Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, ul. dr A. Jagalskiego 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5727331 , fax. 058 5727331
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy
ul. dr A. Jagalskiego 10 10
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 058 5727331, fax. 058 5727331 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceynowahosp.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy artykułów biurowych różnego rodzaju - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania (rozdział 5 pkt 1 a SIWZ) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - wykonali w sposób należyty w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania (tj. zrealizowali należycie co najmniej 2 zamówienia na dostawy artykułów biurowych o wartości nie mniejszej niż łączna wartość brutto oferty w nn postępowaniu dla każdego zrealizowanego zamówienia) (rozdział 5 pkt 1b SIWZ). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają na rachunku banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej wartości brutto złożonej oferty (rozdział 5 pkt 1c SIWZ). d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (rozdz. 5 pkt 1d SIWZ). - nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia na mocy ustawy Prawo Zamówień Publicznych (rozdz. 5 pkt 1d SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń, zgodnie z rozdziałem 6 SIWZ na zasadzie - spełnia-nie spełnia warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców): dla potwierdzenia spełnienia warunku wskazanego w rozdziale 5 pkt 1a SIWZ - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. dla potwierdzenia spełnienia warunków wskazanych i opisanych w rozdziale 5 pkt 1a 1b 1c i 1d SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ (wzór oświadczenia)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl , www.ceynowahosp.internetdsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów piśmienno - biurowych oraz eksploatacyjnych dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica
Dodano: 2016-06-28 - DZP/31/16 DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I KOPERT RTG
Dodano: 2016-06-15 - ZOA-271/No/03/2016 Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa artykułów biurowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego oraz szkolnych na potrzeby Pomorskiej Wojewódzkiej komendy Ochotniczych Hufców Pracy w 2016 roku.
Dodano: 2016-05-13 - Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego na potrzeby Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w 2016 roku.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku
Dodano: 2016-03-18 - SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-01-20 - Bezgotówkowa, dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego na potrzeby Pomorskiej WK OHP
Dodano: 2015-12-07 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, piśmiennych i eksploatacyjnych dla potrzeb Urzędu Gminy Kobylnica w 2016 roku
Dodano: 2015-11-16 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Wejherowo
Dodano: 2015-11-03