Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 65-326 Zielona Góra, Al. Słowackiego 29
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3202064, 3205718 , fax. 068 3200812
- Data zamieszczenia: 2010-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
Al. Słowackiego 29 29
65-326 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3202064, 3205718, fax. 068 3200812
REGON: 97039654400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.bipzielonagora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze w okresie 12 m-cy od 1.03.2010r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze w okresie 12 m-cy od 1.03.2010r. Szczegółowy opis zamówienia zawierają załączniki nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. części zamówienia nazwa części kod CPV ZAKRES I artykuły ogólnospożywcze 15800000-6 ZAKRES II mięsa i wyroby wędliniarskie 15110000-2, 15131120-2 ZAKRES III artykuły mleczarskie 15500000-3 ZAKRES IV ryby 15200000-0 ZAKRES V mrożonki 15331100-8 ZAKRES VI pieczywo 15811000-6 ZAKRES VII jaja 03142500-3 Oferowane artykuły spożywcze muszą być dobrej jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia, muszą posiadać przy dostawie metkę z widoczną datą produkcji, składem produktu i terminem przydatności do spożycia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.bipzielonagora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 2/DKw/Ż/2016
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych do internatu ZSTIO w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa artykułów żywnościowych
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa artykułów spożywczych własnym transportem do Przedszkola Nr 1 im. Małego Przyrodnika w Sulęcinie.
Dodano: 2015-12-17 - Dostawa artykułów żywnościowych do internatu ZSTiO w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa artykułów spożywczych, w układzie zadaniowym 1-8 .
Dodano: 2015-08-11 - 2/DKw/Ż/2015
Dodano: 2015-07-17 - Dostawa Artykułów Żywnościowych do Internatu ZSTiO.
Dodano: 2015-06-09 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2015-03-06 - Dostawa artykułów spożywczych własnym transportem do Przedszkola nr 1 im. Małego Przyrodnika w Sulęcinie
Dodano: 2014-12-16