Przetargi.pl
SUKCESYWNE WYKONYWANIE USŁUG Z ZAKRESU KONSERWACJI BIEŻĄCEJ W ROKU 2009 W SĄDZIE APELACYJNYM W SZCZECINIE W CELU UTRZYMANIA DOBREGO STANU TECHNICZNEGO I ESTETYCZNEGO BUDYNKU SĄDU I JEGO OTOCZENIA

Sąd Apelacyjny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-165 Szczecin, ul. Mickiewicza 163
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4849409 , fax. 091 4849408
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Szczecinie
    ul. Mickiewicza 163 163
    71-165 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4849409, fax. 091 4849408
    REGON: 81273402100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczecin.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE WYKONYWANIE USŁUG Z ZAKRESU KONSERWACJI BIEŻĄCEJ W ROKU 2009 W SĄDZIE APELACYJNYM W SZCZECINIE W CELU UTRZYMANIA DOBREGO STANU TECHNICZNEGO I ESTETYCZNEGO BUDYNKU SĄDU I JEGO OTOCZENIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - ROBOTY MALARSKIE NA II PIĘTRZE BUDYNKU SĄDU - W CZĘŚCI SĄDU APELACYJNEGO; - ROBORTY MALARSKIE NA PARTERZE, I i II PIĘTRZE BUDUNKU SĄDU - W CZĘŚCI UŻYTKOWANEJ PRZEZ SĄD OKRĘGOWY; - KONSERWACJA PARKIETU NA II PIĘTRZE BUDYNKU SĄDU - W CZĘŚCI SĄDU APELACYJNEGO; - ROBOTY POKRYWCZE - UZUPEŁNIENIE DACHÓWEK W POŁACI DACHOWEJ; - WYKONANIE POWŁOKI DEKORACYJNEJ NA ŚCIANACH KORYTARZA I HOLU, NA PARTERZE BUDYNKU - W CZĘŚCI UŻYTKOWANEJ PRZEZ SĄD OKRĘGOWY; - PRZYKLEJENIE STOPNIC Z PŁYTEK KLINKIEROWYCH ANTYPOŚLIZGOWYCH NA STOPNIACH ZEJŚCIA Z PARKINGU DO BUDYNKU SĄDU; - POMALOWANIE POZIOMEGO OZNAKOWANIA PARKINGU;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454541005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. tj. w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali minimum jedno zamówienie polegające na wykonaniu usługi będącej konserwacją bieżącą odpowiadającej swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 70.000,00 zł brutto. Przez konserwację bieżącą Zamawiający zgodnie z Wyrokiem Naczelnego Sądu Administracyjnego w Warszawie z dnia 5 kwietnia 2006r. sygnatura akt: II OSK 704/05 - rozumie się wykonanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót mających na celu utrzymanie obiektu budowlanego w dobrym stanie w celu jego zabezpieczenia przed szybkim zużyciem czy też zniszczeniem i dla utrzymania go w celu użytkowania w stanie zgodnym z przeznaczeniem tego obiektu. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 zł, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ i załączniku nr 2 do SIWZ]; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.5 wykaz robót budowlanych zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia [wg załącznika nr 2 do SIWZ]; z przedstawionego wykazu oraz dokumentów potwierdzających, iż roboty te zostały wykonane należycie musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w sposób nie budzący żadnych wątpliwości; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument Wykonawcy mogą złożyć wspólnie; 1.6 aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wymaganej wysokości; W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty składa ten Wykonawca, który odpowiada za spełnienie przedmiotowego warunku lub każdy z członków składających ofertę wspólną jeżeli suma ubezpieczenia będzie minimum wymaganej wysokości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecin.sa.gov.pl/?page=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach