Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Wejherowo

Urząd Gminy Wejherowo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, Os. Przyjaźni 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6779701 , fax. 058 6779700
  • Data zamieszczenia: 2015-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wejherowo
    Os. Przyjaźni 6 6
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6779701, fax. 058 6779700
    REGON: 00054511300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipugwejherowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Wejherowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Wejherowo. 2. Szczegółowy opis przedmiotu określający parametry oraz szacunkowe ilości materiałów biurowych, będących przedmiotem niniejszego zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1A do SIWZ - Formularz cenowy, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego oraz w załączniku nr 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca w kolumnie nr 3 formularza cenowego winien podać, w celu informacyjnym, producenta lub markę oferowanego produktu. 3. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. 4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów biurowych równoważnych w stosunku do opisanych w formularzu cenowym oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 1) Materiały biurowe równoważne muszą posiadać parametry nie gorsze niż podane przez Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny równoważności zaoferowanych materiałów biurowych w zakresie wszystkich wymaganych parametrów danego materiału biurowego. 2) Artykuły biurowe muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania i nienoszące znamion użytkownika. 5. Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, nieużywanych i oryginalnie wyprodukowanych przez producenta urządzeń wskazanych w formularzu cenowym lub równoważnych. 1) Za równoważne uznaje się produkty nieregenerowane w ogóle, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką, jaka została podana w załączniku nr 1A. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. 2) W przypadku materiałów eksploatacyjnych (tusze, tonery) do drukarek, kserokopiarek, faksów itp. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dla każdego produktu równoważnego dołączył do oferty raporty z testów producenta, potwierdzające, że wydajność oferowanego produktu równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego, produkowanego przez producenta sprzętu, w którym zostanie użyty. 3) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu, niezależnie od tego czy sprzęt jest objęty gwarancją producenta, czy jest w okresie pogwarancyjnym, spowodowane używaniem dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. Stosowanie produktów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji sprzętu. Jeżeli na skutek awarii sprzętu wynikłej z winy zastosowania materiałów eksploatacyjnych zamawiający utraci gwarancje producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca, w drodze umowy, będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji. 4) W przypadku awarii lub uszkodzenia sprzętu, których przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych innych niż oryginalne, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy sprzętu przez autoryzowany serwis. W przypadku jeżeli czas naprawy uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym serwisie przekroczy 48 godzin od momentu zgłoszenia, Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego dostarczenia na czas naprawy innego, nie gorszego sprzętu wraz z materiałami eksploatacyjnymi. Natomiast jeżeli naprawa sprzętu (którego awaria spowodowana będzie użyciem dostarczonych materiałów eksploatacyjnych innych niż oryginalne) nie będzie możliwa lub z przyczyn ekonomicznych nie będzie opłacalna - co zostanie potwierdzone przez autoryzowany serwis, Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego przekazania Zamawiającemu nowego sprzętu o parametrach nie gorszych od sprzętu uszkodzonego. 6. Zamawiający rozliczy ilość dostarczonych materiałów biurowych z faktycznie wykonanych dostaw, z zastrzeżeniem, że wartość tych dostaw nie może przekroczyć wartości brutto zawartej umowy. 7. Dostawy materiałów biurowych odbywać się będą na warunkach określonych we wzorze umowy. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia zamawiany jest z reguły raz w tygodniu, jednak Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania w zależności od potrzeb według zapotrzebowania zgłoszonego pisemnie, lub telefonicznie przez Zamawiającego w terminie dwóch dni od momentu zgłoszenia. Każda dostawa będzie dostarczona transportem Wykonawcy, rozładowana i wniesiona przez Wykonawcę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na jego koszt w ramach wskazanego w ofercie wynagrodzenia. 8. Miejscem dostawy jest siedziba Urzędu Gminy Wejherowo, przy Os. Przyjaźni 6 w Wejherowie oraz obiekt zlokalizowany w Bolszewie, ul. Leśna 35 A.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin platności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugwejherowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach