Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy węgla kamiennego i koksu do jednostek Policji województwa warmińsko-mazurskiego (9 zadań częściowych)

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 895 225 205
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 42529
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 895 225 205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy węgla kamiennego i koksu do jednostek Policji województwa warmińsko-mazurskiego (9 zadań częściowych)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym są sukcesywne dostawy opału – węgla i koksu -do jednostek Policji województwa warmińsko – mazurskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań częściowych:  Zadanie nr 1 - dostawy węgla kamiennego (kostka) do kotłowni zlokalizowanej w PP w Bisztynku przy ul. Wojska Polskiego 10 (teren działania Komendy Powiatowej Policji w Bartoszycach) w szacowanej ilości 4,0 ton,  Zadanie nr 2 - dostawy węgla kamiennego (kostka) do kotłowni zlokalizowanej w PP w Wilczętach 50 (teren działania Komendy Powiatowej Policji w Braniewie) w szacowanej ilości 4,0 ton,  Zadanie nr 3 - dostawy węgla kamiennego (kostka) do kotłowni zlokalizowanych na terenie działania Komendy Miejskiej Policji w Elblągu, tj. w szacowanej ilości: Milejewo (maszt) 12,0 ton, PP Młynary przy ul. Dworcowej 9 – 16,0 ton, IV RD Tolkmicko przy ul. Świętojańskiej 31 – 15,0 ton,  Zadanie nr 4 - dostawy węgla kamiennego (kostka) do kotłowni zlokalizowanej w PP w Rynie przy ul. Kopernika 19 (teren działania Komendy Powiatowej Policji w Giżycku) w szacowanej ilości 17,0 ton,  Zadanie nr 5 - dostawy węgla kamiennego (kostka) do kotłowni zlokalizowanej w PP w Zalewie przy ul. 29 Stycznia 7 (teren działania Komendy Powiatowej Policji w Iławie) w szacowanej ilości 5,0 ton,  Zadanie nr 6 - dostawy węgla kamiennego (kostka - PP Jeziorany i PP Gietrzwałd, orzech – PP Stawiguda) do kotłowni zlokalizowanych na terenie działania Komendy Miejskiej Policji w Olsztynie, tj. w szacowanej ilości: PP Jeziorany przy ul. Mickiewicza 9 – 6,0 ton, PP Gietrzwałd przy ul. Szkolnej 3 – 5,0 ton, PP Stawiguda przy ul. Warszawskiej 7/1 – 6,0 ton węgla kamiennego (orzech) i 8,0 ton kok-su,  Zadanie nr 7 - dostawy węgla kamiennego (kostka) do kotłowni zlokalizowanej w Komendzie Powiatowej Policji w Olecku przy ul. Zamkowej 1, w szacowanej ilości 120,0 ton,  Zadanie nr 8 - dostawy węgla kamiennego (kostka) do kotłowni zlokalizowanej w PP w Miłakowie przy ul. Daszyńskiego 14 (teren działania Komendy Powiatowej Policji w Ostródzie) w szacowanej ilości 8,0 ton,  Zadanie nr 9 - dostawy węgla kamiennego (kostka) do kotłowni zlokalizowanej w KP w Ruciane Nida przy ul. Mazurskiej 1 (teren działania Komendy Powiatowej Policji w Piszu) w szacowanej ilości 13,0 ton. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz formularzu cenowym dla każdego zadania oddzielnie. 3. Wykonawca do każdej dostawy dołączy świadectwo jakości na potwierdzenie spełniania parametrów dostarczonego opału. 4. Wykonawca każdorazowo zamówioną partię towarów dostarczy własnym transportem i na swój koszt do poszczególnych miejsc dostawy. 5. Poszczególne zamówienia realizowane będą w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia faksem, telefonicznie lub pocztą elektroniczną przez Zamawiającego. 6.Wspólny słownik zamówień – Kod CPV: 09111210-5 węgiel; 09113000-4 koks. 7. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia - KLAUZULA SPOŁECZNA. Zamawiający będzie dodatkowo punktował ofertę Wykonawcy, który na dzień składania ofert zatrudnia osoby będące członkami grup społecznie marginalizowanych, o których mowa w art. 22 ust. 2 pkt. 1 – pkt. 8 ustawy Pzp. Szczegółowe zasady przyznawania punktów w kryterium społecznym określone zostały w Rozdziale 12 SIWZ. 8. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp) zawrzeć w ofercie informacje dotyczące podwykonawstwa. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 13. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 14.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 30% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybraną ilość zadań (części).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 75,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć 00/100 złotych) Zadanie nr 2 – 75,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć 00/100 złotych) Zadanie nr 3 – 800,00 zł (słownie: osiemset 00/100 złotych) Zadanie nr 4 – 300,00 zł (słownie: trzysta 00/100 złotych) Zadanie nr 5 – 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt 00/100 złotych) Zadanie nr 6 – 500,00 zł (słownie: pięćset 00/100 złotych) Zadanie nr 7 – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych) Zadanie nr 8 – 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100 złotych) Zadanie nr 9 – 200,00 zł (słownie: dwieście 00/100 złotych) 2. Łączna kwota wadium dla wszystkich zadań wynosi: 3 190,00 zł (słownie: trzy tysiące sto dziewięćdziesiąt 00/100 złotych) 3. W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię a oryginał, w oddzielnym opakowaniu złożyć w siedzibie Zamawiającego, wskazanej w Rozdziale X pkt. 2 do czasu składania ofert. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanym w punkcie Rozdziale X pkt. 1 SIWZ. 5. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1 SIWZ, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na wskazane konto Zamawiającego, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium do przetargu na dostawy węgla i koksu (Z-t-P/18/2020) Zadanie Nr……”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do siedziby Zamawiającego w Olsztynie przy ulicy Partyzantów 6/8 (Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych) przed upływem terminu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 5. (b) - (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację (podpis czytelny lub podpis wraz z imienną pieczątką). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data uznania konta Zamawiającego wskazanego w Rozdziale I SIWZ przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ, podpisany przez Osoby Uprawnione i zawierający oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty Wykonawca zobowiązuje się wykonać Zamówienie w terminie wskazanym w SIWZ, 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o Załącznik nr 3 do SIWZ), 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o Załącznik nr 4 do SIWZ), 4. Formularz cenowy odpowiednio dla każdego zadania, na które jest składana oferta sporządzony zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 2/1-9 do SIWZ, 5. (Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 6. (Jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 7. (Jeżeli dotyczy) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w oparciu o Załącznik Nr 8 do SIWZ, 8. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach