Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy środków czystości, papieru toaletowego i ręczników papierowych oraz środków do dezynfekcji rąk i powierzchni do magazynu KWP w Szczecinie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, Małopolska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8211479, , fax. 91 8211477
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    Małopolska 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8211479, , fax. 91 8211477
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy środków czystości, papieru toaletowego i ręczników papierowych oraz środków do dezynfekcji rąk i powierzchni do magazynu KWP w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości, papieru toaletowego i ręczników papierowych oraz środków do dezynfekcji rąk i powierzchni na potrzeby wydziałów, jednostek Policji województwa Zachodniopomorskiego, BSWP, CBŚP w Szczecinie. 2. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach kalkulacji cenowej dla części I-VII stanowiące załączniki 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7 do siwz 3. - materiały z oznaczonym terminem ważności w dniu dostawy powinny posiadać minimum roczny termin przydatności 4. - przy podpisaniu umowy muszą być dostarczone karty charakterystyki producentów zaproponowanych produktów do wszystkich artykułów z wykluczeniem poz.10 Część I 5. - dostawy środków odbywać się będą wg. zamówień składanych przez Zamawiającego do magazynu KWP przy ul. Wernyhory 5 i ul. Santockiej 36 od poniedziałku do piątku w godz. 8-14 6. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania zamówienia odpowiednio harmonogram realizacji zamówienia - umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy 7. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części: część I – środki czystości i środki pielęgnujące dla jednostek policji woj. zachodniopomorskiego załącznik 4.1 do siwz; część II - papier toaletowy i ręczniki papierowe dla jednostek policji woj. zachodniopomorskiego załącznik 4.2 do siwz; część III - środki czystości i środki pielęgnujące dla Wydziału w Szczecinie BSWP załącznik 4.3 do siwz; część IV - papier toaletowy i ręczniki papierowe dla Wydziału w Szczecinie BSWP załącznik 4.4 do siwz; część V - środki czystości i środki pielęgnujące dla CBŚP Zarząd w Szczecinie załącznik 4.5 do siwz; część VI - papier toaletowy i ręczniki papierowe dla CBŚP Zarząd w Szczecinie załącznik 4.6 do siwz; część VII - środki do dezynfekcji rąk oraz powierzchni dla jednostek policji woj. zachodniopomorskiego załącznik 4.7 do siwz; 4. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do siwz. 5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedno lub więcej zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości Część I – 10 000 zł Część II – 5 000 zł Część VII – 1 500 zł 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 26.11.2019 r. do godziny 13.00. Decyduje data wpływu wadium do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art. 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp. 8. W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. Kasa Zamawiającego czynna jest codziennie w godzinach od 11.00 – 14.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1.2. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawcy należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz. 2. W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku konsorcjum każdy członek w przypadku spółki cywilnej każdy wspólnik itd.). Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 3. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 4. wypełniony i podpisany oryginał formularza kalkulacji cenowej według wzoru stanowiącego załączniki 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7 do siwz; 5. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kopii do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust.11 siwz. B. ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń i/lub dokumentów na potwierdzenie, że: 4. Wykonawca (podwykonawca) nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1 a) siwz: Zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów w tym zakresie; 5. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt. 1.2: Zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów w tym zakresie; 6. Oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia: Wykonawca na wezwanie Zamawiającego do potwierdzenia spełnienia warunków zawartych w SOPZ dostarczy do siedziby Zamawiającego karty opisu producenta zaproponowanych produktów równoważnych. Ponadto dostarczy wszystkie pełnowartościowe produkty w oryginalnych opakowaniach zaproponowane w ofercie w ilości 1 szt., które w przypadku zgodności zostaną u Zamawiającego na poczet przyszłej umowy 7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach