Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego-PELLETU-spełniającego parametry normy jakościowej DIN PLUS lub EN PLUS A1 dla Domu Pomocy Społecznej w Janowicach Wielkich od lipca 2023 r. do 30 czerwca 2024 r.

Dom Pomocy Społecznej w Janowicach Wielkich ogłasza przetarg

  • Adres: 58-520 Janowice Wielkie, Chłopska 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757528118
  • Data zamieszczenia: 2023-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Janowicach Wielkich
    Chłopska 1
    58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 757528118
    REGON: 230853813
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjanowicewielkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego-PELLETU-spełniającego parametry normy jakościowej DIN PLUS lub EN PLUS A1 dla Domu Pomocy Społecznej w Janowicach Wielkich od lipca 2023 r. do 30 czerwca 2024 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa drzewnego – pelletu wraz z transportem przy użyciu samochodu-autocysterny przystosowanej do transportu pelletu i rozładunkiem pelletu do zbiornika magazynowego - silosu za pomocą złącza pneumatycznego, dla potrzeb grzewczych Domu Pomocy Społecznej w Janowicach Wielkich w ilości szacunkowej około 200 ton. Produkt powinien spełniać parametry określone normą DIN plus lub EN plus A1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z zapisami w SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach