOBREGO STANU TECHNICZNEGO I ESTETYCZNEGO BUDYNKU SĄDU I JEGO OTOCZENIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia: SUKCESYWNE WYKONYWANIE USŁUG Z ZAKRESU KONSERWACJI BIEŻĄCEJ W ROKU 2012 W SĄDZIE APELACYJNYM W SZCZECINIE W CELU UTRZYMANIA DOBREGO STANU TECHNICZNEGO I ESTETYCZNEGO BUDYNKU SĄDU I JEGO OTOCZENIA 2.Planowany zakres robót: W celu utrzymania dobrego stanu technicznego i estetycznego budynku Sądu i jego otoczenia w roku 2012 przewiduje się do wykonania miedzy innymi: 2.1.KONSERWACJA BIEŻĄCA W BUDUNKU SĄDU : - ROBORTY MALARSKIE W BUDUNKU SĄDU, - ROBOTY DEKARSKIE - UZUPEŁNIENIE DACHÓWEK I GĄSIORÓW W POŁACI DACHOWEJ, - NAPRAWA RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH, WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH, - NAPRAWA PODŁÓG I POSADZEK Z PŁYTEK GRES, - NAPRAWA PODŁÓG - WYKŁADZINA PCV, - NAPRAWA OKŁADZIN ŚCIENNYCH Z PŁYTEK GLAZUROWANYCH, - NAPRAWA OSADZENIA OŚCIEŻNIC DRZWIOWYCH DREWNIANYCH I METALOWYCH, NAPRAWA LUB WUMIANA SKRZYDEŁ DRZWIOWYCH , - KONSERWACJA PODŁÓG - PARKIET DĘBOWY. 2.2.KONSERWACJA BIEŻĄCA W ZAKRESIE CHODNIKÓW DRÓG I PARKINGÓW: - UZUPEŁNIENIE UBYTKÓW W MURKACH Z CEGŁY KLINKIEROWEJ, - NAPRAWA NAWIERZCHNII CHODNIKÓW, DRÓG I PARKINGÓW. Przewidywany zakres robót został opisany w załącznikach nr 5,6 i 7 do niniejszej SIWZ. Warunki gwarancji: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał minimum 36 miesięcznej gwarancji na każde wykonane prace związane z konserwacją bieżącą liczone od dnia odbioru robót. Zamawiający dopuszcza zlecenie części zamówienia podwykonawcom [stosowne oświadczenie zawarte jest na formularzu ofertowym]. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy zgodnie z: a) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, b) szkicami i rysunkami, c) przedmiarem robót, d) warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i prawa budowlanego, e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych. 2) Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczać teren robót przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Materiały użyte do wykonania zamówienia winny odpowiadać co do jakości wymogom obowiązujących norm, przepisom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art.10 i 105 ustawy Prawo budowlane, posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania oferowanego w budownictwie. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac.Roboty budowlane w budynku Sądu Apelacyjnego będą wykonywane : - w poniedziałki w godzinach 18.00 - 22.00, - w pozostałe dni robocze w godzinach 17.00 - 22.00, - w dni wolne od pracy w godzinach 8.00 - 22.00. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo (po każdym dniu pracy) do pozostawienia porządku w pomieszczeniach w których wykonywana jest usługa konserwacji bieżącej. Maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie wszystkich usług (całości zamówienia) w roku 2012 nie przekroczy wartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11, ust.8 ustawy Pzp tj. równowartości 130.000,00 euro . Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części usług z zakresu konserwacji bieżącej stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. W celu dokonania prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z obiektem. Przedstawiony przedmiar robót określa przewidywany a nie konieczny do wykonania zakres robót i należy go traktować jako dokument informacyjny. W sprawie ustalenia dogodnego terminu przeprowadzenia wizji lokalnej należy skontaktować się z Panem Krzysztofem Taźbierskim pod nr tel. 91 48 49 511.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454541005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona akceptowalną formą wadium w kwocie 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy zł 00/100).Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ,z późn. zm.). 2. Wadium w noszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy (konto Sądu Okręgowego w Szczecinie): numer konta: 79 1010 1599 0523 6013 9120 0000 z zalecanym dopiskiem: wadium dotyczące sprawy ZP/PN/1/2012 Koszt wniesienia wadium ponosi Wykonawca. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w godzinach od 9.30 do 12.00 i od 12.30 do 14.00 w kasie Zamawiającego to jest Sąd Apelacyjny ul. Mickiewicza 163 - parter. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych bez potwierdzenia tych okoliczności. Termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 14 lutego 2012r., do godz.10 00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 1 i 1 a. 9. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 2. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, straci wadium wraz z odsetkami w przypadku o którym mowa w art.46 ust. 4a i 5. 11. W ofercie prosimy podać formę i datę, w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii potwierdzenia złożenia oryginału dokumentu w kasie sądu, kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach