Przetargi.pl
Naprawa, wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego oraz aparatury medycznej będącej we władaniu Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu i Placówce Zamiejscowej DCCHP w Obornikach Śląskich z listy 68 pakietów, w terminie 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, B) Przeprowadzanie testów specjalistycznych oraz testu podstawowego system automatycznej kontroli ekspozycji AEC aparatury rentgenowskiej znajdującej się w DCCHP we Wrocławiu i Placówce Zamiejscowej w Obornikach Sląskich w terminie 18 miesięcy od daty zawarcia umowy

Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-439 Wrocław, ul. Grabiszyńska 105
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3349520, 410
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
    ul. Grabiszyńska 105 105
    53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3349520, 410
    REGON: 00029429500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dcchp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa, wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego oraz aparatury medycznej będącej we władaniu Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu i Placówce Zamiejscowej DCCHP w Obornikach Śląskich z listy 68 pakietów, w terminie 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, B) Przeprowadzanie testów specjalistycznych oraz testu podstawowego system automatycznej kontroli ekspozycji AEC aparatury rentgenowskiej znajdującej się w DCCHP we Wrocławiu i Placówce Zamiejscowej w Obornikach Sląskich w terminie 18 miesięcy od daty zawarcia umowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A) Usługa polegająca na naprawie, wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego oraz aparatury medycznej będącej we władaniu Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu i Placówce Zamiejscowej DCCHP w Obornikach Śląskich z listy 68 pakietów, w terminie 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, określonych w załączniku nr 1A i 2A do SIWZ, B) Usługa przeprowadzenia testów specjalistycznych oraz testu podstawowego system automatycznej kontroli ekspozycji AEC aparatury rentgenowskiej znajdującej się Dolnośląskim Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu i Placówce Zamiejscowej DCCHP w Obornikach Śląskich, w terminie 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, określonej w załączniku nr 1B i 2B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych - również wykonują, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z których każda o wartości co najmniej 80% wartości składanej oferty, i wykażą, że usługi te zostały wykonane należycie (dla Części A), - dysponują osobą/osobami, które posiadają certyfikat certyfikaty wystawione przez producenta, poświadczające ukończenie specjalistycznego przeszkolenia przez co najmniej jedną osobę w zakresie aparatury wyszczególnionej w opisie przedmiotu zamówienia lub inny dokument wystawiony przez producenta, uprawniający do świadczenia usług serwisowych objętych przedmiotem zamówienia (dla Części A), - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w co najmniej 2 placówkach służby zdrowia testy kontroli jakości w radiologii, z których każda o wartości co najmniej 80% wartości składanej oferty, i wykażą, że usługi te zostały wykonane należycie (dla Części B), - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - złożą wszystkie wymagane dokumenty określone w pkt. VIII SIWZ. Zgodnie z art. 24 pkt 1 z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: - wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; - wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; - wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - osoby prawne, których urzędującego członka organu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3. Na podstawie art. 24 pkt 2 wyklucza się również wykonawców, którzy: - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji: - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.26, ust. 3(nie uzupełnili dokumentów po wezwaniu przez Zamawiającego); - lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Spełnienie wymogów podanych należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń według załączników tj.: oświadczenie 1 ( zał. nr 7A i/lub 7B do SIWZ) oraz oświadczenie 2 (załącznik nr 8A i lub 8B do SIWZ) oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VIII. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument nie może być wydany wcześniej niż 6 m-cy od dnia otwarcia ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U. nr 86 poz. 605 z 24.05.2006r. 2. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. pełnomocnictwa. 3. Oświadczenie Wykonawcy 1 - wg wzoru załącznika nr 7 A i lub 7B do SIWZ). 4. Oświadczenie Wykonawcy 2 - wg wzoru załącznika nr 8 A i lub 8B do SIWZ). 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w uiszczaniu podatków Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed otwarciem ofert (odrębnie dla Części A i Części B). 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w uiszczaniu składek na ubezpieczenie. Zaświadczenie nie może być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed otwarciem ofert -odrębnie dla Części A i lub Części B). Uwaga: Wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne w przypadku, kiedy uzyskali przewidzianą prawem zgodę na zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości mogą brać udział w postępowaniu. 7. W celu potwierdzenia, posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych - również wykonywanych, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej 2 usługi, z których każda o wartości co najmniej 80% wartości składanej oferty, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że wszystkie te usługi zostały wykonane należycie (wymagane referencje) - dla Części A -wg wzoru załącznika nr 5A do SIWZ, 1a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w co najmniej 2 placówkach służby zdrowia testów kontroli jakości w radiologii, z których każda o wartości co najmniej 80% wartości składanej oferty, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że wszystkie te usługi zostały wykonane należycie (wymagane referencje ) - dla Części B - wg wzoru załącznika nr 5B do SIWZ, 2) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat/certyfikaty wystawione przez producenta, poświadczające ukończenie specjalistycznego przeszkolenia w zakresie aparatury wyszczególnionej w opisie przedmiotu zamówienia lub inny dokument wystawiony przez producenta, uprawniający do świadczenia usług serwisowych objętych przedmiotem zamówienia (wymagane dołączenie certyfikatu) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności -dla Części A - wg wzoru załącznika nr 6A do SIWZ, 2a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - dla Części B - wg wzoru załącznika nr 6B do SIWZ, 3) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazach, o którym mowa w pkt 2) i 2a) Wykonawcy wskazali osoby, którymi będą dysponować - odrębnie dla Części A i lub Części B, 4) ważny do 31.12.1010 r. dokument uprawniający Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. upoważnienie Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego do wykonywania testów specjalistycznych bądź dokument akredytacji na zgodność normą PN- EN- ISO 17025 zawierający zapis akredytacja na zgodność z normą 17025 w zakresie wykonywania testów specjalistycznych , bądź dokument potwierdzający fakt, że Wykonawca jest laboratorium badawczym Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z par. 8 ust. 1, par. 10 ust. 4 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 25 sierpnia 2005 roku (dla Części B) . 5) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy -wg wzoru załączników nr 4A i lub 4B do SIWZ). 7) Formularz oferty - wg wzoru załącznika nr 3A i lub 3B do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach