Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych - drobiu, mrożonek i napojów alkoholowych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA.

Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8146434, 8146227 w. 265 , fax. 074 8147107
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A.
    ul. Wolności 4 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, fax. 074 8147107
    REGON: 00028828300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych - drobiu, mrożonek i napojów alkoholowych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są : Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do części 1 - drób tj. filet z piersi kurczaka - 4250 kg, filet z piersi indyka- 480 kg, porcje rosołowe - 9160 kg, udko kurczaka - 5820 kg, wątróbka drobiowa - 1620 kg, i żołądki drobiowe mrożone - 710 kg, szyjka z kurczaka - 100 kg, skrzydełka z kurczaka - 460 kg, kurczaki świeże - 15400 kg, kaczki - 800 kg, indyk - 150 kg, skrzydełka z kurczaka wędzone - 130 kg, udka z kurczaka wędzone - 400 kg, do części 2 mrożonki tj. brokuły mrożone - 2350 kg, brukselka mrożona - 1260 kg, ciasto mrożone - 270 kg, , fasolka szparagowa mrożona - 3200 kg, frytki mrożone - 175 kg, groszek mrożony - 320 kg, kalafior mrożony - 3300 kg, mrożonka kompotowa - 5500 kg, papryka mrożona - 730 kg, podgrzybki mrożone - 410 kg, rozetki ziem. - 300 kg, szpinak mrożony - 920 kg, zupa jarzynowa mrożona 1250 kg, włoszczyzna mrożona - 100 kg, marchew mini - 300 kg, do części 3 - napoje alkoholowe tj. wina białe gronowe - 40 szt., wino czerwone - 120 szt., rum - 46 szt., szampan - 331 szt., piwo - 100 szt., spirytus rektyfikowany - 20 szt., wódka - 400 szt., koniak - 20 szt., wino korzenne - 50 szt. dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA w Lądku Zdroju i Długopolu Zdroju zgodnie z załącznikami nr 1a do 1c do SIWZ ( formularzami cenowymi ), które zostały przygotowane w oparciu o faktyczne wykonanie w 2008r. i aktualne potrzeby Uzdrowiska. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub większą liczbę części wymienionych w zamówieniu. Zakres całego zamówienia zawiera się w kwocie poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Pzp tj. poniżej 206 tys. euro. Zakres zamówienia dla części 1 i 2 zawiera się w kwocie pomiędzy 14 tys.euro a 206 tys. euro a dla części 3 w kwocie poniżej 14 tys. euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości 5300.00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004r. z póź. zm., - spełniają warunki określone w art.22 ust.1, - zaoferują: a) wykonanie zamówienia w terminie: dla części 1, 2, 3 - wg zał. nr 1a, 1b, 1c - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 06.06.2010r. b) zaakceptują 21 dniowy termin płatności po otrzymaniu przez Zamawiającego faktury VAT wystawionej na koniec każdego tygodnia, c) przedłożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia, Ocena spełnienia warunków udziału polegać będzie na kontroli autentyczności oraz kompletności i aktualności złożonych dokumentów, autentyczności zawartych w nich informacji oraz ocenie zawartych w dokumentach informacji pod kątem zgodności z postawionymi warunkami w SIWZ - wszystko na zasadzie formuły: Spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg zał. nr 1 do SIWZ, 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg zał. nr 1a do 1c do SIWZ, 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę i podmiotów występujących wspólnie /jeżeli dotyczy/, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zezwolenie na sprzedaż hurtową napojów alkoholowych o zawartości do 4,5% alkoholu oraz piwa, zezwolenie na sprzedaż hurtową napojów alkoholowych powyżej 4,5% do 18% alkoholu z wyjątkiem piwa oraz zezwolenie na sprzedaż hurtową napojów alkoholowych o zawartości powyżej 18% alkoholu (dotyczy części 4 - zał. Nr 1d) 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 Ustawy Pzp - wg zał. nr 2 do SIWZ, 7. Zaakceptują projekt umowy stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 8. Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacie składek i podatków w US i ZUS, finansowe oraz o niekaralności - wg zał. Nr 4 do SIWZ, 9.Wykaz wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (min. 1), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów (referencje) potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - wg zał. Nr 5 do SIWZ, 10.Oświadczenie Wykonawcy o wdrożeniu lub wdrażaniu zasad GMP ( dobra praktyka produkcyjna), GHP ( dobra praktyka higieniczna ) i systemu HACCP w firmie. 11. Tylko do części 1 i 2 a) zaświadczenie o posiadaniu specjalistycznego transportu do przewozu towaru wyszczególnionego w formularzach cenowych - zał. Nr 1a i 1b.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach