Gmina Wiązowna ogłasza przetarg
- Adres: 05-462 Wiązowna, ul. Lubelska 59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7890128
- Data zamieszczenia: 2013-08-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązowna
ul. Lubelska 59 59
05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie
tel. 022 7890128 - Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@wiazowna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne przygotowywanie i dostawę posiłków dla Gminnego Przedszkola w Zakręcie w roku szkolnym 2013/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostawa posiłków standardowych oraz dietetycznych dla dzieci w wieku 3-8 lat do Gminnego Przedszkola w Zakręcie, zgodnie z poniższym zestawieniem rodzajowym: - śniadanie, - obiad (dwudaniowy - zupa, II danie, napój), - podwieczorek, 2. Przewidywana ilość posiłków wynosić będzie łącznie: ok. 100 sztuk, tj. po 100sztuk śniadania i obiadu i ok. 85 podwieczorku. Poszczególne rodzaje posiłków mają być dostarczane w pojemnikach zbiorczych z zachowaniem rozdziału poszczególnych składników danego posiłku. 1/ Zamawiający składa zamówienia ilościowe na poszczególne rodzaje posiłków. Podana ilość posiłków jest szacunkowa i może ulec zmniejszeniu, tzn. nie stanowi ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie może stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw posiłków w przedmiocie zamówienia z zastrzeżeniem, iż wartość umowy nie ulegnie zmianie. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen posiłków zawartych w ofercie wykonawcy w trakcie realizacji niniejszej umowy. Cena jednostkowa posiłków standardowych i dietetycznych będzie taka sama. 2/ Wykonawca zobowiązany jest, ze względu na rozliczanie kosztów przez Zamawiającego, na dołączanie do wystawianej faktury VAT dokumentu określającego podział kosztów na: - koszt surowców zużytych do przygotowania posiłków, - koszt wykonania usługi (pozostałe koszty związane z realizacją zamówienia), z zastrzeżeniem, że koszt surowców zużytych do przygotowania posiłków musi stanowić 60-70% ceny dostawy poszczególnych rodzajów posiłków. Podział kosztów i zaoferowana cena będą stałe przez cały okres trwania umowy. 3/ Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego /telefonicznie lub elektronicznie/, wykonywanych z jednodniowym wyprzedzeniem (składanych do godziny 15:00 dnia poprzedniego), od poniedziałku do piątku, z tym, że zamówienie na poniedziałek składane będzie w dzień poprzedzający piątek. W zamówieniu określa się liczbę i rodzaj zamawianych posiłków tj. śniadań, obiadów i podwieczorków, a także ewentualne wymagania dietetyczne do ich przygotowania. Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku: śniadania w godzinach 08:00- 08:30, obiady i podwieczorki w godzinach 11:30-12.00. Wykonawca sporządza i dostarcza posiłki samodzielnie i własnym transportem (bez udziału podwykonawców). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazowna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja poczęstunku podczas inauguracji roku akademickiego dla 550 osób
Dodano: 2016-07-12 - Świadczenie usług cateringowych (z dowozem na miejsce realizacji) na potrzeby spotkań koordynatorów i innych spotkań organizowanych przez Wydział Informacji FE w latach 2016-2018
Dodano: 2016-07-05 - Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów w SPZZOZ w Przysusze(w systemie cateringowym).
Dodano: 2016-06-08 - Świadczenie usług cateringowych (z dowozem na miejsce realizacji) na potrzeby spotkań koordynatorów i innych spotkań organizowanych przez Wydział Informacji FE w latach 2016-2018
Dodano: 2016-06-03 - Zakup usług niezbędnych do kompleksowej obsługi KRASP
Dodano: 2016-05-04 - wykonanie wykonanie usługi cateringowej w DPT PAN w Juracie
Dodano: 2016-03-17 - Świadczenie cyklicznej usługi cateringowej podczas szkoleń organizowanych przez Dział ds. Szkoleń, znak sprawy ZP/U/SE/9/2016.
Dodano: 2016-03-10 - Usługi cateringowe polegające na dostarczaniu przygotowanych przez Wykonawcę gorących obiadów w zamkniętych naczyniach jednorazowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 2 części.
Dodano: 2016-03-07 - Usługi cateringowe na potrzeby funkcjonowania Centralnego Ośrodka Szkolenia Inspekcji Transportu Drogowego
Dodano: 2016-03-03 - Usługa przygotowania i dostarczania posiłków
Dodano: 2016-02-17