Przetargi.pl
DOSTAWA POJAZDÓW PRZYSTOSOWANYCH DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarach D

Powiat Koszaliński ogłasza przetarg

  • Adres: 75-620 Koszalin, ul. Racławicka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 714 01 89, , fax. 94 714 02 35
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Koszaliński
    ul. Racławicka 13
    75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 714 01 89, , fax. 94 714 02 35
    REGON: 33092085400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA POJAZDÓW PRZYSTOSOWANYCH DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarach D
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 sztuk 9 – miejscowych pojazdów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, na potrzeby następujących jednostek Powiatu Koszalińskiego: 1. Domu Pomocy Społecznej w Nowych Bielicach, 2. Domu Pomocy Społecznej w Parsowie, 3. Domu Pomocy Społecznej w Mielnie, 4. Domu Pomocy Społecznej w Żydowie, 5. Domu Pomocy Społecznej w Cetuniu. Wymagania dotyczące pojazdów: 1. pojazdy muszą być kompletne i zgodne ze specyfikacją techniczną pojazdów, wolne od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych) i prawnych, 2. pojazdy nie mogą być pojazdami prototypowymi; nie mogą pochodzić z serii próbnej; 3. pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2018 r., poz. 1990 t.j. ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, 4. pojazdy muszą być dopuszczone do ruchu drogowego na podstawie świadectw zgodności WE wydanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, z których wynika że pojazdy są przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, 5. nie dopuszcza się pojazdów z homologacją ciężarową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ – Specyfikacja techniczna pojazdów, który określa minimalne wymagania Zamawiającego odnośnie każdego z pojazdów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY (dotyczy wszystkich Wykonawców składających oferty): 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2. W przypadku wniesienia WADIUM w formie innej niż pieniężna należy je dołączyć w oryginale do oferty; 3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYMAGANE OD WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Z POWODU OKOLICZNOŚCI, O KTÓREJ MOWA W ART. 24 UST. 1 PKT 23 USTAWY PZP (dotyczy wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty): Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony wraz z informacją z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu na stronie bip.powiat.koszalin.pl DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa: 1) oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu wymienione w pkt III.3), III.5.1) i III.7) niniejszego ogłoszenia takie same jak Wykonawca polski; 2) dokument wymagany w prowadzonym postępowaniu wymieniony w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia zgodnie ze wskazaniem w tym punkcie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach