Przetargi.pl
Sprzątanie przystanków autobusowych i parkingów na terenie gminy Stare Babice

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2012-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie przystanków autobusowych i parkingów na terenie gminy Stare Babice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie przystanków autobusowych i parkingów oraz opróżnianie koszy przy drogach gminnych i skwerach na terenie gminy Stare Babice. 2. Wyszczególnienie zakresu prac oraz zasady sprzątania przystanków autobusowych i parkingów oraz opróżniania koszy przy drogach gminnych na terenie gminy Stare Babice: 1) utrzymanie czystości na przystankach na terenie gminy w zakresie: a) sprzątanie 111 szt. przystanków autobusowych z błota, piasku, odpadów i innych zanieczyszczeń (np. szkło z rozbitych szyb przystankowych lub inne nieczystości), b) opróżnianie koszy o pojemności 30 litrów każdy, zlokalizowanych na terenie przystanków osiem razy w miesiącu (nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu na wszystkich przystankach - poniedziałek, czwartek), mycie wiat przystankowych na wszystkich przystankach raz w miesiącu (pierwszy czwartek miesiąca), usuwanie graffiti z przystanków, c) wykaz przystanków przeznaczonych do sprzątania stanowi załącznik do SIWZ, d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia dodatkowego sprzątnięcia obejmującego czynności opisane w pkt. 4.2.1. lit. a) lit. b) lit c) SIWZ na nie więcej niż 30 przystanków w miesiącu. Wykonawca zobowiązany jest sprzątnąć wskazane przystanki w czasie nie później niż 5 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 2) utrzymanie czystości parkingów (wraz ze służbowym) oraz terenu i dwóch zatok autobusowych zlokalizowanych w sąsiedztwie budynków Urzędu Gminy Stare Babice zlokalizowanych przy ul. Rynek 32 oraz ul. Rynek 21 (powierzchnia terenu do utrzymania czystości - około 5000 m2) w zakresie: a) opróżnianie koszy, sprzątanie z błota, piasku, odpadów, innych zanieczyszczeń oraz zamiatanie parkingów (wraz ze służbowym), terenu i zatok autobusowych zlokalizowanych w sąsiedztwie budynków Urzędu Gminy Stare Babice zlokalizowanych przy ul. Rynek 32 oraz Rynek 21, wraz z wywozem zebranych zanieczyszczeń z częstotliwością wykonywania prac raz w miesiącu (pierwszy czwartek miesiąca), b) oczyszczanie krawężników i korytek ściekowych na ww terenie z wywozem zebranych zanieczyszczeń - raz w miesiącu (pierwszy czwartek miesiąca), c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia dodatkowego sprzątnięcia obejmującego czynności opisane w pkt. 4.2.2. lit. a) lit. b) SIWZ nie więcej niż 4 razy w roku; Wykonawca zobowiązany jest wykonać wskazaną czynność w czasie nie później niż 5 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. 3) opróżnianie koszy na śmieci zlokalizowanych przy drogach gminnych i skwerach na terenie gminy Stare Babice: a) lokalizacja miejsc: - ul. Hubala Dobrzańskiego - 6 szt. o pojemności 60 l każdy, - skwer w Starych Babicach (dz. 633-6) - 4 szt. o pojemności 60 l każdy, - skwer w Borzęcinie (dz. 802-38) - 5 szt. o pojemności 60 l każdy, - Plac Kwirynowski w Kwirynowie (w tym również plac zabaw) - 3 szt. o pojemności 60 l każdy, - ul. Pocztowa - plac zabaw - 2 szt. o pojemności 60 l każdy, - skwer przy ul Północnej w Zielonkach Parcele - 3 szt. o pojemności 60 l każdy, - Miejsce Pamięci Narodowej przy skrzyżowaniu (rondzie) ul. Warszawskiej i Ogrodniczej w Babicach Nowych - 2 szt. o pojemności 60 l każdy, - Miejsce Pamięci Narodowej w Borzęcinie Dużym (skrzyżowanie ul. Warszawskiej i Spacerowej) - 2 szt. o pojemności 60 l każdy, - plac zabaw w Lipkowie - 2 szt. o pojemności 60 l każdy, - plac zabaw w Blizne Jasińskiego - 2 szt. o pojemności 60 l każdy, - róg ul. Granicznej i Berberysowej w Kwirynowie - 1 szt. o pojemności 60 l, - ciąg pieszy pomiędzy ul. Sienkiewicza i Polną w Starych Babicach - 3 szt. o pojemności 60 l każdy, - skwer w Latchorzewie przy ul. Warszawskiej - 3szt. pojemność 60l każdy. b) wywóz zebranych zanieczyszczeń z koszy odbywał się będzie cztery razy w miesiącu (nie rzadziej niż raz w tygodniu - poniedziałek lub czwartek), c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia dodatkowego wywozu zebranych zanieczyszczeń z ww wszystkich koszy nie więcej niż 2 razy w miesiącu, Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia zanieczyszczeń z koszy nie później niż 5 godzin od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. 4) odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu placów gminnych i ulic na terenie gminy Stare Babice zgodnie ze zgłoszeniem telefonicznym Zamawiającego cztery razy w miesiącu (ok. 60 szt. worków 120l m-c). 3. Z tytułu wykonywania dodatkowych czynności opisanych w pkt. 4.2.1. lit. d) 4.2.2. lit. c) 4.2.3. lit. c) SIWZ Wykonawca nie otrzyma dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca ww prace musi wliczyć do ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu umowy. 4. W przypadku podpisania umowy po 01.01. 2013 r. wynagrodzenie za styczeń będzie pomniejszone proporcjonalnie o ilość dni, przez jakie Wykonawca nie wykonywał przedmiotu umowy. Kwota, jaka Zamawiający wypłaci za miesiąc styczeń 2013 r. będzie obliczona w następujący sposób: od ceny ofertowej brutto za miesiąc wykonywania będzie odjęta kwota wyliczona w oparciu o wzór: [(cena ofertowa brutto za miesiąc podzielić 31) x ilość dni, przez jakie Wykonawca nie wykonywał przedmiotu umowy liczona od 1 stycznia 2013 r.] 5. Do odbioru, kontroli oraz kontaktowania się z Wykonawcą Zamawiający wyznacza Piotra Kucieja (tel. 22 722 95 35), a w przypadku jego nieobecności kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej Marcina Klimka. 6. Inne obowiązki Wykonawcy: 1) każdorazowo po wykonaniu prac stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie upoważnionego pracownika Zamawiającego celem przeprowadzenia kontroli ich wykonania, 2) w przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy, a wynikających z ustalonych warunków zamówienia Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie na koszt i ryzyko Waykonawcy, 3) Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zastępczego wykonania przedmiotu zamówienia z następnej faktury, 4) za jakość wykonywanych prac odpowiedzialny jest Wykonawca robót, 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez podwykonawców, 6) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę oraz podwykonawców czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy oraz podwykonawców, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności, 7) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane zawinionym przez siebie oraz podwykonawców niewłaściwym wykonywaniem prac objętych niniejszym zamówieniem. 7. Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: 1) organizacji i wykonywania usługi, 2) zabezpieczenia interesów osób trzecich, 3) ochrony środowiska, 4) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 5) organizacji i utrzymywania zaplecza wykonywania prac, 6) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego, 7) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach