Przetargi.pl
Stała obsługa i ochrona obiektu Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 w Bydgoszczy przed szkodnikami w zakresie dezynsekcji i deratyzacji

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-168 Bydgoszcz, ul. Ujejskiego 75
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3655352, 3655521, 3655296 , fax. 052 3655752
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
    ul. Ujejskiego 75 75
    85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, fax. 052 3655752
    REGON: 34051714500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stała obsługa i ochrona obiektu Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 w Bydgoszczy przed szkodnikami w zakresie dezynsekcji i deratyzacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest stała obsługa i ochrona Szpitala obejmująca wszystkie obiekty, budynki i budowle Szpitala o powierzchni użytkowej 26850,31 m? wraz z ochroną terenu o powierzchni gruntu 8,8117 ha.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909230003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn, że Wykonawca musi: -posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 1.2.Wykonawca musi się wykazać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości minimum brutto 55.000,- PLN. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogłoszeniu o zamówieniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dostarczyli następujące dokumenty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z póź. zm.); f) wykazu wykonanych oraz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - należy wypełnić załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; g) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca bądź pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu - należy wypełnić załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; h) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - należy wypełnić załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Inne wymagane dokumenty: a) zaświadczenia lub certyfikaty dla osób wykonujących zabiegi, potwierdzające kwalifikacje w zakresie wykonywania zabiegów zwalczania szkodników w obiektach służby zdrowia. b) decyzja lub inny dokument Powiatowego Lekarza Weterynarii zezwalające Wykonawcy na zbieranie i transport ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego należących do kategorii 1 i 2 ( nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi) , łącznie z nadanym numerem identyfikacyjnym podmiotowi. c) decyzja lub inny dokument Powiatowego Lekarza Weterynarii dopuszczająca środek transportu do przewozu niejadalnych produktów pochodzenia zwierzęcego należących do kategorii 1 i 2 z przeznaczeniem do utylizacji. d) wykaz przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia środków dezynsekcyjnych i deratyzacyjnych wraz z atestami i dopuszczeniami do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. 3. Wymagane oświadczenia a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) oświadczenie o podwykonawcach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną