Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku (znak PN-15/09)

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-200 Radziejów, ul. Szpitalna 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2853631 , fax. 054 2853701
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 3 3
    88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2853631, fax. 054 2853701
    REGON: 91033303600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku (znak PN-15/09)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 27 poniższych zadań (części): 1. Strzykawki i igły. 2 Kaniule 3.Cewniki Foleya. 4.Cewniki Nelatona. 5.Cewniki Pezera. 6.Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych i z drzewa oskrzelowego. 7.Rurki intubacyjne. 8.Dren. 9.Maski anestetyczne z dmuchanym kołnierzem. 10.Czepki i maski operacyjne. 11.Ostrza wymienne do skalpeli.12.Zgłębnik żołądkowy. 13 Zestaw do kaniulacji dużych naczyń. 14.Igły specjalistyczne. 15. Worki do sztucznej wentylacji. 16.Worki do moczu. 17.Maski do tlenu. 18.Elektrody samoprzylepne. 19.Przyrządy do przetaczania krwi i płynów. 20.Filtry. 21.Osprzęt do pomp infuzyjnych. 22. Kraniki, korki. 23.Pozostały sprzęt rozpatrywany na pozycje asortymentowe każda pozycja oddzielnie. 24.Sprzęt laboratoryjny. 25.Testy do sterylizacji. 26.Rękawy i papier krepowany do sterylizacji. 27. Papier do aparatów EKG
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuł spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 Pzp. 2. Oświadczenie w trybie art. 24 Pzp. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, 4. Koncesja, zezwolenie lub licencja - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, Uwaga: jeżeli w zakresie objętym niniejszym zamówieniem nie jest wymagana koncesja, zezwolenie lub licencja, wykonawca w zamian za wyszczególniony wyżej dokument składa oświadczenie o poniżej treści: ............. w zakresie objętym niniejszym zamówieniem nie jest wymagana koncesja , zezwolenie lub licencja 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru - potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualnych zaświadczeń: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. Wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 8.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i używania sprzętu medycznego deklaracje zgodności CE/certyfikat zgodności CE/ wpis / zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych . WAŻNE Na dzień złożenia oferty wymagane jest oświadczenie Wykonawcy załączone do oferty, że oferowany sprzęt posiada aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu. Natomiast z chwilą wybrania oferty jako najkorzystniejszej należy postępować zgodnie z rozdziałem I ust.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.Oświadczenie w trybie art. 36 ust.4 prawa wraz z przewidzianym zakresem dostaw. Uwaga!: W przypadku wykonania zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym wykazie należy złożyć oświadczenie o treści: ( całe zamówienie zostanie zrealizowane bez powierzenia części zamówienia podwykonawcom ) *Uwaga! Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. nr 87, poz. 605)....

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalradziejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach