Przetargi.pl
Dostawa śrub interferencyjnych biowchłanialnych do więzadeł krzyżowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji w Kamiennej Górze

Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Korczaka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7462570 , fax. 075 7462577
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
    ul. Korczaka 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7462570, fax. 075 7462577
    REGON: 23113920700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcrnzoz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa śrub interferencyjnych biowchłanialnych do więzadeł krzyżowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji w Kamiennej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa śrub interferencyjnych biowchłanialnych do więzadeł krzyżowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Szczegółowe zestawienie asortymentowe i szacunkową ilość określono poniżej: Śruba interferencyjna biowchłanialna do więzadeł krzyżowych - 400 szt.: Rozmiary: a) fi 7 x 20, 25, 30 b) fi 8 x 20, 25, 30 c) fi 9 x 20, 25, 30 d) fi 10 x 20, 25, 30 Śruba biowchłanialna wykonana z kopolimeru kwasu mlekowego i glikolowego z gwintem na całej długości; gwint półokrągły dla ochrony przeszczepu; śruby kaniulowane przystosowane do drutu nitinolowego 1,5 mm. 3. Oferowane śruby interferencyjne muszą być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 Nr 93 poz. 896 z późn. zm.). 4. Zamawiający na bazie doświadczeń z lat ubiegłych oszacował zapotrzebowanie na śruby na okres 12 miesięcy. Ilość ta (określona powyżej) stanowi wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość śrub interferencyjnych zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. 5. Miejscem dostawy jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze z siedzibą przy ul. J. Korczaka 1, Pawilon I. Dostawa wyrobów do siedziby Zamawiającego odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany: - w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przekazać (udostępnić) Zamawiającemu na cały okres obowiązywania umowy instrumentarium do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego i tylnego sposobem B-T-B, ST, Quadriceps oraz przeszkolić personel medyczny w zakresie rekonstrukcji więzadeł krzyżowych przy zastosowaniu dostarczonego instrumentarium, - uzupełniać i serwisować dostarczone instrumentarium przez cały okres obowiązywania umowy. 7. W ciągu 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać do depozytu do Zamawiającego śruby interferencyjne w ilości i asortymencie określonym przez Zamawiającego. Wykaz zawierający ten asortyment Zamawiający przekaże w terminie do 2 dni od daty zawarcia umowy. 8. Asortyment znajdujący się w depozycie Wykonawca zobowiązany będzie sukcesywnie uzupełniać, na podstawie zapotrzebowań Zamawiającego wynikających z bieżącego zużycia śrub na potrzeby medyczne. Wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić asortyment w terminie do 48 godzin licząc od terminu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 9. Wyroby będące w depozycie stanowią własność Wykonawcy. Po zakończeniu umowy niewykorzystane wyroby zwrócone zostaną Wykonawcy. 10. Przekazanie do depozytu, uzupełnianie asortymentu i zwrot niewykorzystanych wyrobów Wykonawcy odbywać się będzie na podstawie dokumentów zdawczo-odbiorczych. 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać wyroby opakowane i oznakowane w sposób umożliwiający ich prawidłowe przechowywanie i łatwe zidentyfikowanie. 12. Dostarczone wyroby muszą być nowe i wolne od wad oraz posiadać odpowiednio długi termin ważności, gwarantujący ich bezpieczne i zgodne z przeznaczeniem zastosowanie. 13. W przypadku wykrycia wad dostarczonych śrub lub ich niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zapotrzebowaniem, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę i prześle mu protokół opisujący stwierdzone nieprawidłowości. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i/lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zapotrzebowaniem. 14. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest pisemnie potwierdzić fakt przyjęcia reklamacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej dwie dostawy śrub interferencyjnych biowchłanialnych; każda dostawa o wartości ogółem brutto nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej Wykonawcy w niniejszym postępowaniu. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uzna się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 oraz stosownie do sytuacji Wykonawcy : Dokument 2A lub Dokument 2B. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz zrealizowanych dostaw śrub interferencyjnych biowchłanialnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; każda dostawa o wartości ogółem brutto nie mniejszej niż 50% ceny ofertowej Wykonawcy w niniejszym postępowaniu. Wykaz powinien zawierać następujące dane: przedmiot zamówienia, wartość brutto dostaw, daty realizacji i nazwy odbiorców. 4. Dokumenty potwierdzające, że dostawy określone w pkt 3 zostały wykonane należycie. 5. Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcrnzoz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach