Przetargi.pl
Remontowanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Kartuzy w 2009 r

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 681-05-02 , fax. 058 6810973
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 681-05-02, fax. 058 6810973
    REGON: 00052754600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.kartuzy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remontowanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Kartuzy w 2009 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni chodników na terenie Gminy Kartuzy. Zamówienie obejmuje wykonywanie następujących robót: 1) Rozebranie krawężników betonowych o wym. 15 x 30 cm wraz z ławą. 2) Rozebranie obrzeży betonowych 8 x 30 cm. 3) Rozebranie chodników z płytek chodnikowych betonowych 50 x 50 x 5 cm na podsypce piaskowej. 4) Rozebranie wjazdów z trelinki. 5) Rozebranie wjazdów asfaltowych - nawierzchnia asfaltowa wraz z podbudową. 6) Odwiezienie na składowisko materiałów z rozbiórki na odległość do 15 km. 7) Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych (ustawienie do niwelety nowo położonej nawierzchni chodnika). 8) Regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych (ustawienie do niwelety nowo położonej nawierzchni chodnika). 9) Regulacja zaworów (ustawienie do niwelety nowo położonej nawierzchni chodnika). 10) Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodnika o gł. 15 cm (roboty ziemne koparką łącznie z utylizacją urobku). 11) Mechaniczne wykonanie koryta na wjazdach o gł. 27 cm (roboty ziemne koparką łącznie z utylizacją urobku). 12) Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne. 13) Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki gr.5 cm. 14) Wykonanie warstwy na wjazdach z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (frakcja 16-31.5mm) gr. 15 cm. 15) Wykonanie warstwy na wjazdach z mieszanki cem.-piask. gr. 5cm. 16) Wykonanie nawierzchni na wjazdach z kostki brukowej betonowej czerwonej gr. 8 cm. 17) Wykonanie warstwy z mieszanki cem.-piask gr. 5cm pod nawierzchnią chodnika. 18) Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6cm. 19) Ustawienie krawężnika betonowego 15 x 30 x 100 cm na podsypce cem-piask 1:4 gr. 5 cm oraz ławie betonowej z oporem. 20) Ustawienie krawężnika betonowego 20 x 30 x 100 cm na podsypce cem.-piask. 1:4 gr. 5cm oraz ławie betonowej z oporem. 21) Ustawienie obrzeży betonowych na podsypce cem.-piask. gr. 5 cm. 22) Uzupełnienie ubytków w asfalcie przy wymienionych krawężnikach. 23) Wyrównanie i nawiezienie czarnoziemu na pas zieleni odgradzający chodnik od ulicy, humusowanie wraz z obsianiem trawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 - 4 PZP sprecyzowane poniżej: 1) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: Wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o łącznej powierzchni min. 5.000 m 2 i o wartości min. 500.000 zł 2) Dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia: Dysponuje, co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, co najmniej w ograniczonym zakresie, oraz posiadającą, co najmniej dwuletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w tej specjalności. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000 zł. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 10.1 części I SIWZ. 3. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, musi do upływu terminu składania ofert (z wyjątkiem okoliczności opisanych w art. 26 ust. 3 PZP) wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu postawione przez Zamawiającego, tzn. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie przedstawić niezbędne dokumenty potwierdzające (w sposób nie budzący żadnych wątpliwości) spełnienie warunków określonych w pkt.4.1 - 4.4 Części I SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument stwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Formularz oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Formularz oświadczenia określa zał. nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia zawodowe i aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli odrębne przepisy nakładają taki obowiązek). Formularz oświadczenia określa zał. nr 4 do SIWZ. 5. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach