Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 26-200 Końskie, ul. Gimnazjalna
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 902 314 , fax. 413 902 319
- Data zamieszczenia: 2020-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Gimnazjalna
26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
tel. 413 902 314, fax. 413 902 319
REGON: 26007645000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.konskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne systematyczne dostawy przez okres 12 – miesięcy wyrobów medycznych do dializy nerkowej w Stacji Dializ – wg zadań od 1 do 9 oraz środki dezynfekcyjne zad nr 10 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 10. 1.2. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 2. Opis przedmiotu zamówienia; Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych wg poniższego zestawienia: 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy ; - Linii krwi - 1 pozycja - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy ; - Linii krwi do HDF - 1 pozycja - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy; - Kaniul – 7 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy; Kapsuł - 1 pozycja - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy ; Koncentratów - 3 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy ; cewnika naczyniowego do hemodializ – 1 pozycja - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy ; Jałowych zestawów do dializy - 1 pozycja - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy ; dializatory kapilarne - 2 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.9 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy ; dializatory polisulfonowe - 1 pozycja – ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.10 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy ; środki dezynfekcyjne - 2 pozycje ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33181520-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, następujących dokumentów: 1) firmowych materiałów informacyjnych /katalog w języku polskim oferowanego sprzętu na potwierdzenie wymagań Zamawiającego w zakresie walorów techniczno-użytkowych 2) oświadczenia, że oferowane produkty (przedmiot zamówienia) spełniają wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP – z uwzględnieniem Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych DZ. U Nr 107 z dnia 17 czerwca 2010 z p. zm. i ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ZDROWIA Dz.U. z 2010 nr 215 poz. 1416 z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych. 3) W trakcie badania i oceny złożonych ofert w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada zapisom i warunkom zawartych w załącznikach do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawców do przedłożenia dodatkowych kserokopii dokumentów miedzy innymi: ulotek, folderów, kart katalogowych jak również próbek.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawów do dializy otrzewnowej ADO i CADO
Dodano: 2023-04-14 - Dostawa koncentratów oraz drobnego materiału jednorazowego na Stację Dializ Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Dodano: 2020-02-05 - Dostawa wyrobów i płynów do hemodializy i hemodiafiltracji
Dodano: 2020-01-23 - Dostawa wyrobów medycznych dla Stacji Dializ wg zad. od nr 1 - 9, dostawa leku Cinacalcet do progeramu lekowego zad. nr 10.
Dodano: 2019-09-11 - Wyroby do automatycznej i ciagłej ambulatoryjnej dializy otrzewnowej ADO-CADO
Dodano: 2019-06-12 - Wyroby medyczne dla Stacji Dializ dla zad. od nr 1 do 10.
Dodano: 2018-04-11 - Wyroby do automatycznej i ciagłej amubulatoryjnej dializy otrzewnowej ADO-CADO wg zad. nr 1 i nr 2.
Dodano: 2018-04-06 - Dostawa zestawow do hemodializy i hemodiafiltracji
Dodano: 2017-11-09 - Wyroby do dializy nerkowej, płyny, cewniki zestawy jałowe
Dodano: 2017-09-21 - Dostawa koncentratów, testów oraz filtrów na Stację Dializ Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Dodano: 2016-12-13