Przetargi.pl
sukcesywne dostawy produktów sypkich i przetworów owocowo warzywnych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, ul. Nitribitta 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4712851 , fax. 018 4715495
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
    ul. Nitribitta 4 4
    33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 4712851, fax. 018 4715495
    REGON: 49068850200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium.krynica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywne dostawy produktów sypkich i przetworów owocowo warzywnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    sukcesywne dostawy produktów sypkich i przetworów owocowo warzywnych w okresie 1.12.2009 do 30.11.2010
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział oferenci spełniający wymagania: a)Określone w art. 22 ust. 1 -Prawa zamówień publicznych(Dz.U.Nr.19 poz. 177 z dnia 09.02.2004), a także nie wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 w/w. ustawy. b)Prowadzą działalność zgodnie z przedmiotem zamówienia . c)Spełniają wymagania określone w dokumentacji przetargowej( SWIZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Właściwie wypełniona i podpisana oferta przetargowa. 2)Oświadczenie ,że oferent spełnia warunki art. 22 ust. 1 pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 pzp.(Załącznik nr 6 ) 3)Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 4)Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków ,opłat lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub o wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego.-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 5)Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Informację z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności: - osób fizycznych - osób prawnych o których mowa w art.24 ust 1 pkt 3-8 ustawy Prawa Zamówień Publicznych- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 7) Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu.( Złącznik nr 6 ) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona przez dostawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium.krynica.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach