Przetargi.pl
SUKCESYWNE WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH Z ZAKRESU KONSERWACJI BIEŻĄCEJ W ROKU 2016 W SĄDZIE APELACYJNYM W SZCZECINIE W CELU UTRZYMANIA DOBREGO STANU TECHNICZNEGO I ESTETYCZNEGO BUDYNKÓW SĄDU I ICH OTOCZENIA

Sąd Apelacyjny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-165 Szczecin, ul. Mickiewicza 163
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4849409 , fax. 091 4849408
  • Data zamieszczenia: 2016-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Szczecinie
    ul. Mickiewicza 163 163
    71-165 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4849409, fax. 091 4849408
    REGON: 81273402100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH Z ZAKRESU KONSERWACJI BIEŻĄCEJ W ROKU 2016 W SĄDZIE APELACYJNYM W SZCZECINIE W CELU UTRZYMANIA DOBREGO STANU TECHNICZNEGO I ESTETYCZNEGO BUDYNKÓW SĄDU I ICH OTOCZENIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest SUKCESYWNE WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH Z ZAKRESU KONSERWACJI BIEŻĄCEJ W ROKU 2016 W BUDYNKACH SĄDU APELACYJNEGO (W SZCZECINIE I GORZOWIE WIELKOPOLSKIM) W CELU UTRZYMANIA DOBREGO STANU TECHNICZNEGO I ESTETYCZNEGO BUDYNKÓW SĄDU I ICH OTOCZENIA. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: Część I Budynek Sądu Apelacyjnego w Szczecinie, przy ulicy Mickiewicza 163 - zakres robót załącznik nr 1A Część II Budynek Sądu Apelacyjnego w Gorzowie Wielkopolskim, przy ul. Jagiellończyka 13 - zakres robót załącznik nr 1B 3. Podany w zał. nr 1A i 1B zakres i przedmiar robót są orientacyjne i możę ulec zmianie. 4. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45454100-5 ODNAWIANIE; 45454000-8 RENOWACJA; 45261900-3 NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW; 5. Przewidywany zakres robót został opisany w załącznikach 1A (dla Części I), 1B (dla Części II) oraz 7 i 8 do niniejszej siwz. W celu utrzymania dobrego stanu technicznego i estetycznego budynku Sądu i jego otoczenia w roku 2016 przewiduje się do wykonania między innymi: KONSERWACJA BIEŻĄCA W BUDUNKACH SĄDU : - ROBOTY MALARSKIE - ROBOTY POKRYWCZE - POKRYCIE Z DACHÓWEK CERAMICZNYCH ( DACHÓWKA KARPIÓWKA CEGLASTA KRYTA W KORONKĘ - NAPRAWA PODŁÓG I POSADZEK - NAPRAWA OKŁADZINY WEWNĘTRZNEJ Z MATERIAŁÓW CERAMICZNYCH - TYNKI WEWNETRZNE - GŁADZIE GIPSOWE - OSADZENIE STOLARKI DRZWIOWEJ - ROBOTY MUROWE - NAWIERZCHNIA Z BETONOWEJ I KAMIENNEJ KOSTKI BRUKOWEJ DLA ULIC i CHODNIKÓW - KONSERWACJA PARKIETU - OBUDOWY Z PŁYT G-K - WYKONANIE POWŁOKI DEKORACYJNEJ - USTAWIANIE KRAWĘŻNIKÓW DROGOWYCH - KŁADZENIE I WYKŁADANIE PODŁÓG Z PANELI PODŁOGOWYCH - KŁADZENIE I WYKŁADANIE PODŁÓG Z WYKŁADZINY DYWANOWEJ - KABINY HIGIENICZNO-SANITARNE -PODKONSTRUKCJA DO SPIEKÓW KWARCOWYCH - WYMIANA OSPRZĘTU W SANITARIATACH 6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielał minimum 36 miesięcznej gwarancji na każde wykonane prace związane z konserwacją bieżącą liczone od dnia odbioru robót. 7. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy zgodnie z: a) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, b) szkicami i rysunkami, c) zakresem określonym w załączniku 1A,1B do siwz ,i kosztorysem ofertowym d) warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i prawa budowlanego, e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych. 2) Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczać teren robót przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Materiały użyte do wykonania zamówienia winny odpowiadać co do jakości wymogom obowiązujących norm, przepisom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art.10 i 105 ustawy Prawo budowlane, posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania oferowanego w budownictwie. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac. 8. Roboty budowlane będą wykonywane: a) w budynku Sądu Apelacyjnego w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 163 - w poniedziałki w godzinach 18.00 - 22.00, - w pozostałe dni robocze w godzinach 16.00 - 22.00, - w dni wolne od pracy w godzinach 8.00 - 22.00. b) w budynku Sądu Apelacyjnego w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Jagiellończyka 13 - w dni robocze w godzinach 7.30 - 17.00. 9. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo (po każdym dniu pracy) do pozostawienia porządku w pomieszczeniach w których wykonywana jest usługa konserwacji bieżącej. 10. W celu dokonania prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia zaleca się, aby wykonawca przeprowadził wizję lokalną w celu zapoznania się z obiektem. Informacje przedstawione w załączniku 1 określają przewidywany zakres robót. W sprawie ustalenia dogodnego terminu przeprowadzenia wizji lokalnej należy skontaktować się z Panem Krzysztofem Taźbierskim pod nr tel. 91 48 49 514. 11. Maksymalne wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie wszystkich robót (całości zamówienia) w roku 2016 nie przekroczy wartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy. 12. Szczegółowe zadania wynikające z niniejszego zamówienia, będą uzgadniane na bieżąco pomiędzy zamawiającym a wykonawcą. 13. Odbiory częściowe robót, będą odbywały się po zakończeniu poszczególnych zadań protokołem odbioru robót. 14. Wynagrodzenie wykonawcy za poszczególne zadania, zostanie określone na podstawie : 1) dla robót ujętych w zał. 1A,1B - kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o ceny jednostkowe robót przyjętych z kosztorysów ofertowych i ilości wykonanych robót na poszczególnym zadaniu z książki obmiarów 2) dla robót nie ujętych w zał. nr 1A,1B ( tzn takie które nie można rozliczyć zgodnie z ppkt1 niniejszego pkt) a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia , - kosztorysów przygotowanych przez wykonawcę , i zatwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego (inspektora nadzoru) i Zamawiającego. Kosztorysy te będą wykonane w oparciu o: - oferowane w kosztorysach ofertowych wykonawcy ceny roboczogodziny i stawki narzutów, - normy czasowe robót, materiałów i sprzętu ujęte w KNR-ach oraz aktualne ceny materiałów i pracy sprzętu przyjęte z zeszytów Sekocenbudu (jako średnie). 3) ceny pozostałych materiałów nie publikowane w wydawnictwie SEKOCENBUD będą przyjmowane wg przedstawionych minimum trzech ofert dostawców lub dostawców i producenta. Zapłata za materiały i urządzenia nastąpi wg faktur zakupu lub cen ofertowych każdorazowo zaakceptowanych przez zamawiającego. 15. Nie przewiduje się zaliczek na poczet zlecanych robót oraz zamawiający nie przewiduje indeksacji cen. 16. Rozpatrywane będą oferty, uwzględniające wszystkie rodzaje robót wyszczególnione w zał nr 1Ai1B. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części robót budowlanych z zakresu konserwacji bieżącej stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 18. Przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta została wybrana, dostarczy ubezpieczenie budowy od ryzyka utraty lub uszkodzenia przedmiotu niniejszej umowy oraz chroniące przed skutkami finansowymi wywołanymi nieumyślnym wyrządzeniem szkody osobom trzecim, prac budowlanych i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi na kwotę min. 200 000 zł (słownie : Dwieście tysięcy złotych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454541005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: Część I - 2300 zł (słownie: dwa tysiące trzysta zł ) Część II - 2300 zł (słownie: dwa tysiące trzysta zł ) w terminie do dnia 19.04.2016 r., do godziny 10.00. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na następujący rachunek bankowy (konto Sądu Apelacyjnego w Szczecinie): numer konta: 03 1130 1017 0021 1002 2890 0004 z zalecanym dopiskiem: wadium dotyczące sprawy ZP/PN/2/2016. Koszt wniesienia wadium ponosi wykonawca. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w formie oryginału w godzinach od 9.30 do 12.00 i od 12.30 do 14.00 w kasie zamawiającego - Sąd Apelacyjny ul. Mickiewicza 163 - parter. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji/poręczenia do oferty. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniu z treści tych gwarancji lub poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość kary umownej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach