Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem na rok 2013

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-215 Obryte, Obryte 188
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 7411080 w. 30 , fax. 0-29 7411080
  • Data zamieszczenia: 2012-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Obryte 188 188
    07-215 Obryte, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 7411080 w. 30, fax. 0-29 7411080
    REGON: 00030892700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwopultusk.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem na rok 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania są sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Obrytem, według pojawiających się potrzeb Zamawiającego. Paliwa muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U z 2008 r. Nr 221, poz. 1441) oraz określone przez Polską Normę PN-C-96024:2011, a w szczególności: - gęstość w temperaturze 150C nie większa, niż 860 kg/m3, - zawartość siarki nie większa, niż 0,20 % m/m, - wartość opałowa nie mniejsza, niż 42,60 MJ/kg, - temperatura zapłonu minimum 560C, - zawartość wody maksymalnie 200 mg/kg, oraz inne, określone w Polskiej Normie PN-C-96024:2011. Zamawiający szacuje, iż w okresie trwania umowy (rok 2013) zakupi do kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Obrytem olej opałowy lekki w ilości 160 000 litrów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu oleju opałowego lekkiego w ilości mniejszej, niż wskazane w niniejszej Specyfikacji 160 000 litrów. W takim przypadku Wykonawcy zamówienia nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego oleju w odniesieniu do szacunkowego zapotrzebowania. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb w terminie 48 godzin od chwili złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem. Miejscem dostawy jest kotłownia Domu Pomocy Społecznej w Obrytem. Zapłata za dostarczony przedmiot zamówienia odbywać się będzie w formie bezgotówkowej (przelew bankowy) na podstawie faktury VAT (na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze) w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT i zrealizowania dostawy. W przypadku wystąpienia opóźnień w zapłacie wierzytelności, strony zobowiązują się do zapłaty ustawowych odsetek za zwłokę. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminową realizację dostaw w okresie trwania umowy, a także za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, określonymi dla przedmiotu niniejszego zamówienia. Przy realizacji zadania wymagana jest należyta staranność, rozumiana jako staranność profesjonalisty, właściwa dla działalności objętej przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwopultusk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach