Przetargi.pl
Sukcesywne wykonywanie operatów szacunkowych do celów wywłaszczenia i ustalenia odszkodowań za nieruchomości położone na terenie województwa dolnośląskiego Znak postępowania: IF - 3 / 09

Dolnośląski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 50-951 Wrocław, pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3406243 , fax. 071 3406806
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki
    pl. Powstańców Warszawy 1 1
    50-951 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3406243, fax. 071 3406806
    REGON: 00051437700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne wykonywanie operatów szacunkowych do celów wywłaszczenia i ustalenia odszkodowań za nieruchomości położone na terenie województwa dolnośląskiego Znak postępowania: IF - 3 / 09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym wykonywaniu operatów szacunkowych do celów wywłaszczenia i ustalenia odszkodowań za nieruchomości położone na terenie województwa dolnośląskiego w myśl art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jedno. Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz. 1194 ze zm. ), wg stanu nieruchomości na dzień wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi przez organ I instancji oraz według ich aktualnej wartości. Nieruchomości objęte zamówieniem zlokalizowane są na terenie województwa dolnośląskiego. W zakresie sporządzonych przez siebie operatów szacunkowych Wykonawca zobowiązany jest do udziału: - w rozprawach administracyjnych; - w postępowaniach przed organem odwoławczym lub w uzasadnionych przypadkach do sporządzenia opinii w celu wykorzystania jej przez Zamawiającego w postępowaniach odwoławczych, na pisemny wniosek Zamawiającego, bez dodatkowego wynagrodzenia. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, dwóch i więcej części, w szczególności do wszystkich części. Zamawiający przewiduje XVIII części zamówienia w następującej kolejności: ZADANIE I 1. Zamawiający planuje zlecić w ramach niniejszej części do 27 nieruchomości położonych na terenie powiatu lubińskiego i górowskiego, w tym minimum 22 nieruchomości wskazane poniżej, objęte decyzją Wojewody Dolnośląskiego z dnia 26 lutego 2009 r. Nr 5/09 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zamierzenia budowlanego polegającego na budowie mostu na rzece Odrze w ciągu drogi wojewódzkiej nr 323, na odcinku Radoszyce - Ciechanów, od km 0 + 000,00 do km 1 + 695,00. ZADANIE II 2. Zamawiający planuje zlecić w ramach niniejszej części do 10 nieruchomości położonych na terenie powiatu świdnickiego, w tym minimum 8 nieruchomości wskazanych poniżej, objętych decyzją Wojewody Dolnośląskiego z dnia 16 stycznia 2009 r. Nr 2/09 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zamierzenia budowlanego polegającego na przebudowie ulicy Wałbrzyskiej (droga wojewódzka nr 379), na odcinku od mostu na potoku Witoszówka w Świdnicy, do skrzyżowania z ulicą Jana Kochanowskiego (droga powiatowa nr 3396D) w Świdnicy, wraz z budową ronda, w województwie dolnośląskim. ZADANIE III 3. Zamawiający planuje zlecić w ramach niniejszej części do 70 nieruchomości położonych na terenie powiatu zgorzeleckiego, w tym minimum 64 nieruchomości wskazane poniżej, objęte decyzją Wojewody Dolnośląskiego z dnia 24 października 2008 r. Nr I-Pd-12/08 o ustaleniu lokalizacji drogi dla inwestycji polegającej na przebudowie drogi wojewódzkiej nr 352 na odcinku Bogatynia/Zatonie-Radomierzyce dla zadania pn. Budowa połączenia drogowego w Euroregionie Nysa w województwie dolnośląskim ZADANIE IV 4. Zamawiający planuje zlecić w ramach niniejszej części do 35 nieruchomości bliżej nie określonych objętych decyzją Wojewody Dolnośląskiego z dnia 4 czerwca 2009 r. Nr I - Pd -11/09 o ustaleniu lokalizacji drogi dla inwestycji polegającej na przebudowie drogi wojewódzkiej nr 354 na odcinku Sieniawka - Bogatynia/ Zatonie od km 1+312,00 do km 8+110,15. ZADANIE V 5. Zamawiający planuje zlecić w ramach niniejszej części do 35 nieruchomości położonych na terenie powiatu wrocławskiego, w tym minimum 29 nieruchomości wskazanych poniżej, objętych decyzją Wojewody Dolnośląskiego z dnia 26 sierpnia 2008 r. Nr I - Pd - 6/08 o ustaleniu lokalizacji drogi dla budowy drogi wojewódzkiej Bielany - Łany - Długołęka, etap IV zadanie 3 i 4 oraz etap III zadanie 1 od km 6 + 308,00 do km 8 + 070,00 w ramach zadania Budowa drogi wojewódzkiej Bielany - Łany - Długołęka, ZADANIE VI 6. Zamawiający planuje zlecić w ramach niniejszej części do 20 nieruchomości bliżej nie określonych objętych decyzją Wojewody Dolnośląskiego z dnia 3 kwietnia 2009 r. Nr I-Pd- 12/09 o ustaleniu lokalizacji drogi dla budowy drogi wojewódzkiej Bielany-Łany-Długołęka, Etap IV zadanie 5 i Etap I od km -0+344,55 do km 0+709,66 w ramach zadania : Budowa drogi wojewódzkiej Bielany-Łany-Długołęka., ZADANIE VII 7. Zamawiający planuje zlecić w ramach niniejszej części do 70 nieruchomości bliżej nie określonych objętych decyzją Wojewody Dolnośląskiego z dnia 10 marca 2009 r. Nr I-Pd- 9/09 o ustaleniu lokalizacji drogi dla inwestycji polegającej na budowie drogi wojewódzkiej Bielany-Łany-Długołęka, Etap III, odcinek od km 13+200 do km 17+919. ZADANIE VIII 8. Zamawiający planuje zlecić w ramach niniejszej części do 13 nieruchomości położonych na terenie powiatu kłodzkiego, w tym minimum 9 nieruchomości wskazanych poniżej objętych decyzją lokalizacyjną Wojewody Dolnośląskiego z dnia 13 czerwca 2008 r. Nr I - Pd - 4/08 o ustaleniu lokalizacji drogi dla inwestycji polegającej na przebudowie mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 392 w km 25+634 w miejscowości Stronie Śląskie i decyzją Wojewody Dolnośląskiego z dnia 7 grudnia 2007 r. Nr I - Pd -8/07 o ustaleniu lokalizacji drogi dla inwestycji polegającej na przebudowie mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 w km 71 + 426 w miejscowości Lubnów, w województwie dolnośląskim. ZADANIE IX 9. Zamawiający planuje zlecić w ramach niniejszej części do 15 nieruchomości położonych na terenie powiatu jaworskiego, w tym minimum 11 nieruchomości wskazanych poniżej objętych decyzją Wojewody Dolnośląskiego z dnia 13 czerwca 2008 r. Nr I - Pd -5/08 o ustaleniu lokalizacji drogi dla inwestycji polegającej na przebudowie mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 345 w km 14 + 243 w miejscowości Budziszów Wielki w województwie dolnośląski oraz decyzją Wojewody Dolnośląskiego z dnia 18 marca 2008 r. Nr I - Pd-2/08 o ustaleniu lokalizacji drogi dla inwestycji polegającej na przebudowie mostu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 345 w km 14 + 596 w miejscowości Budziszów Wielki, w województwie dolnośląskim. ZADANIE X 10. Zamawiający przewiduje zlecić w ramach niniejszej części do 40 nieruchomości bliżej nie określonych położonych na terenie powiatu wałbrzyskiego, objętych decyzją Wojewody Dolnośląskiego z dnia 13 czerwca 2008 r. Nr 9/09 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zamierzenia budowlanego pod nazwą: Budowa chodnika w miejscowości Jabłów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 376 na odcinku od km 11+501 do km 13 +733 wraz z przebudową nawierzchni jezdni na tym odcinku drogi. ZADANIE XI 11. Zamawiający przewiduje zlecić w ramach niniejszej części do 70 nieruchomości bliżej nie określonych położonych na terenie miasta Wrocławia, objętych decyzją Wojewody Dolnośląskiego z dnia 31 grudnia 2007 r. Nr I - Pd -9/07 o ustaleniu lokalizacji drogi dla inwestycji polegającej na przebudowie ul. Bardzkiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 - odcinek od al. Armii Krajowej do ul. Świeradowskiej we Wrocławiu w województwie dolnośląskim, oraz decyzją Wojewody Dolnośląskiego z dnia 7 lutego 2008 r. Nr I-Pd-1/08 o ustaleniu lokalizacji drogi dla inwestycji polegającej na przebudowie ul. Bardzkiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 - odcinek od ul. Świeradowskiej do ul. Terenowej we Wrocławiu w województwie dolnośląskim. ZADANIE XII 12. Zamawiający przewiduje zlecić w ramach niniejszej części do 110 nieruchomości bliżej nie określonych położonych na terenie powiatów: wrocławskiego, legnickiego, oleśnickiego, lubińskiego, bolesławieckiego, dzierżoniowskiego i miasta Wrocławia (budowa i przebudowa dróg krajowych). ZADANIE XIII 13. Zamawiający przewiduje zlecić w ramach niniejszej części do 40 nieruchomości bliżej nie określonych położonych na terenie miasta Wrocławia w ramach zadania EURO 2012. ZADANIE XIV 14. Zamawiający przewiduje zlecić w ramach niniejszej części do 2 nieruchomości bliżej nie określonych położonych na terenie powiatu średzkiego w ramach zadania: Budowa chodnika w pasie drogi wojewódzkiej nr 346 od km. 12+870 do km 13+315 w miejscowości Świdnica Polska gmina Kostomłoty. ZADANIE XV 15. Zamawiający przewiduje zlecić w ramach niniejszej części do 10 nieruchomości bliżej nie określonych położonych na terenie powiatu strzelińskiego w ramach zadania: Przebudowa i rozbudowa ulicy Ząbkowickiej, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 w miejscowości Strzelin, objętych decyzją Wojewody Dolnośląskiego z dnia 28 lipca 2009 r. Nr 13/09. ZADANIE XVI 16. Zamawiający przewiduje zlecić w ramach niniejszej części do 7 nieruchomości bliżej nie określonych położonych na terenie powiatu zgorzeleckiego w ramach zadania: Budowa chodnika wraz z odwodnieniem w miejscowości Zawidów, w ciągu drogi wojewódzkiej nr 355 na odcinku od km 5+315 do km 6+666. ZADANIE XVII 17. Zamawiający przewiduje zlecić w ramach niniejszej części do 18 nieruchomości bliżej nie określonych położonych na terenie miasta Głogowa w ramach zadania Przebudowa skrzyżowania ul. Wojska Polskiego i ul. Piłsudskiego w Głogowie (droga krajowa nr 12). ZADANIE XVIII 18. Zamawiający przewiduje zlecić w ramach niniejszej części do 10 nieruchomości bliżej nie określonych położonych na terenie miasta Nowa Ruda w ramach zadania Przebudowa i rozbudowa skrzyżowania ulic Kłodzkiej - Eugeniusza Kwiatkowskiego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 381 objętych decyzją Wojewody Dolnośląskiego z dnia 30 czerwca 2009 r. Nr 12/09. 3. Ze względu na fakt, iż Zamawiający nie może przewidzieć zleceń co do nieruchomości będących przedmiotem zamówienia, Zamawiający każdorazowo szczegółowo określi ilość nieruchomości w poszczególnym zleceniu. 4. Zamawiający przeprowadził już dwa postępowania o udzielenie Zamówienia publicznego na przedmiotowy zakres. Oba postępowania zostały unieważnione z powodu braku ofert. Zakres niniejszego przedmiotu zamówienia nie uległ zmianie w stosunku do poprzednich postępowań. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na żadną postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawcy, który/rzy spełnia/ją warunki określone w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1) posiada/ją uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada/ją niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a w tym: * należycie wykonał/li w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia w każdej z części zamówienia, Zamawiający rozumie usługi wykonania operatów szacunkowych nieruchomości do celów wywłaszczenia i ustalenia odszkodowań nieruchomości, o wartości brutto (dla pojedynczej usługi w ramach danej części) nie mniejszej niż: Lp. kwota brutto dla pojedynczej usługi w części I zamówienia 2.800 PLN w części II zamówienia 1.200 PLN w części III zamówienia 3.500 PLN w części IV zamówienia 2.800 PLN w części V zamówienia 2.400 PLN w części VI zamówienia 800 PLN w części VII zamówienia 3.500 PLN w części VIII zamówienia 1.400 PLN w części IX zamówienia 1.500 PLN w części X zamówienia 3.000 PLN w części XI zamówienia 3.500 PLN w części XII zamówienia 4.500 PLN w części XIII zamówienia 3.000 PLN w części XIV zamówienia 100 PLN w części XV zamówienia 1.200 PLN w części XVI zamówienia 250 PLN w części XVII zamówienia 500 PLN w części XVIII zamówienia 1.200 PLN oraz X załączą dokument/y potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych wg prawa polskiego w zakresie szacowania nieruchomości; 3) znajduje/ją się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust 1. na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. Uwaga: Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia szczegółowy warunek w zakresie doświadczenia, określony w ust. 1 mogą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa następujące oświadczenie i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień zawodowych wg prawa polskiego w zakresie szacowania nieruchomości; 4) wykaz wykonanych minimum 2 usług w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (zgodnie z wymogami zapisanymi w rozdz. V ust. 1 SIWZ), sporządzony według wzoru, który stanowi - załącznik nr 2 do SIWZ; //Niniejszy wykaz może zawierać te same usługi dla różnych części przy założeniu, że potwierdzają spełnienie warunku dla danej części, której dotyczą// o ile wystąpi/ą: 5) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 2. Wymagana forma składanych dokumentów: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt. 1 należy złożyć w formie oryginału; 2) dokumenty wymienione w pkt. 2,3,4, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3) pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 - 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 3 stosuje się odpowiednio. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenie wymienione w ust. 1 pkt 1 składane jest przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i podpisaniu umowy, 2) dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2, 3 składa każdy z wykonawców oddzielnie, 3) dokument wymieniony w ust. 1 pkt 4 wykonawcy składają łącznie, jeżeli wystąpi: 4) do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.duw.pl /Przetargi Ogłoszenia/ Przetargi DUW.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach