Przetargi.pl
SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ KURZYCH DO SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W KLESZCZOWIE, PRZY UL. SPORTOWEJ 8 I UL. SPORTOWEJ 3.

"SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Sportowa 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 731 65 00
  • Data zamieszczenia: 2014-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o.
    ul. Sportowa 8 8
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. 44 731 65 00
    REGON: 10068625300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ KURZYCH DO SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W KLESZCZOWIE, PRZY UL. SPORTOWEJ 8 I UL. SPORTOWEJ 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywne dostawy jaj kurzych do SOLPARK KLESZCZÓW Sp. z o.o. w Kleszczowie. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 4.1. obejmuje sukcesywne dostawy jaj kurzych do SOLPARK KLESZCZÓW Sp. z o.o. w Kleszczowie w okresie 25 sierpnia 2014r. do 31 grudnia 2014r. o wysokiej jakości zdrowotnej, zapewniających bezpieczeństwo konsumenta, odpowiadających jakości handlowej określonej w obowiązujących przepisach o jakości handlowej lub deklarowanej przez producenta w jego oznakowaniu. Zamawiane jaja będą to jaja kurze chowu ściółkowego, klasy jakościowej A oraz kategorii wagowej L - jaja o wadze 63-73g, zgodnie z: Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 589 z dnia 23. 06. 2008r. w sprawie norm handlowych w odniesieniu do jaj ustanawiające szczegółowe zasady wykonywania Rozporządzenia Rady (WE) nr 1234/2007 w sprawie norm handlowych odnoszących się do jaj. Zamawiane jaja kurze będą dostarczane przez Wykonawcę w opakowaniu typu wytłaczanki tekturowej - na 30 kurzych jaj, każde opakowanie zbiorcze powinno zawierać etykietę informacyjną zawierającą dane: nazwę i adres producenta, ilość sztuk, klasę jakości, klasyfikację wagową, datę przydatności do spożycia, produkt będzie dostarczany transportem przystosowanym do przewozu produktów pochodzenia zwierzęcego utrzymującym parametry dotyczące temperatury przechowywania produktów, z aktualnym zaświadczeniem o dopuszczeniu środka transportu do przewozu żywności jeżeli jest ono wymagane przepisami prawa Wymagane jest dostarczanie wymienionych dokumentów (również na żądanie Zamawiającego): do każdej dostawy dołączony zostanie Handlowy Dokument Identyfikacyjny z określeniem daty zniesienia jaj, raz w miesiącu zaświadczenie lekarsko - weterynaryjne dla jaj konsumpcyjnych, raz na cztery miesiące aktualne badanie jaj w kierunku salmonelli, Termin przydatności do spożycia min. trzy tygodnie od daty dostawy. Częstotliwość dostaw: Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie w dni robocze (od poniedziałku do soboty) raz na tydzień w godzinach 8.00 - 14.00. Transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportu dostosowanymi do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości. Natomiast osoby wykonujące zamówienia (kierowcy, pomocnicy) muszą posiadać aktualne zaświadczenie lekarskie: sanitarno - epidemiologiczne, zezwalające na pracę w kontakcie z żywnością. Wielkość poszczególnych dostaw Zamawiający będzie zgłaszał z dwudniowym wyprzedzeniem do godz. 10:00 w formie elektronicznej (e-mail). W sytuacji, gdy skorzystanie ze skrzynki e-mailowej nie będzie możliwe z powodu usterek technicznych dopuszcza się porozumiewanie za pomocą telefonu bądź fax-u. Przy czym zaznaczamy, że Wykonawca jest zobowiązany do odesłania potwierdzenia otrzymania zamówienia za pomocą rozmowy telefonicznej bądź elektronicznie, za pomocą fax-u w terminie nie później niż 6 godz. od złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty zamówienia w dniu następnym po dniu złożenia zamówienia. Istnieje możliwość zmiany planowanego dnia dostawy z uwzględnieniem interesów Wykonawcy - a szczegóły ustalenia wówczas planowanego terminu dostawy zostały opisane we wzoru Umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej Umowy wynikających ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu w związku z zakresem świadczonych usług i prowadzonej przez Zamawiającego działalności. Przedmiot zamówienia jest określony kalkulacyjnymi wartościami, które nie mogą stanowić podstawy do roszczeń ze strony wykonawcy w przypadku zamówienia mniejszej ilości przez Zamawiającego. Koszt transportu i wyładunku ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031425003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solpark.bip.kleszczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach