Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Przysusze

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II 9A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3833505 , fax. 048 3833504
  • Data zamieszczenia: 2014-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze
    Aleja Jana Pawła II 9A 9A
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 048 3833505, fax. 048 3833504
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-przysucha.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Przysusze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku przez okres 24 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do formularza oferty. Zadanie nr 1 - sterylny sprzęt jednorazowego użytku igły, rurki intubacyjne, ostrza Zadanie nr 2 - sterylny sprzęt jednorazowego użytku - cewniki Zadanie nr 3 - drobny sprzęt medyczny - filtry, elektrody i inne Zadanie nr 4 - rękawice j.uż. Zadanie nr 5 - zestaw grawitacyjny do żywienia dojelitowego Zadanie nr 6 - strzykawki j.uż. Zadanie nr 7 - probówki Zadanie nr 8 - pojemniki, worki i inne Zadanie nr 9 - kaniule Zadanie nr 10 - pieluchomajtki dla dorosłych Zadanie nr 11 - drobny sprzęt laboratoryjny Zadanie nr 12 - preparaty dezynfekcyjne Wspólny Słownik Zamówień - nazwy i kody CPV: 33140000-3 materiały medyczne, 33141200-2- cewniki, 33141310-6-strzykawki, 33192500-7-probówki, 33141220-8-kaniula, 33631600-8 - środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, 38437000-7 - pipety i akcesoria laboratoryjne 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 4. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Informacja na temat podwykonawców z określeniem, w zakresie, jakich zadań jest możliwe powierzenie części lub całości wykonania zamówienia podwykonawcom-formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy. a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c)ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. d) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6.Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. UWAGA Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Termin realizacji przedmiotu zamówienia Zamówienie będzie realizowane w przeciągu 24 miesięcy od dnia podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-przysucha.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach