Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-941 Zielona Góra, ul. Francuska 10
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 455 77 77 , fax. 0-68 455 77 77
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Zielonej Górze
ul. Francuska 10 10
65-941 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 0-68 455 77 77, fax. 0-68 455 77 77
REGON: 97049750600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp18.zgora.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawy obejmują pełen asortyment produktów spożywczych dla stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch (2) sukcesywnych dostaw artykułów objętych przedmiotem zamówienia w danej części o wartości: w części I: 45.000,00 zł brutto każda w części II: 55.000,00 zł brutto każda w części III: 20.000,00 zł brutto każda w części IV: 6.000,00 zł brutto każda w części V: 8.000,00 zł brutto każda w części VI: 60.000,00 zł brutto każda Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Posiadanie ubezpieczenia OC prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie niższej niż: w części I: 45.000,00 zł w części II: 55.000,00 zł w części III: 20.000,00 zł w części IV: 6.000,00 zł w części V: 8.000,00 zł w części VI: 60.000,00 zł W przypadku występowania w większej niż jedna cześć wymogi kwotowe sumują się. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w związku z treścią art. 24 Prawa zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te (tj. dostawy wskazane w wykazie) zostały wykonane należycie. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp18.zgora.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie.
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie
Dodano: 2015-06-11 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie.
Dodano: 2014-06-17 - Sprzedaż i dostawa produktów żywnościowych do stołówek szkolnych w Publicznym Gimnazjum w Strzelcach Krajeńskich, Publicznej Szkole Podstawowej w Strzelcach Krajeńskich oraz do stołówki w Przedszkolu Samorządowym Nr 2 w Strzelcach Krajeńskich w roku szkolnym 2013/2014
Dodano: 2013-09-02 - Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: dostawa żywności dla stołówki do Centrum Usług Opiekuńczych w Zielonej Górze z podziałem na zadania - liczba zadań 4.
Dodano: 2012-12-06 - Sukcesywna dostawa żywności dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie.
Dodano: 2011-12-20 - Dostawa mięsa i wędlin dla SPSzW w Gorzowie Wlkp., nr sprawy: ZP/N/11/11
Dodano: 2011-03-08 - Dostawy mięsa, wędlin, drobiu i ryb dla DPS Lubsko
Dodano: 2010-04-13 - Dostawa mięsa i wędlin dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp., nr sprawy: ZP/N/4/10
Dodano: 2010-03-03 - Dostawy Mięsa i wyrobów wędliniarskich.
Dodano: 2009-04-14