Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 10521 Olsztyn, ul. Partyzantów
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 895 225 205
- Data zamieszczenia: 2017-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Partyzantów 42529
10521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5225200, 5225760, fax. 895 225 205
REGON: 51006478400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów techniki kryminalistycznej dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie (16 zadań częściowych) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników i materiałów techniki kryminalistycznej na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 zadań częściowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w poszczególnych zadaniach zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik nr 2 - Formularze cenowe dla poszczególnych zadań. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu wybierze najkorzystniejszą ofertę przy wykorzystaniu „procedury odwróconej” (zgodnie z art. 24 aa ustawy). W pierwszej kolejności dokonana zostanie ocena ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 ustawy) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym dopiero wyłącznie w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej) zbada, czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (dla każdego zadania). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696200-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium dla trzech zadań z Grupy A (zadanie częściowe: Nr A1, Nr A2 oraz Nr A9) oraz jednego zadania z Grupy B (zadanie częściowe: Nr B4). Zamawiający określił wysokość wadium w podziale na poszczególne zadania następująco: Zadanie A1 - kwota wadium 500,00 zł, Zadanie A2 - kwota wadium 1 000,00 zł, Zadanie A9 - kwota wadium 2 000,00 zł, Zadanie B4 - kwota wadium 900,00 zł Łączna kwota wadium 4 400,00 zł (słownie: cztery tysiące czterysta złotych 0/100). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na wskazane konto Zamawiającego NBP Oddział Regionalny w Olsztynie 45 1010 1397 0051 0613 9120 0000, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do siedziby Zamawiającego w Olsztynie przy ulicy Partyzantów 6/8 (Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych) przed upływem terminu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ, podpisany przez Osoby Uprawnione i zawierający oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty Wykonawca zobowiązuje się wykonać Zamówienie w terminie wskazanych w SIWZ. 2) Oświadczenie nr 1 sporządzone zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 3a do SIWZ oraz podpisane przez Osoby Uprawnione 3) Oświadczenie nr 2 sporządzone zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 3b do SIWZ oraz podpisane przez Osoby Uprawnione 4) Formularz cenowy dla zadania/zadań, którego dotyczy oferta, zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 5) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (Wzór – Formularz upoważnienia). 7) (jeżeli dotyczy) Opis oferowanych materiałów równoważnych, w formie tabelarycznej, z podaniem: pozycji ewidencyjnych dla materiałów równoważnych wg Załącznika nr 7 do SIWZ. 8) (jeżeli dotyczy) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w oparciu o załącznik Nr 8 do SIWZ. 9) (jeżeli dotyczy) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego odczynników, krwinek wzorcowych, diluentów, pipet, materiałów zużywalnych oraz kontrolnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej
Dodano: 2023-12-22 - Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego: odczynników, krwinek wzorcowych, diluentów, materiałów zużywalnych oraz kontrolnych, do badań w immunologii transfuzjologicznej pacjentów przy użyciu metody mikrokolumnowej żelowej manualnej na posiadanych przez Zamawiającego urządzeniach ID-System.
Dodano: 2021-01-08 - Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego: odczynników, krwinek wzorcowych, diluentów, materiałów zużywalnych oraz kontrolnych, do badań w immunologii transfuzjologicznej pacjentów przy użyciu metody mikrokolumnowej żelowej manualnej na posiadanych przez Zamawiającego urządzeniach ID-System.
Dodano: 2020-11-23 - 1) sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego odczynników do jednoczesnego badania materiału genetycznego wirusów: / DNA HBV, RNA HCV, RNA HIV w pojedynczych donacjach lub pulach osocza maksymalnie z 6 donacji, z testem dyskryminacji jeśli jest wymagany w celu identyfikacji wirusa w reaktywnej donacji wraz z dzierżawą
Dodano: 2020-07-08 - ) sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego odczynników do jednoczesnego badania materiału genetycznego wirusów: DNA HBV, RNA HCV, RNA HIV / materiałów zużywalnych, kalibracyjnych i kontrolnych; wraz z dzierżawą aparatury
Dodano: 2020-05-29 - sprzedaż i dostawa odczynników do jednoczesnego badania materiału genetycznego wirusów DNA HBV, RNA HCv, RNA HIV, wraz z dzierżawą aparatury
Dodano: 2020-04-08 - 1) sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego:testów do badania przeglądowego:markerów wirusów przenoszonych drogą krwi tj. HBsAg z testem potwierdzenia, anty- HCV,anty-HIV1/2dzierżawa2 analizatorów
Dodano: 2019-11-26 - 1) sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego:testów do badania przeglądowego:markerów wirusów przenoszonych drogą krwi tj. HBsAg z testem potwierdzenia, anty- HCV,anty-HIV1/2dzierżawa2 analizatorów
Dodano: 2019-11-18 - dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w okresie 36 miesięcy oraz przeprowadzenie szkolenia personelu Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii i pracowników personelu obsługi technicznej (pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego) w zakresie obsługi dzierżawionego analizatora.
Dodano: 2019-08-12 - przetarg nieograniczony na dostawy odczynników do hematologii wraz z dzierżawą analizatora oraz na dostawę suchej łaźni do rozmrażania osocza
Dodano: 2019-04-29