Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 59-800 Lubań, ul. Zawidowska 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7213987 , fax. 075 7213906
- Data zamieszczenia: 2016-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
ul. Zawidowska 4 4
59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
tel. 075 7213987, fax. 075 7213906
REGON: 23119002000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcm-luban.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego stanowiąca własność samorządu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy implantów ortopedycznych ZP/12/2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy implantów ortopedycznych, w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 5, 6.1 i 6.2. do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niniejsze zamówienie składa się z dwóch części: Część 1. Endoprotezy stawu biodrowego, Część 2. Endoprotezy stawu biodrowego i kolanowego, 2. Miejscem dostawy jest Blok Operacyjny przy NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ((Dz. U. 2015.876 j.t.), tzn. posiadał: potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP m.in. (jeżeli dotyczy) Deklaracje Zgodności, Certyfikat CE, Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną, instrukcję używania wyrobu, dokument potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/wpisany do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych oraz katalogi z numerami REF wszczepów. 4. Zamawiający na etapie badania ofert w zakresie przedmiotowym, zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez Wykonawcę, w zakreślonym terminie, próbek zaoferowanych elementów przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych w SIWZ. Brak potwierdzenia spełniania wymagań będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 5. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy w terminie 3 dni od dnia wezwania przedstawi próbki i dokumenty o których mowa w pkt 3 i 4. 6. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne należy je traktować wyłącznie jako przykład produktu, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia; w każdym takim przypadku zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, jednak pod warunkiem, że zaproponowany przez Wykonawcę produkt równoważny będzie spełniał minimum wymogów tej samej klasy jakiej oczekuje Zamawiający. 7. Z uwagi na fakt finansowania działalności Zamawiającego ze środków publicznych, otrzymywanych w związku z realizacją kontraktu zawartego z Narodowym Funduszem Zdrowia, zapłata za dostarczony towar następować będzie przelewem na konto Wykonawcy umieszczonym na fakturze w terminie 60 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. Jako dzień zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kompatybilność rozmiaru konusa trzpienia (12/14)
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lcm-luban.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa endoprotez, materiałów do operacji i zabiegów ortopedycznych dla potrzeb Oddziału Urazowo - Ortopedycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSW we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa endoprotez rewizyjnych oraz do kolan pierwotnych trudnych stawu kolanowego
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa implantów ortopedycznych stosowanych w chirurgii urazowo - ortopedycznej
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa endoprotez bezcementowych przynasadowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSW we Wrocławiu
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa implantów ortopedycznych
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.
Dodano: 2015-11-06 - Dostawy implantów, zestawów, sprzętu oraz dwuwodnego siarczanu wapnia do zabiegów artroskopowych.
Dodano: 2015-09-17 - Dostawy implantów, zestawów i sprzętu do zabiegów artroskopowych oraz dostawy endoprotez rewizyjnych stawu biodrowego.
Dodano: 2015-08-12 - Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Urazowo - Ortopedycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSW we Wrocławiu
Dodano: 2015-07-08 - Dostawy endoprotezoplastyk oraz zestawów do pozyskiwania osocza bogatopłytkowego.
Dodano: 2015-07-02