Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 01-445 Warszawa, ul. E. Ciołka 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8360191 , fax. 22 8378127
  • Data zamieszczenia: 2014-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
    ul. E. Ciołka 11 11
    01-445 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8360191, fax. 22 8378127
    REGON: 00101839600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy strzykawek, igieł, wenflonów, cewników, rurek intubacyjnych, wzierników, szczoteczek do wymazów i innych materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście oraz podległych jej Przychodni na terenie Warszawy. 2. Zamówienie obejmuje dostawy według asortymentu i w ilościach wskazanych w formularzach cenowych od nr 6 do nr 15 stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Wyszczególniony asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe, oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia. 4. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu umowy w ilościach i w zakresie wskazanym w formularzach cenowych. 5. Kody przedmiotu zamówienia: CPV 33140000-3; 33141200-2; 33194100-7, 33141220-8, 33141310-6, 33141320-9. 6. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych z podziałem na poszczególne formularze cenowe. 7. Wymagania stawiane wykonawcy: a) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wyroby będą wysokiej jakości oraz że są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. b) Wszystkie zaoferowane wyroby spełniają warunki określone w formularzach cenowych oraz niniejszym rozdziale. c) Opakowanie danego materiału musi zawierać następujące informacje: nazwę producenta, nazwę produktu, ilość sztuk w danym opakowaniu/kartonie, numer serii, datę ważności. d) Terminy ważności dostarczanych wyrobów nie mogą być krótsze niż co najmniej 12 miesięcy licząc od daty dostawy danego materiału. e) Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nastąpi w terminie 30 dni od dnia złożenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. f) Wykonawca gwarantuje, że ceny jednostkowe, określone w formularzach cenowych nie wzrosną przez okres trwania umowy. g) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamawianą partię towaru własnym staraniem do Przychodni Zamawiającego ( wykaz placówek stanowi załącznik nr 17 do SIWZ) w ciągu 2 dni roboczych, w godz. 8:00 - 14:00 od poniedziałku do piątku od pisemnego/telefonicznego/mailowego zamówienia złożonego przez Pracownika Działu Administracyjnego. h) Przedmioty dostawy powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 16 do SIWZ. 8. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest integralną częścią niniejszej dokumentacji a zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Załącznikach (Formularzach cenowych od nr 6 do nr 15) w trybie i na zasadach określonych w art. 145 Pzp. 10. W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej dostarczanych artykułów w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu cenowym/formularzach cenowych* stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach